کد خبر: ۵۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

رهبری‌فرد: حرمت بزرگ‌تر‌ها از جمله علی پروین را نگه دارید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از حامد کاویان‌پور درخواست کرد که حرمت بزرگ‌تر‌ها از جمله علی پروین را نگه دارد.
رهبری‌فرد: حرمت بزرگ‌تر‌ها از جمله علی پروین را نگه دارید

مخاطب ۲۴- بهروز رهبری فرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان مقابل تیم الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد، اما تیم‌های عربستانی مسلح بودند. ستاره‌های زیادی هم داشتند، اما پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و لیاقت برد را داشت. فوتبال همین است و اگر از موقعیت هایتان استفاده نکنید محکوم به باخت هستید و پرسپولیس هم خودش را محکوم به شکست کرد و موقعیت‌هایی داشت و  سوای دقایق ابتدایی و گل اتفاقی که خورد مابقی دقایق سوار بر بازی بود. من ناراحت شدم و پرسپولیس نباید این بازی را شکست می‌خورد. حیف شد، اما پرسپولیس می‌تواند شرایط را عوض کند و جزو تیم‌های بالای جدولی باشد.  

او درباره اتفاقات ورزشگاه شهر قدس و  وضعیت نامناسب ورزشگاه‌های ایران را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: باید کاری کنیم که کشورمان در سطح خاورمیانه نمونه باشد، چون مردم کشورمان این لیاقت را دارند و مردم حق دارند که استادیوم خوب ببینند و ما پتانسیل این را داریم. اما اینکه چرا نمی‌شود و مسئولان کاری نمی‌کنند را نمی‌خواهم درباره انتقادی کنم. مسئولان خودشان از این اتفاقات ناراحت نشدند که بازیکن حریف از چمن عکس بگیرد و اتفاقات دیگری رخ داد. ما چه توضیحی داریم بدهیم و نفت و گاز  و بودجه، جوان خلاق و دانشمند داریم  و همه چیز در کشورمان وجود دارد. اما چه می‌شود که ما یک استادیوم نداریم.

وی افزود: من نمی‌گویم ورزشگاهی در سطح کشور‌های قطر و عربستان داشته باشیم، اما لیاقت ما هم سطح آنها هست. ما داریم از بنگلادش و هندوستان عقب می‌افتیم و جای تاسف دارد. این همه مشتاق فوتبال در کشورمان داریم و خانم‌ها آن قدر از بازی‌ها استقبال می‌کنند  و این امکان وجود دارد جای آقایان را در استادیوم‌ها بگیرند. ما یک زمین نداریم تا از آبروی فوتبالمان دفاع کنیم و خیلی جای تاسف دارد. من یاد زمان‌های قدیم و دوران خودمان افتادم که زمین خاکی بود و‌ای کاش می‌گذاشتند زمین خاکی‌ها بود و ما در این زمین فوتبال بازی می‌کردیم. لیاقت مردم و تیم‌های ایرانی نیست که در این زمین‌ها فوتبال بازی کنند. ورزشگاه قدس خیلی وقت نیست که ساخته شده است، اما زیر ساخت اولیه آن مهیا نیست. اگر استادیوم آزادی نباشد باید به سرمان بزنیم و الان به این صورت شده است.  

رهبری فرد درباره اظهارات حامد کاویان‌پور در مورد علی پروین گفت: به نظرم پرداختن و ادامه دادن به موضوع هاشمی نسب زیاد قشنگ نیست و کاویان‌پور حرف دلش را زده است، اما من چند روز قبل، پیش علی پروین بودم و از او عذرخواهی کردم و طبق معمول برایش شیرینی بردم چرا که پروین خیلی چیز‌ها به من آموخت.   از حامد خواهش می‌کنم که حرمت بزرگ‌تری و کوچک‌تری را نگه دارد. روی آن حرفم در مورد رفتن هاشمی نسب هستم و همان بود که بیان کردم. حامد کاویان‌پور آنقدر که من به مهدی هاشمی‌نسب نزدیک بودم، نبود. به دلایلی پروین دوست نداشت هاشمی نسب در پرسپولیس باشد. هاشمی‌نسب به خاطر پول به استقلال نرفت و پرسپولیس او را نخواست.  

او خاطرنشان کرد: ناصر ابراهیمی را خیلی دوست دارم، اما می‌گویم که بحث رقمی ایجاد نشده بود و پرسپولیس او را نخواست. پرسپولیس بعد از اینکه من را بیرون کرد هیچ کس با من تماس نگرفت.   اگر اکنون بازیکن پرسپولیس بودم و پیشنهاد از استقلال داشتم می‌رفتم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟ از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟
پسته سرشار از انواع مواد مغذی است. از جمله خواص پسته می‌توان به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب اشاره کرد. همچنین پسته یک ماده اولیه خیلی پرکاربرد است که در پخت بسیاری از غذا‌ها کاربرد دارد. در این مطلب از دپارتمان تغذیه کلینیک سلامتی با ۹ مورد از خواص پسته برای سلامتی آشنا خواهید شد.
watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد
شرکت اپل در کنفرانس WWDC۲۴ از سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمندش یعنی واچ او اس ۱۱ رونمایی کرد و حالا خیلی از کاربر‌ها می‌تونن نسخه بتای اونو روی اپل واچ‌شون امتحان کنن.
مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن
در گذشته گواهینامه‌های رانندگی ۵ سال اعتبار داشتند، ولی چند سالی است که اعتبار آنها ۱۰ساله شده است. در صورت اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی باید برای تمدید آن اقدام کنید. زیرا گواهینامه تاریخ‌گذشته مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد