کد خبر: ۵۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل

موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل

به گزارش مخاطب۲۴، سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل،  مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان  جهت شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع‌عمومی سازمان ملل به نیویورک سفرکرده، مسعود پزشکیان قرار است بامداد چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳ در این نشست سخنرانی کند.

چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل

گفتنی است مسعود پزشکیان در اولین روز سفرش به نیویورک علاوه بر حضور در نشست الدر، با مدیران رسانه‌های آمریکایی نیز گفت‌وگو کرد و به سوالات آنان در جهت تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با ایران‌هراسی و دیگر موضوعات، از جمله مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه پاسخ داد.

همچنین مسعود پزشکیان در سفرش به نیویورک با رؤسای جمهور ترکیه، سوئیس و فنلاند و همین‌طور رئیس شورای اروپا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

پزشکیان همچنین در پایان روز کاری دوم در سفر به نیویورک نیز در اجلاس چالش‌های آینده حضور یافت و سخنرانی کرد.

مسعود پزشکیان، دوشنبه شب به وقت تهران، در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل متحد» با بیان اینکه مواجه با چالش‌های کنونی و آینده نیازمند همکاری و تعامل بر اساس عدالت و صداقت است، خواستار اصلاحات فوری موسسات بین‌المللی و شکل‌گیری ساختاری عادلانه شد


سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان در سازمان ملل چه ساعتی است؟



چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل

موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می‌پردازد.



 رئیس جمهور: نگران گسترش درگیری در تمام منطقه هستیم

 

سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان در سازمان ملل چه ساعتی است؟

 

مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران در نخستین روز حضور در نیویورک در نشست تقویت اهداف سازمان ملل که در مجمع عمومی سازمان ملل برگزار شد، سخنرانی کرد. پزشکیان در این سخنرانی تاکید کرد: «مواجهه با چالش‌های کنونی و آینده نیازمند همکاری و تعامل بر اساس عدالت و صداقت است.» پزشکیان درباره صلح جهانی نیز گفت: «ما خواستار جهانی عاری از سلاح هسته‌ای هستیم؛ بدون هیچ پیش شرطی!»

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت