کد خبر: ۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
سرپرست بیمه ایران در بازدید از شعبه خسارتی پایانه غرب؛

همکاران خدوم واحد‌های خسارت باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند

سید محمدناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران روز پنجشنبه در بازدیدی ۳ ساعته از پایانه خسارت غرب، ضمن بررسی میدانی فرایند پرداخت خسارت بر حمایت کامل از همکاران شاغل در شعبه‌های خسارتی تاکید نمود.
همکاران خدوم واحد‌های خسارت باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :مبرقعی در این بازدید ضمن گفتگو با همکاران و بررسی نحوه ارائه خدمت با حضور در میان مردم به سوالات و ابهامات ایشان پاسخ گفت.
وی با اشاره به لزوم اقناع مردم با سعه صدر و علاقه و استفاده از ظرافت‌های بصری برای ایجاد محیطی آرامش بخش در شعبه توسط همکاران، تاکید کرد: باید شرایط محیط کار خسارت را بهبود بخشیم و این در ابعاد فیزیکی و گسترش فضای سبز و رنگ‌های آرامش بخش و توجه توام با محبت به همکارانی است که با تقوای حرفه‌ای انجام وظیفه در بخش سخت بیمه گری را انتخاب نموده اند که باعث التیام بخشی به حادثه دیدگان شوند.
مبرقعی تصریح کرد: همکاران این بخش‌ها نیاز به توجه مدیران خود ومدیران ارشد شرکت دارند، زیرا روزانه تعداد زیادی از زیاندیدگان با التهاب و اضطراب ناشی از حادثه که اغلب مقصر دیگری دارد به آنها مراجعه و این همکاران می‌بایست صبورانه آنها را به آرامش دعوت نموده و برای خسارت نیز در عین اینکه مقررات را رعایت می‌کنند، اما به دنبال اقناع مراجعین هستند.
وی با بیان اینکه انجام وظیفه در شعب خسارتی امر خطیری است افزود: عزم و اعتقاد به خدمت به مردم هم به حرفه ما ارزش می‌دهد و هم اقبال مردم به نام بیمه ایران را افزایش می‌دهد. جمع این وظایف بسیار انرژی می‌خواهد و عزم و ایمان و اعتقاد به اینکه این تلاش هاست که به حرفه ما قیمت می‌دهد به نام بیمه ایران اعتبار می‌بخشد.
سید محمد ناصر مبرقعی در بخشی از سخنان خود به راهبرد خدمات بهینه پس از فروش اشاره کرد و گفت: تصمیم داریم خدمات بعد از صدور را رصد و نظر مراجعین را ارزیابی کنیم. وقتی بیمه ایران هر روز و حتی روز‌های تعطیل خدمات خسارت را ارائه می‌دهد لازم است مراجعه کنندگان بدانند که ایجاد حس خوب و تجربه خوش آنها برای ما اهمیت دارد مجدانه به دنبال آن هستیم که مردم از رفتار اداری و احساس مسئولیت همکاران احساس خوب داشته باشند برایمان بسیار مهم است که زیاندیدگان از مجموع تجربه حضور خود در واحد‌های خسارت راضی باشند و زیر چتر بیمه ایران به احساس امنیت برسند.
مبرقعی با یادآوری لزوم آغاز آموزش‌های مهارت محور به کارکنان بیمه ایران خاطرنشان کرد: بنا داریم با تغییر رویکرد در نظام آموزش داخلی، آموزش‌مهارت‌های ارتباطی و هوش میان فردی و هیجانی و روش‌های حرفه کاهش التهاب افراد حادثه دیده و آسیب خورده را گسترش دهیم و در هر پایانه خسارت حداقل یک همکار مددکار بیمه‌ای داشته باشیم که در مواقع لزوم برای حفظ آرامش محیط کار و کارکنان و مراجعین به صورت حرفه‌ای ایفا نقش کند.
عضو هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه در بعضی موارد به دلایل مقررات امکان پرداخت خسارت مطابق نظر زیان‌دیده فراهم نمی‌شود گفت: باید وقت بیشتری برای اقناع زیاندیدگان بگذاریم. او باید به این باور برسد که ما در کنارش بودیم. رفتارو گفتار و حوصله همکاران ما دراین موارد مهم است که زیاندیده‌ای که بخشی از خسارت او بلاجبران باقی مانده باور کندبیمه در حمایت از او مضایقه‌ای نداشته است. همین باور به او احساس امنیت می‌دهد و با رضایت شرکت را ترک می‌کند. باور من این است که عیار ارزش حرفه بیمه گری بویژه خسارت همین جا مشخص می‌شود.
به همین دلیل است که مدیران می‌بایست همکاران شاغل در خسارت را که با مسئولیت پذیری برای اقناع سازی زیاندیدگان اهتمام ویژه دارند را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مورد تشویق قراردهند، چون این همکاران می‌بایست دیده شوند و الگو شوند وبدانند برای شرکت و در کل صنعت بیمه چقدر مورد احترام و ارزشمند و مفید هستند.
وی اضافه نمود: میزان توجه مدیران ستادی و اجرایی و استان‌ها به حمایت و نظارت شاخص‌تر برای واحد‌های خسارتی و بر فرایند‌های آن در زمره مهم‌ترین شاخص‌هایی است که به دقت رصد خواهد شد.
مبرقعی در بخشی از این بازدید با تاکید بر ضرورت ارتقا نظارت‌های حرفه‌ای و اتخاذ روش‌های مدرن برای مقابله با ریسک تقلب، بر تبادل دانش و تجربه فی مابین همکاران خسارت و صدور تاکید نمود.
سرپرست بیمه ایران افزود: با هدف تسریع در خدمت به بیمه گزاران و تسهیل فرایند‌ها و اعتماد به همکاران و نمایندگان خدوم بیمه ایران ایین نامه حدود اختیارات را در هفته آتی ابلاغ می‌نماییم و انتظار داریم سطح نظارت توسط همه مدیران در کلیه سطوح به طور محسوس ارتقا یابد.
مبرقعی در پایان با بیان اینکه برای خدمت به مردم باید وقت را غنیمت بشماریم یادآور شد: همت کنید تلاش همه شما برای حمایت از آسیب دیدگان در ذائقه مردم عزیز کشورمان ادراک شود و تامین امنیت و آرامش مردم ایران در بخشی که با ماست وفق مفاد اساسنامه محقق شود. اراده و همدلی و جدیت همه مدیران بیمه ایران برای ارائه خدمات توام با رضایت به مردم، بزرگترین تبلیغ و زمینه ساز افزایش پرتفوی بیمه‌ای می‌شود.
شایان ذکر است در حاشیه این بازدید سرپرست بیمه ایران با رویکرد بهبود فضا‌ی داخل شعبه برای ایجاد آرامش در زیاندیدگان، دستوراتی برای ایجاد فضای سبز و اصلاح فضا‌های اداری و پیش بینی پذیرای ساده و محترمانه از مراجعین صادر نمود.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
غافلگیرکننده‌؛ هوش مصنوعی جدید با قدرتی انسانی؛ آشنایی با GPT-5.2 غافلگیرکننده‌؛  هوش مصنوعی جدید با قدرتی انسانی؛ آشنایی با GPT-5.2
GPT-5.2 با قابلیت‌های تازه و هوش چندرسانه‌ای وارد میدان شد. در این مقاله با ویژگی‌ها، کاربردها و تأثیرات شگفت‌انگیز نسل جدید چت‌جی‌پی‌تی آشنا شوید.
بیانیه مشترک درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه تهران و آستانه بیانیه مشترک درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه تهران و آستانه
«مسعود پزشکیان» روز پنجشنبه در نشست خبری مشترک با قاسم‌ ژومارت توکایف با بیان اینکه ایران در چارچوب سیاست همسایگی اهمیت ویژه‌ای برای منطقه آسیای مرکزی قائل است، قزاقستان را «شریک مهم ایران در منطقه و همسایه مؤثر در حوزه دریای خزر» توصیف کرد
ویدیو+ عملیات تصرف بزرگترین نفتکش ونزوئلا توسط سربازان آمریکایی را ببینید ویدیو+ عملیات تصرف بزرگترین نفتکش ونزوئلا توسط سربازان آمریکایی را ببینید
ونزوئلا توقیف یک نفتکش توسط آمریکا در سواحل خود را محکوم و آن را «دزدی دریایی بین‌المللی» خواند و ایالات متحده را به طراحی یک «برنامه عمدی» برای غارت منابع انرژی این کشور متهم کرد
نیوکاسل در واپسین دقایق پیروزی را از دست داد نیوکاسل در واپسین دقایق پیروزی را از دست داد
تیم نیوکاسل که تا لحظات پایانی در آستانه کسب سه امتیاز بود، تنها دو دقیقه مانده به پایان مسابقه برابر حریف خود غافلگیر شد و نتیجه برد را از دست داد.
ببینید: فرود اضطراری هواپیما در اتوبان ببینید: فرود اضطراری هواپیما در اتوبان
هواپیما در این فرود اضطراری با آسیب جدی مواجه شده است. مقام‌های محلی اعلام کردند که خلبان پیش از فرود، با نقص فنی در موتور روبه‌رو شده بود و به همین دلیل ناچار شد روی جاده بنشیند
نمایش پیانیست؛ در باب میوه‌گانی زیادی انسانی نمایش پیانیست؛ در باب میوه‌گانی زیادی انسانی
نمایش «پیانیست» با خلق جهانی استعاری و بدن‌مند، تماشاگر را به فضایی می‌برد که در آن مرز میان انسان و میوه محو می‌شود و مفاهیم قدرت، آگاهی، فرسودگی و حقیقت در قالب شکل‌های تازه‌ای از زیست به صحنه درمی‌آیند. این اثر، نه صرفاً یک نمایش فانتزی، بلکه دستگاهی مفهومی است که از طریق دفرمه‌گی بدن‌ها و زبان، به ساختار‌های سلطه و میل در جهان انسانی طعنه می‌زند. کارگردان در این نمایش تلاش می‌کند اقتداری را که بی‌دلیل یا با دلیل مشکوک بر زندگی روزمره سایه انداخته، در قالب میوه‌هایی مجسم کند که در ظاهر شاداب‌اند، اما از درون گرفتار جبر‌های هستی‌شناسانه هستند.
اوسمار: جادوگری! من کاتولیک هستم اوسمار: جادوگری! من کاتولیک هستم
اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس امروز در نشست خبری خود با سوالی در مورد لحظه عجیب دربی پایتخت مواجه شد.
برگزیده
اطلاعیه مهم درباره واریز یارانه طرح یسنا اطلاعیه مهم درباره واریز یارانه طرح یسنا
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب مشمولین مرحله اول طرح یسنا شامل سرپرستان خانوار ۳ دهک اول درآمدی دارای مادر باردار و فرزند شیرخوار (زیر ۲سال) از ۱۰ آذر شارژ می‌شود.
قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟ قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مابقی سود سهام عدالت تا آخر هفته جاری طی روزهای آینده واریز می‌شود.
علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: محدودیت عرضه و عدم همخوانی عرضه و تقاضا منجر به نوسان قیمت برنج شده است، درحالیکه افزایش واردات برنج پاکستانی منجر به تنظیم بازار می‌شود.
صفحه خبر بالای تصاویر