کد خبر: ۵۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

آموزش در بیمه ایران باید به سمت آموزش‌های مهارت محور حرکت کند

سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در همایش تربیت مدرس بیمه‌های حوادث و زندگی بر توسعه آموزش‌های مهارت محور تاکید کرد.
آموزش در بیمه ایران باید به سمت آموزش‌های مهارت محور حرکت کند

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :مبرقعی با خاطرنشان کردن این موضوع که وقت زیادی برای افزایش توانمندی برای حضور موثر در بازار نداریم، گفت: باید وقت را غیمنت بشماریم. سرعت تغییرات پیرامون ما به قدری زیاداست که اگر بخواهیم به آموزش‌های معمول اکتفا کنیم از تحولات بازار عقب خواهیم ماند و نخواهیم توانست با نیاز‌های آموزشی روز منطبق شویم.
عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: به دلیل اهمیت مقوله آموزش و بیمه‌های زندگی و همچنین تکریم مقام همکاران نماینده در این جلسه حاضر شدم و اعتقاد دارم اگر در بیمه ایران قرار باشد اتفاقی رخ بدهد که آوازه تجاری و نام بیمه ایران بالاتر برود و اگر انتظار تحول اساسی در بیمه ایران داریم خاستگاه آن آموزش و تحول در این فرآیند است و یقین دارم این تغییر از هیچ جایی به غیر از آموزش شروع نخواهد شد. امیدوارم بازدهی همایش‌های آموزشی به گونه‌ای باشد که در فاصله زمانی کم بتوانیم نتایج آن را به طور مشهود در آمار و ارقام و جبران سهم از بازار، ببینیم.
مبرقعی با بیان اینکه موضوع آموزش باید در تمام سطوح شرکت عملیاتی شود یادآورشد: باید در آموزش به مهارت‌های انسانی و ابعاد روانشناختی حرفه بیمه گری بیشتر توجه کنیم. با این مهارت‌ها میتوانیم مخاطب را اقناع کنیم و التیام دهیم. اعتقاد دارم صرفا با پرداخت عادلانه و منصفانه خسارت، تعهدات ما کامل نشده است و باید به این موضوع بیاندیشیم که آیا بیمه گزار با اقناع و رضایت از نزد ما بیرون رفته است یا خیر؟ آموزش باید هم توان حرفه‌ای ما و هم قابلیت‌ها و مهارت‌های انسانی را افزایش دهد.
سرپرست بیمه ایران در ادامه با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی و مصوبه مجمع صاحبان سهام بیمه ایران در مورد بیمه‌های زندگی تصریح کرد: از همکاران و نمایندگان درخواست دارم برای بیمه‌های زندگی سنگ تمام بگذارید. فروش بیمه‌های زندگی علاوه بر کنترل ریسک نقدینگی شرکت به پایداری فضای کسب و کار، امید به فعالیت بیشتر و نیز اثبات توانمندی به فروش همه رشته‌های بیمه‌ای در خانواده بزرگ بیمه ایران منتهی می‌شود و تاکید دکتر همتی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی نیز بر تمرکز بر افزایش سهم بیمه‌های زندگی است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، همایش دو روزه تربیت مدرس بیمه‌های زندگی، با مشارکت اداره کل آموزش و پژوهش و معاونت بیمه‌های زندگی و حضور تعدادی از مدیران کل ستادی در محل باشگاه فرهنگی بیمه ایران برگزار می‌شود.
از اهداف این همایش آموزش عالی همکاران در استان‌های کشور با هدف تربیت مدرس در بیمه‌های زندگی و حوادث می‌باشد.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
محدودیت‌های جدید اینستاگرام محدودیت‌های جدید اینستاگرام
شرکت متا در نظر دارد برای محافظت از نوجوان‌ها در برابر آسیب‌ها و آزار‌های احتمالی فضای مجازی محدودیت‌های تازه‌ای را برای دسترسی این رده سنی به اینستاگرام اعمال کند.
زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟ زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟
یک متخصص بیماری‌های عفونی درباره افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا با فصل سرما و همچنین زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا توضیح داد.
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد