کد خبر: ۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
سرپرست بیمه ایران در بازدید از شعبه خسارتی پایانه غرب؛

همکاران خدوم واحد‌های خسارت باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند

سید محمدناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران روز پنجشنبه در بازدیدی ۳ ساعته از پایانه خسارت غرب، ضمن بررسی میدانی فرایند پرداخت خسارت بر حمایت کامل از همکاران شاغل در شعبه‌های خسارتی تاکید نمود.
همکاران خدوم واحد‌های خسارت باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :مبرقعی در این بازدید ضمن گفتگو با همکاران و بررسی نحوه ارائه خدمت با حضور در میان مردم به سوالات و ابهامات ایشان پاسخ گفت.
وی با اشاره به لزوم اقناع مردم با سعه صدر و علاقه و استفاده از ظرافت‌های بصری برای ایجاد محیطی آرامش بخش در شعبه توسط همکاران، تاکید کرد: باید شرایط محیط کار خسارت را بهبود بخشیم و این در ابعاد فیزیکی و گسترش فضای سبز و رنگ‌های آرامش بخش و توجه توام با محبت به همکارانی است که با تقوای حرفه‌ای انجام وظیفه در بخش سخت بیمه گری را انتخاب نموده اند که باعث التیام بخشی به حادثه دیدگان شوند.
مبرقعی تصریح کرد: همکاران این بخش‌ها نیاز به توجه مدیران خود ومدیران ارشد شرکت دارند، زیرا روزانه تعداد زیادی از زیاندیدگان با التهاب و اضطراب ناشی از حادثه که اغلب مقصر دیگری دارد به آنها مراجعه و این همکاران می‌بایست صبورانه آنها را به آرامش دعوت نموده و برای خسارت نیز در عین اینکه مقررات را رعایت می‌کنند، اما به دنبال اقناع مراجعین هستند.
وی با بیان اینکه انجام وظیفه در شعب خسارتی امر خطیری است افزود: عزم و اعتقاد به خدمت به مردم هم به حرفه ما ارزش می‌دهد و هم اقبال مردم به نام بیمه ایران را افزایش می‌دهد. جمع این وظایف بسیار انرژی می‌خواهد و عزم و ایمان و اعتقاد به اینکه این تلاش هاست که به حرفه ما قیمت می‌دهد به نام بیمه ایران اعتبار می‌بخشد.
سید محمد ناصر مبرقعی در بخشی از سخنان خود به راهبرد خدمات بهینه پس از فروش اشاره کرد و گفت: تصمیم داریم خدمات بعد از صدور را رصد و نظر مراجعین را ارزیابی کنیم. وقتی بیمه ایران هر روز و حتی روز‌های تعطیل خدمات خسارت را ارائه می‌دهد لازم است مراجعه کنندگان بدانند که ایجاد حس خوب و تجربه خوش آنها برای ما اهمیت دارد مجدانه به دنبال آن هستیم که مردم از رفتار اداری و احساس مسئولیت همکاران احساس خوب داشته باشند برایمان بسیار مهم است که زیاندیدگان از مجموع تجربه حضور خود در واحد‌های خسارت راضی باشند و زیر چتر بیمه ایران به احساس امنیت برسند.
مبرقعی با یادآوری لزوم آغاز آموزش‌های مهارت محور به کارکنان بیمه ایران خاطرنشان کرد: بنا داریم با تغییر رویکرد در نظام آموزش داخلی، آموزش‌مهارت‌های ارتباطی و هوش میان فردی و هیجانی و روش‌های حرفه کاهش التهاب افراد حادثه دیده و آسیب خورده را گسترش دهیم و در هر پایانه خسارت حداقل یک همکار مددکار بیمه‌ای داشته باشیم که در مواقع لزوم برای حفظ آرامش محیط کار و کارکنان و مراجعین به صورت حرفه‌ای ایفا نقش کند.
عضو هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه در بعضی موارد به دلایل مقررات امکان پرداخت خسارت مطابق نظر زیان‌دیده فراهم نمی‌شود گفت: باید وقت بیشتری برای اقناع زیاندیدگان بگذاریم. او باید به این باور برسد که ما در کنارش بودیم. رفتارو گفتار و حوصله همکاران ما دراین موارد مهم است که زیاندیده‌ای که بخشی از خسارت او بلاجبران باقی مانده باور کندبیمه در حمایت از او مضایقه‌ای نداشته است. همین باور به او احساس امنیت می‌دهد و با رضایت شرکت را ترک می‌کند. باور من این است که عیار ارزش حرفه بیمه گری بویژه خسارت همین جا مشخص می‌شود.
به همین دلیل است که مدیران می‌بایست همکاران شاغل در خسارت را که با مسئولیت پذیری برای اقناع سازی زیاندیدگان اهتمام ویژه دارند را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مورد تشویق قراردهند، چون این همکاران می‌بایست دیده شوند و الگو شوند وبدانند برای شرکت و در کل صنعت بیمه چقدر مورد احترام و ارزشمند و مفید هستند.
وی اضافه نمود: میزان توجه مدیران ستادی و اجرایی و استان‌ها به حمایت و نظارت شاخص‌تر برای واحد‌های خسارتی و بر فرایند‌های آن در زمره مهم‌ترین شاخص‌هایی است که به دقت رصد خواهد شد.
مبرقعی در بخشی از این بازدید با تاکید بر ضرورت ارتقا نظارت‌های حرفه‌ای و اتخاذ روش‌های مدرن برای مقابله با ریسک تقلب، بر تبادل دانش و تجربه فی مابین همکاران خسارت و صدور تاکید نمود.
سرپرست بیمه ایران افزود: با هدف تسریع در خدمت به بیمه گزاران و تسهیل فرایند‌ها و اعتماد به همکاران و نمایندگان خدوم بیمه ایران ایین نامه حدود اختیارات را در هفته آتی ابلاغ می‌نماییم و انتظار داریم سطح نظارت توسط همه مدیران در کلیه سطوح به طور محسوس ارتقا یابد.
مبرقعی در پایان با بیان اینکه برای خدمت به مردم باید وقت را غنیمت بشماریم یادآور شد: همت کنید تلاش همه شما برای حمایت از آسیب دیدگان در ذائقه مردم عزیز کشورمان ادراک شود و تامین امنیت و آرامش مردم ایران در بخشی که با ماست وفق مفاد اساسنامه محقق شود. اراده و همدلی و جدیت همه مدیران بیمه ایران برای ارائه خدمات توام با رضایت به مردم، بزرگترین تبلیغ و زمینه ساز افزایش پرتفوی بیمه‌ای می‌شود.
شایان ذکر است در حاشیه این بازدید سرپرست بیمه ایران با رویکرد بهبود فضا‌ی داخل شعبه برای ایجاد آرامش در زیاندیدگان، دستوراتی برای ایجاد فضای سبز و اصلاح فضا‌های اداری و پیش بینی پذیرای ساده و محترمانه از مراجعین صادر نمود.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
اولین ایرانی که بر بام کعبه اذان گفت کیست؟ اولین ایرانی که بر بام کعبه اذان گفت کیست؟
سید احمد مراتب، مناجات‌خوان، آوازخوان، ردیف‌دان و از استادان بنام موسیقی اصفهان شامگاه یکشنبه چهارم آذر ماه جاری در سن ۷۲ سالگی درگذشت.
زایمان ۵ قلویی زن جوان در ایذه زایمان ۵ قلویی زن جوان در ایذه
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد که یک مادر ۳۴ ساله از ایذه در دومین زایمان خود در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز پنج قلو را به دنیا آورد.
اولین موبایل سامسونگ اولین موبایل سامسونگ
سامسونگ که امروز یکی از غول‌های بازار موبایل جهان است ۳۶ سال پیش کارش را با ساخت گوشی SH-100 آغاز کرد.
ادیب زارعی اولین گلری که پنج پنالتی گرفت + فیلم ادیب زارعی اولین گلری که پنج پنالتی گرفت + فیلم
ادیب زارعی ۲۱ ساله که اولین بازی خود را در ترکیب فولاد خوزستان مقابل فولاد هرمزگان انجام می‌داد، در ضیافت پنالتی‌ها ناجی یحیی گل‌محمدی و قرمزپوشان اهوازی شد؛ آن هم با یک رکورد خاص و ویژه در سطح جهان.
عینک مخصوص مبتلایان به صرع ساخته شد عینک مخصوص مبتلایان به صرع ساخته شد
افراد مبتلا به صرعِ حساس به نور به زودی می‌توانند بدون نگرانی تلویزیون تماشا کنند
ماجرای خودکشی دانشجوی دانشگاه رازی چه بود؟ ماجرای خودکشی دانشجوی دانشگاه رازی چه بود؟
معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به خودکشی ناموفق یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه گفت: این حادثه پس از بروز اختلافات شخصی در خوابگاه رخ داد و اقدام سریع مسئولان باعث نجات دانشجو شد.
کپی شخصیت ۱۰۰۰ نفر با کمک هوش مصنوعی! کپی شخصیت ۱۰۰۰ نفر با کمک هوش مصنوعی!
گروهی از پژوهشگران «دانشگاه استنفورد» و «گوگل دیپ‌مایند» با کمک هوش مصنوعی، کپی‌هایی را از شخصیت ۱۰۰۰ شرکت‌کننده ساختند و تقلید آنها را از همتایان انسانی خود بررسی کردند.
برگزیده
نرخ بهره بین بانکی رشد کرد نرخ بهره بین بانکی رشد کرد
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
۶۴۰۰ عضو هیات مدیره زیر بلیط دولت ۶۴۰۰ عضو هیات مدیره زیر بلیط دولت
در جریان ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۲، رییس کل دیوان محاسبات، اعلام کرد از مجموع ردیف‌هایی که نمایندگان به عنوان منابع عمومی بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب کردند رقمی بالغ بر ۳۵۰ همت محقق نشده است.
باخت خودروهای الکتریکی مرسدس بنز به چینی‌ها باخت خودروهای الکتریکی مرسدس بنز به چینی‌ها
مرسدس بنز با توجه به رقابت شدید رقبای ارزان‌تر ساخت چین، با افت فروش خودروهای الکتریکی مواجه شده است.
صفحه خبر بالای تصاویر