کد خبر: ۵۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

آنباکسینگ آیفون ۱۶ پرو اپل

در ساعات باقی مانده به عرضه جهانی آیفون ۱۶ پرو، گوشی پرچمدار جدید اپل، اولین ویدیو جعبه گشایی iPhone ۱۶ Pro را تماشا کنید.

مخاطب ۲۴- اپل با سروصدای فراوان از سری گوشی‌های موبایل آیفون ۱۶ رونمایی کرد و حالا در حالی که تنها ساعاتی به عرضه آن در اقصی نقاط جهان مختلف باقی مانده است، می‌توانید ویدیو جعبه گشایی نسخه پرو آن را مشاهده کنید.
کاربری که به‌تازگی به آیفون ۱۶ پرو دسترسی پیدا کرده است، اخیراً ویدیویی از آنباکسینگ این گوشی پرچمدار در ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشت. در این ویدیو همچنین می‌توان عملکرد دکمه شاتر این گوشی موسوم به «کمرا کنترل» (Camera Control) را مشاهده کرد. این ویدیو نشان می‌دهد که کاربرد آن صرفاً به گرفتن عکس/ویدیو خلاصه نمی‌شود.

ویدیو جعبه گشایی iPhone ۱۶ Pro علی‌رغم مدت زمان کوتاه، دید مناسبی از این گوشی جدید اپل و محتویات جعبه آن به ما ارائه می‌کند. در این جعبه البته به‌جز گوشی، کال یو‌اس‌بی و چند قطعه کاغذ، چیز دیگری باقی نمانده است. حتی استیکر‌های اپل هم از جعبه‌های گوشی‌های آن حذف شده‌اند.

آیفون ۱۶ در ابتدا با سیستم عامل iOS ۱۸ عرضه می‌شود و در ماه اکتبر آپدیت iOS ۱۸.۱ برای آن منتشر خواهد شد. این آپدیت از آنجایی اهمیت بالایی دارد که به‌واسطه آن اولین قابلیت‌های «اپل اینتلجنس» (Apple Intelligence)، هوش مصنوعی اختصاصی اپل، در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت