کد خبر: ۵۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

از قیمت همستر کامبت خبر دارید؟

با آغاز امکان فروش رسمی توکن‌های رمزارزی مانند «همستر کامبت» و هجوم دارندگان‌شان برای فروش، قیمت آنها به طور معمول افت می‌کند
از قیمت همستر کامبت خبر دارید؟

مخاطب۲۴- تلگرام- همستر مجموع دستاورد‌های بازیکنان شامل تعداد کلیدها، سکه و نرخ تولید و استخراج آن را به توکن تبدیل کرد. کاربران از امروز می‌توانند آنها را در مواردی از جمله با پرداخت هزینه نقد کنند.

با عرضه شدن توکن بازی تلگرامی «همستر کامبت» در صرافی‌های رمزارز آنلاین، امروز ۲۶ سپتامبر (۶ مهر) بازیکنان پس از چند ماه تولید و اندوختن سکه و کلید، می‌توانند اندوخته خود را به پول تبدیل کنند. قیمت این توکن‌ها در ابتدای «لیست» شدن آن در صرافی‌های رمزارز بین‌المللی حدود یک سنت (یک‌صدم دلار) بود که در ادامه روز به حدود ۰/۷۷ سنت رسید.
در صرافی‌های رمزارز ایرانی هم این توکن‌ها که پیش از عرضه حدود ۶ هزار تومان هم معامله می‌شد به قیمت کمتر از ۵۰۰ تومان خریده می‌شود.
هفته پیش همستر مجموع دستاورد‌های بازیکنان شامل تعداد کلیدها، سکه و نرخ تولید و استخراج آن را به توکن تبدیل کرد. کاربران از امروز می‌توانند آنها را در مواردی از جمله با پرداخت هزینه نقد کنند.

با آغاز امکان فروش رسمی توکن‌های رمزارزی مانند «همستر کامبت» و هجوم دارندگان‌شان برای فروش، قیمت آنها به طور معمول افت می‌کند، هر چند در مواردی هم امکان رشد قیمت آنها در بلندمدت وجود دارد.

توکن همستر یکی از رمزارز‌های مبتنی بر تلگرام است و افرادی می‌توانستند پیش از موعد «ایردراپ» یا فهرست شدن رسمی رمزارز در صرافی‌های آنلاین، با نصب یک ربات تلگرامی و شرکت در یک بازی، زدن ضربه به صفحه گوشی و فعال کردن کارت‌های داخل بازی، سکه‌های این رمزارز را برای خود جمع کنند.

در ایران هم این بازی مانند چند کشور دیگر، کاربران فراوانی دارد که با وجود فیلترینگ به امید کسب درآمد وقت خود را صرف این بازی می‌کردند.

هفته گذشته و در موعدی که طراحان بازی برای تبدیل اندوخته‌های بازیکنان به توکن مشخص کرده بودند، همستر حساب تعداد قابل توجهی از کاربران را به خاطر «تقلب» مسدود کرد و به آنها پیام هشدار داد.

بسیاری از کسانی که چند ماه پیش به امید پولدار شدن وارد این بازی شده بودند حالا از صرف وقت، هزینه فیلترشکن و اینترنت و حتی پول برق شارژ موبایل خود احساس پشیمانی می‌کنند. البته بعضی هم از پول درآوردن در وقت فراغت خود راضی هستند.

برچسب ها: تلگرام
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد