کد خبر: ۴۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان محترم ایشان

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن طی سفر به شهر زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، برای عرض تسلیت در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» حضور یافت و با خانواده و بازماندگان محترم ایشان ابراز همدردی کرد.
حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در منزل همکار مرحوم «حسین سبزبان» برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان محترم ایشان

به گزارش مخاطب24 به نقل از بانک مسکن :با نهایت تأسف و تاثر، شاد روان حسین سبزبان همکار محترم بخش ستاد مرکزی بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان به همراه همسر و سه فرزند خود در مراجعت از زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، دچار سانحه رانندگی شدند و همگی به دیدار حضرت حق شتافتند و متأسفانه پسر ایشان به تنهایی، بار داغ عظیم از دست دادن همه اعضای خانواده خود را به دوش می‌کشد. از اینرو، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و جمعی از اعضاء هیأت عامل و مدیریت و معاونین استان به منظور ابراز همدردی، دلجویی و تسلی خاطر با تنها بازمانده همکار محترم بانک مسکن ضمن شرکت در مراسم ترحیم، در منزل مرحوم سبزبان در زاهدان نیز حضور یافتند و با ابلاغ پیام تسلیت خانواده بزرگ بانک مسکن به فرزند برومند مرحوم سبزبان و ادای احترام به همه رفتگان این واقعه اسفبار و دعا کردن برای شادی روح این بزرگواران، از درگاه حضرت حق برای بازماندگان این عزیزان سفر کرده، اجر و صبر جمیل مسألت نمودند.

دکتر حسینی در این دیدار ضمن همدردی با فرزند مرحوم سبزبان، با برشمردن خصایص و ویژگی‌های مثبت کاری و اخلاقی مرحوم، گفت: بانک مسکن یکی از همکاران زحمتکش، صدیق، متواضع و خوشنام خود را از دست داده است و وظیفه اخلاقی، دینی و سازمانی ما، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از فرزند ایشان است. زیرا ارتقا جایگاه و درخشش بانک مسکن در گرو زحمات و تلاش‌های بی نظیر همکاران توانمند و متعهد ماست و ما باید قدردان زحمات تک تک همکاران عزیز و خانواده‌های محترم ایشان باشیم.

لازم به ذکر است که دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن از شعب بلوار دانشگاه، شهدا و مولوی در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان نیز بازدید کردند و بی واسطه با همکاران درخصوص عملکرد شعب و نظرات و پیشنهاد‌های آنها به گفتگو نشستند.

همچنین نشست صمیمانه‌ای با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی و روسای شعب استان در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی استان برگزار گردید و دکتر حسینی ضمن تشریح آخرین اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام بانک، بر تسریع در جذب منابع به عنوان مهم‌ترین اولویت بانک در سالجاری و افزایش تلاش همه همکاران و مدیران شعب و استان‌ها در این راستا تاکید نمودند.

برچسب ها: بانک مسکن
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر