به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی رایتل :پنل تخصصی «کاربرد هوش مصنوعی در تلکام» با حضور صالح بنیاسد، مدیرارشد بازاریابی رایتل، مهدی معظمی پیرو، مدیر شبکه و سرویسهای همراه اول، امیر صداقتنژاد، مدیرکل دیجیتال ایرانسل با راهبری مرتضی الیاسی، عضو کمیته راهبردی نکسترا در این رویداد برگزار شد و حاضرین به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در اپراتورها و چالشهای پیش روی آن، پرداختند.
صالح بنیاسد، مدیر ارشد بازاریابی رایتل با تاکید بر تاثیرات استفاده از ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی در بازاریابی دادهمحور، به راهکارهایی که رایتل در این زمینه به کار گرفته است، اشاره کرد.
بنیاسد گفت: اقدامات هوشمند و دادهمحور بازاریابی این اپراتور تلفن همراه به وسیله ابزارها و راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بخشهای دستهبندی مشترکین، قیمتگذاری داینامیک و ارائه بستههای شخصیسازی شده، پیشبینی رفتار و رویگردانی مشترکین، بهبود اثربخشی کمپینها، تولید محتوای هوشمند و بیش فروشی (Up-selling) و فروش مکمل (Cross-selling) در حال توسعه و اجرا بوده که از اثرات آن میتوان به افزایش بیش از ۴۵ درصد متوسط درآمد دیتا به ازای هر کاربر در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد. این در حالی است که مجوز افزایش تعرفه دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه، معادل ۳۴ درصد بوده است.
این رویداد در اکوسیستم هوش مصنوعی، کارآفرینی و نوآوری با هدف شبکهسازی بازیگران مؤثر و فعالان این حوزه برگزار شده است.
اولین دوره رویداد مذکور در مهر ۱۴۰۲ تحت عنوان بزرگداشت روز فناوری هوش مصنوعی و رونمایی از چهارمین دوره رویداد فیسکاپ برگزار شد که میزبان قشرهای مختلف این اکوسیستم و شرکتهای دانشبنیان و فعال حوزه هوش مصنوعی بود.
رویداد فیس کاپ (FaceCup) با رویکرد بازشناسی چهره، با هدف ایجاد محیط رقابتی جهت شناسایی افراد و تیمهای مستعد در زمینه بازشناسی چهره است.