کد خبر: ۵۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

آیت‌الله سیستانی بیانیه داد، دروس حوزه نجف تعطیل شد

پس از اعلام بیانیه آیت الله سیستانی، حوزه نجف دروس خود را تعطیل کرد.
آیت‌الله سیستانی بیانیه داد، دروس حوزه نجف تعطیل شد

مخاطب۲۴- آیت الله سیستانی- حوزه علمیه نجف برای همبستگی با مردم لبنان، دروس امروز خود را تعطیل کرد. در بیانیه حوزه علمیه نجف اشرف به مناسبت تعطیلی دروس خود در همبستگی با مردم لبنان آمده است:

«در همبستگی با مردم عزیز لبنان که در معرض شدیدترین تجاوز رژیم صهیونیستی غاصب قرار گرفته و تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از شهروندان و آوارگی ده‌ها هزار تن دیگر از مناطقشان شده است و همچنین در حمایت از بیانیه صادره از جانب دفتر مرجعیت عالی دینی در این خصوص، درس‌های حوزه علمیه در نجف اشرف روز سه شنبه برابر با بیستم ربیع الاول تعطیل است.

متضرعانه از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمائیم که توطئه متجاوزان را به خودشان برگرداند و بدی و مکروه را از مردم عزیز لبنان دور گرداند.

همچنین روز گذشته دفتر آیت‌الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بیانیه ای به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان واکنش نشان داد.

شفقنا نوشت:در بیانیه آیت الله سیستانی آمده است: در این روزهای سختی که مردم بزرگوار لبنان با آن روبرو هستند و به طور گسترده در معرض تجاوز ددمنشانه و با شیوه های وحشیانه اسرائیل شامل انفجار تعداد زیاد سیستم های ارتباطی شخصی و حمله به مناطق مسکونی مملو از شهروندان و زن و کودک و نیز حملات شدید به دهها روستا و شهرک در جنوب و بقاع قرار دارند و تاکنون شمار زیادی از رزمندگان مقاومت و غیرنظامیان بی گناه شهید و هزاران نفر از منازل و مناطق خود آواره شده اند، مرجعیت عالی دینی همبستگی خود با لبنانی های عزیز اعلام و با آنها ابراز همدردی می کند.

همچنین در این بیانیه آمده است: مرجعیت دست دعا به سوی خداوند متعال بر می دارد تا خداوند آنها را در پناه خود نگه دارد و از شر اشرار و مکر فاجران در امان بدارد و از خداوند برای شهیدان طلب رحمت و رضوان و برای مجروحان طلب شفای عاجل دارد.

در بیانیه آیت الله سیستانی بر ضرورت به کار بستن اهتمام و نهایت تلاش برای توقف این حمله وحشیانه مداوم و حمایت از ملت لبنان از تبعات ویرانگر آن تاکید و از مومنان خواسته شده است که در کاهش درد و رنج لبنانی ها و برآورده کردن نیازهای انسانی آنها بکوشند. در پایان بیانیه دفتر آیت الله سیستانی آمده است: خداوند لبنان و ملت عزیز آن را از هر بلا و شری مصون بدارد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
محدودیت‌های جدید اینستاگرام محدودیت‌های جدید اینستاگرام
شرکت متا در نظر دارد برای محافظت از نوجوان‌ها در برابر آسیب‌ها و آزار‌های احتمالی فضای مجازی محدودیت‌های تازه‌ای را برای دسترسی این رده سنی به اینستاگرام اعمال کند.
زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟ زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟
یک متخصص بیماری‌های عفونی درباره افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا با فصل سرما و همچنین زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا توضیح داد.
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد