کد خبر: ۵۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

مشترکین رایتل از خدمات سامانه سلامت بهره‌مند می‌شوند

رایتل به عنوان سومین اپراتور تلفن همراه کشور «سرویس سلامت» را به منظور نقش‌آفرینی در عرصه سلامت به پشتوانه تکنولوژی و نوآوری، ارائه و راه‌اندازی کرد.
مشترکین رایتل از خدمات سامانه سلامت بهره‌مند می‌شوند

به گزارش  مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی رایتل :سرویس سلامت این اپراتور با هدف افزایش فرهنگ تندرستی و سهولت استفاده از خدمات آنلاین درمانی، یک سامانه منحصر به‌فرد و به عنوان نقطه آغازی مفید در راستای ورود به دنیای جدید مراقبت و پیشگیری برای کاربران است.

سرویس سلامت جهت دریافت خدمات پزشکی ویژه کاربران رایتل در زمینه­‌های مختلف شامل پزشک عمومی، روانشناسی، تغذیه و رژیم، اطفال و ... به صورت ویزیت تلفنی و ویزیت متنی در دسترس مشترکین قرار گرفته است.

در این سامانه، امکان دریافت ویزیت آنلاین و ۲۴ ساعته با پزشک حتی در روز‌های تعطیل برای کاربران رایتل وجود خواهد داشت و مشترکین می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، جهت رفع مشکل خود با پزشک ارتباط برقرار کنند.

کاربران رایتل می‌توانند با ورود به سامانه دکتر دکتر از بهترین پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، به‌صورت تلفنی و متنی مشاوره پزشکی دریافت کرده و با ارسال مدارک پزشکی خود به‌صورت آنلاین ویزیت شده و در صورت نیاز، نسخه الکترونیکی دریافت کنند.

برای دریافت خدمات مختلف پزشکی، کافی است از طریق اپلیکیشن رایتل‌من یا وب‌سایت رایتل، با کلیک بر روی دکمه «دریافت ویزیت» به وب­سایت دکتر دکتر وارد شده و با شرایط ویژه مشترکین رایتل، از خدمات پزشکی ارائه شده بهره­‌مند شد.

رایتل در راستای همسویی با تغییر رویکرد نظام سنتی حوزه سلامت کشور که از سال‌ها پیش در دستور کار شرکت‌های فناوری اطلاعات قرار گرفته، این سرویس را راه‌اندازی کرده‌است.

برچسب ها: رایتل
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد