کد خبر: ۵۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶

رونالدو وارد تختی می‌شود؟

وزیر ورزش و جوانان از استادیوم تختی بازدید و برای بازسازی این ورزشگاه ابراز امیدواری کرد.
رونالدو وارد تختی می‌شود؟

مخاطب۲۴- در جریان این بازدید که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و شکیبا مهر مدیر کل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان، بازسازی این مجموعه بر اساس استاندارد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد تاکید قرار داد و گفت بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور جزء اولویت‌هاست و این کار به منظور بهره‌مندی از حضور تماشاگران به عنوان سرمایه اصلی ورزش انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت این مجموعه برای ورزش کشور در میزبانی از رویداد‌های مختلف اظهار کرد: باید نور، چمن، سازه‌های سقف تماشاگران و سایر بخش‌های مورد استفاده به‌طور دوره‌ای مورد بررسی قرار بگیرد.

در ادامه این بازدید، مشاور و مسئولان مجموعه در خصوص سازه سقف سکوی تماشاگران و کابل‌های کششی و سبک‌سازی آن توضیحاتی ارائه کردند.

دنیامالی همچنین پس از بازدید از جایگاه VIP، از نزدیک زمین چمن را هم مورد بررسی قرار داد و سوالاتی را درباره وضعیت این زمین از پیمانکار مطرح کرد.

بازدید از اتاق VAR، رختکن تیم‌ها و اتاق نشست خبری از دیگر بخش‌های بازدید شده وزیر ورزش در این حضور دو ساعته بود.

بر اساس این گزارش، قرار است پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و چادرملوی یزد و همچنین دیدار استقلال ایران و النصر عربستان ناظرین سازمان لیگ و AFC این ورزشگاه را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تایید شرایط، این ورزشگاه میزبانی این دو بازی را برعهده خواهد گرفت.

همچنین دنیا مالی از بخشی از بزرگراه شهید شوشتری که قسمتی از آن از کنار مجموعه ورزشی تختی عبور می‌کند، بازدید کرد.

این پروژه عمرانی یکی از مهمترین پروژه‌های شرق تهران است که تاثیر به‌سزایی در سبک سازی ترافیک شرق تهران خواهد داشت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟ زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟
یک متخصص بیماری‌های عفونی درباره افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا با فصل سرما و همچنین زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا توضیح داد.
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟ از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟
پسته سرشار از انواع مواد مغذی است. از جمله خواص پسته می‌توان به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب اشاره کرد. همچنین پسته یک ماده اولیه خیلی پرکاربرد است که در پخت بسیاری از غذا‌ها کاربرد دارد. در این مطلب از دپارتمان تغذیه کلینیک سلامتی با ۹ مورد از خواص پسته برای سلامتی آشنا خواهید شد.
watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد
شرکت اپل در کنفرانس WWDC۲۴ از سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمندش یعنی واچ او اس ۱۱ رونمایی کرد و حالا خیلی از کاربر‌ها می‌تونن نسخه بتای اونو روی اپل واچ‌شون امتحان کنن.
مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن
در گذشته گواهینامه‌های رانندگی ۵ سال اعتبار داشتند، ولی چند سالی است که اعتبار آنها ۱۰ساله شده است. در صورت اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی باید برای تمدید آن اقدام کنید. زیرا گواهینامه تاریخ‌گذشته مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد