کد خبر: ۵۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت

مدافع پرسپولیس نام خود را بالاخره در جمع گلزنان دربی هم جا داد تا این افتخار هم در دوران حضورش در این تیم نصیبش شود.
کنعانی برای این شادی گل نقشه داشت

مخاطب ۲۴- محمدحسین کنعانی‌زادگان اصولا حضور در صدر لیست اتفاقات را عاشقانه دوست دارد و این را می‌توان در طول دوران حرفه‌ای فوتبالش دید و لیست کرد.

مدافع یاغی که اکنون محبوب سکو‌های پرسپولیس و هواداران این تیم است و در دوره‌ای با تصمیمی جنجالی پیراهن استقلال را هم بر تن کرده بود، اما خیلی زود مسیرش را از این تیم جدا کرد.

او، اما در آخرین دقایق دربی یکصد و چهار بهترین فرصت را برای خود فراهم دید که نامش را در بین گلزنان این بازی هم جا دهد؛ او حتی به نگاه‌های عاجزانه گئورگی گولسیانی که معمولا پنالتی زن اول سرخ‌ها هم محسوب می‌شود و سابقه دو بار گلزنی به استقلال را هم در کارنامه دارد بی‌توجه بود. او اهل ریسک است و بی‌توجه به اینکه با احتمال از دست دادن این پنالتی تمام دنیا روی سرش خراب خواهد شد و از اوج محبوبیت با اتفاقات تلخی مواجه می‌شود را هم به جان خرید.
مسلما بخش بزرگی از هواداران با توجه به حضور همزمان گئورگی گولسیانی در منطقه پنالتی و درخواستش برای زدن این ضربه، نگران آینده و سرنوشت این پنالتی بودند و حتی کامنت‌های خود را برای خراب شدن احتمالی این ضربه در ذهن مرور می‌کردند.

اما کنعانی بار دیگر مسلط و پر ادعا پشت پنالتی ایستاد و یک بار دیگر سیدحسین حسینی را در دربی‌ها ناکام گذاشت و ضربه‌اش را برخلاف حرکت گلر ملی‌پوش و کاپیتان استقلال به گل تبدیل کرد.

اما سکانس بعدی از همین‌جا شروع می‌شود: جایی که بازار کری خوانی‌های قبل از بازی حسابی در فضای مجازی داغ بود و باشگاه پرسپولیس هم به شکل سانسوروار به آن در طرح بازی خود پرداخته بود. سود بردن از نفرات گلزن دربی که البته در بین آنها برخی‌شان سابقه شادی گل با در آوردن پیراهن را داشتند. یک شادی محبوب بین گلزنان!
کنعانی‌زادگان هم قطعا با تمایل ویژه‌ای که به حضور در صدر ماجرا‌های جذاب را دارد، این شادی را بار‌ها در ذهن خود مرور کرده بود و این جمله را گفته بود: "چرا من نه! "

همین عاملی شد که او در پایان این نبرد یک به یک با سیدحسین حسینی و تسلیم کردن کاپیتان استقلال، بیخیال شادی گل همیشگی و محبوب خود با رقص یزله شود و این‌بار با در آوردن پیراهن کارت زرد جریمه‌اش را هم به جان بخرد: "بله، من هم می‌خواهم جزئی از آن قاب با حضور امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر و شادی گل جنجالی‌شان باشیم! "

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد