کد خبر: ۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
خرید انگشتر طلا یا دستبند برای نامزدی، در عین حال که هیجان انگیز است با چالش هایی نیز روبرو خواهد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو؛ خرید انگشتر طلا یا دستبند برای نامزدی، در عین حال که هیجان انگیز است با چالش‌هایی نیز روبرو خواهد بود. اینکه چه انگشتر و دستبندی مناسب است و یا اینکه در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه داشت؛ به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا نکات لازم پیرامون این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید خرید منحصربفرد و ماندگاری را تجربه کنید.

 

چه انگشتری برای نامزدی بخریم؟

 


بیشتر بخوانید: دوربین مخفی عروس و داماد مانده در خیابان!



نکات مهم در خرید انگشتر طلا نامزدی

قصد خرید انگشتر طلا نامزدی را دارید؛ تبریک می‌گوییم! خرید انگشتر و آماده شدن برای نامزدی از هیجان انگیزترین و چالش برانگیزترین دوران زندگی هر فرد است. اینکه بدانید برای خرید طلا چه مواردی مهم هستند و به شما در انتخاب درست و قیمتی مناسب کمک می‌کنند؛ از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است.

 


وزن و قیمت انگشتر

ابتدا بایستی میزان بودجه مورد نظر خود را در نظر بگیرد. هر چند که امروزه انواع انگشتر‌های توخالی با وزن‌های کمتر و قیمت‌های مناسب تری نیز وجود دارند؛ که می‌توانید مناسب با بودجه خود انتخاب کنید. با این حال پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر از بودجه خود را برای خرید انگشتر در نظر بگیرید. چون بسته با سایز انگشتر ممکن است وزن بیشتری داشته و در نهایت قیمت آن افزایش یابد.

طلا زرد یا سفید

به‌طور سنتی، حلقه‌های نامزدی از طلای زرد هستند. اما با توجه به تغییرات زیادی که در دنیای مد ایجاد می‌شود؛ انگشتر‌های سفید رنگ از محبوبیت بیشتری در بین خانم‌ها برخوردارند؛ بنابراین قبل از تصمیم‌گیری نهایی درباره رنگ انگشتر، حتما سبک و استایل شخصی را در نظر بگیرید. اگر شریک زندگی شما فقط طلای سفید می‌پوشد، پس می‌توان گفت که حلقه نامزدی طلای زرد انتخاب مناسبی نیست.

طلای زرد: بهترین انتخاب برای کسانی که از سبک‌های قدیمی و طراحی جواهرات کلاسیک لذت می‌برند.
طلای سفید: طلایی مدرن که برای کسانی که سبک جدید و ساده را دوست دارند. بهترین انتخاب است.
رزگلد: بهترین گزینه برای کسانی که دوست دارند با جدیدترین ترند‌ها همراهی کنند، به خاطر داشته باشید که اگر رزگلد از مد بیافتد، ممکن است لازم باشد یک انگشتر به روز در نظر بگیرند.

اندازه گیری صحیح

این موضوع ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مطمئن شوید که انگشت حلقه خود را به درستی اندازه گیری کرده اید. شما حلقه‌ای را نمی‌خواهید که گردش خون شما را قطع کند یا حتی بدتر از آن، آنقدر بزرگ باشد که مدام نگران گم کردن آن باشید. بلکه باید در عین احساس راحتی، کاملا اندازه باشد.
انگشتر را دوباره چک کنید

در مورد وزن، عیار و قیمت انگشتر انتخاب شده خود، حتما تحقیق کنید. مسلما بودجه نسبتا چشمگیری برای خرید طلا در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین انگشتر خریداری شده را به چند فروشنده دیگر نیز نشان دهید تا از قیمت و درستی ویژگی‌های آن اطمینان حاصل فرمایید.
نکات مهم در خرید دستبند طلا نامزدی

دستبند با توجه به اشکال و ویژگی‌های متنوعی که دارد؛ از محبوب‌ترین زیورآلات طلا به حساب می‌آید. برای خرید دستبند طلا نیز همانند دیگر اکسسوری‌های طلا، نیاز است تا نکاتی را مد نظر قرار دهید.

مدل و سبک دستبند

معمولا دستبند‌ها طرح ها، اشکال، رنگ و تنوع زیادی دارند؛ بنابراین انتخاب مدل و سبک مورد نظرتان از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. هر چند که از مدل لباس پوشیدن و استایل می‌توان تا حدی تشخیص داد که نامزده شما دستبند‌های کلاسیک، مدرن، مینیمال و. را ترجیح می‌دهد. برای مثال:

دستبند زنجیر: این دستبند کلاسیک است. انواع طرح‌های زنجیره ای، مانند رول حلقه‌ای گرد سنتی یا زنجیره گندم را می‌توانید در این سبک پیدا کنید.
دستبند النگو: یک دستبند النگو را می‌توان به تنهایی برای ظاهری ساده پوشید یا با چندین النگو دیگر ترکیب کرد.

اندازه مچ دست

نکته مهمی که در خرید دستبند طلا وجود دارد، سایز این اکسسوری است امروزه برای دستبند‌ها از سایز بندی مانند small, medium, large و... استفاده می‌شود که می‌توان در انتخاب دستبند به شما کمک کند.

توجه به تناژ رنگ پوست

در هنگام خرید طلا بایستی به تناژ رنگ پوست توجه کرد. اگر نامزد شما پوستی گرم دارد؛ بهتر است رنگ طلای زرد و تناژ‌های برنزی را برای دستبند انتخاب کنید. اما اگر طیف رنگ پوست سرد است، طلای سفید انتخاب مناسب‌تر و ایده آل تری خواهد بود. در صورتی که تناژ رنگ پوست خنثی باشد و در این دو دسته قرار نگیرد؛ می‌توان از هر دو نوع طلا سفید و زرد استفاده کرد.

در پایان بهتر است بدانید که در هنگام خرید طلا نامزدی چه انگشتر و چه دستبند، توجه به این نکات می‌تواند در پیدا کردن و انتخاب اکسسوری مورد نظر شما، موثر باشد. توصیه می‌کنیم با توجه به هزینه بالا برای خرید این زیرآلات حتما به فروشگاه‌ها و آنلاین شاپ‌های معتبر مراجعه کنید. اگر از سایت خرید می‌کنید؛ به سابقه کاری، ضمانت‌ها ارائه شده و مجوز‌های لازم توجه کنید. همچنین از فروشندگان درباره گارانتی ها، عیار طلا، پرس و جو کنید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.