کد خبر: ۵۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

پیام تبریک دکترسیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن خجسته زاد روز رسول رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد باسعادت امام جعفر صادق (ع)

دکترسیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی، فرارسیدن خجسته زاد روز رسول رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان جهان و به ویژه همکاران گرانقدر نظام بانکی کشور و خانواده بزرگ بانک مسکن تبریک و تهنیت گفت.
پیام تبریک دکترسیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن خجسته زاد روز رسول رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد باسعادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش مخاطب24 به نقل از بانک مسکن :متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم» وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا»
هفدهم ربیع الاول؛ سالروز فرخنده میلاد باسعادت ختم رسل، فخر کائنات، اسوه و الگوی حسنه، مُبلغ مکتب انسان ساز اسلام، نویدبخش عدالت و انصاف و برابری، پیامبر رحمت و صلح و دوستی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) است.
بی شک پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) با حضور مقدس و پُر برکت خود، معنایی بی نظیر و تکرار نشدنی به جهان هستی بخشید و مردم آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام بهره‌مند ساخت.
میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری هفته وحدت نیز موجب اتحاد و یکپارچگی هر چه بیشتر دنیای اسلام و افزایش سرعت حرکت تمدن توحیدی و اسلامی در مسیر کمال و رشد و تعالی و حفظ اقتدار امت اسلام گردید. از اینرو هفته وحدت؛ نماد اتحاد و دوستی برای همه پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام و فرهنگ قرآنی است و این ایام مبارک؛ فرصت مغتنمی است تا بار دیگر، جهان اسلام با تأکید بر انسجام و همبستگی خود به عنوان رمز موفقیت، پیروزی و سربلندی مسلمانان با هر قوم و نژاد و ملیتی بر سیاق سیره پیامبر اکرم (ص) و در سایه اتحاد، همدلی و تعامل سازنده و عزتمند در مسیری مشترک برای تحقق اهداف عالی و شکوهمند خود و کمک به مستضعفان و مظلومان عالم گام بردارد.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت قدرت و شکوه همبستگی، اتحاد و همدلی همه خواهران و برادران مسلمان جهان، فرارسیدن خجسته زاد روز رسول هدایت و خوبی ها، شفیع دنیا و آخرت، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد با سعادت ششمین کوکب تابناک آسمان امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری و پرچم دار ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفدا) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همه مسلمانان جهان و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه همکاران گرانقدر خود در نظام بانکی کشور و خانواده بزرگ بانک مسکن تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. همچنین از خداوند منان برای همگان، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت صادقانه و اثرگذار در راه تحقق اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم عزیزمان را مسألت دارم و امیدوارم که همواره در پیروی و دفاع از دین حق، استوار و ثابت قدم باشیم. ان شاءالله.
سید عباس حسینی
مدیر عامل بانک مسکن

برچسب ها: بانک مسکن
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر