کد خبر: ۴۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

عضو هیات عامل بانک ملی ایران تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد

حمید رضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، احمد علیخانی رئیس اداره کل عملیات بانکی، معاونان و کارشناسان ادارات کل توسعه سیستم‌ها و شبکه و زیرساخت با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مشتریان و هموطنان از سراسرکشور بودند.
عضو هیات عامل بانک ملی ایران تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:حمید رضا مختاریان با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، ضمن پاسخ به تماس‌های تلفنی، سوالات مشتریان و هموطنان که به حوزه کارت‌های بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوان‌ها و سایر امور مرتبط بود؛ دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران برقرار شد، ده‌ها نفر خواسته‌ها و مسائل خود را مطرح کردند.
حمید رضا مختاریان در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به کاهش مشکلات کمک خواهد کرد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک است.
وی به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی می‌تواند در معرفی خدمات و افزایش رضایتمندی هموطنان گام‌های بلندتری بردارد.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به حجم انبوه سئوالات مشتریان بانک و همکاران اشاره کرد و افزود: تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم، مرکز ارتباط با مشتریان بانک است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان می‌شود، بهره گیری از بانک‌های اطلاعاتی جامع و روزآمد، دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیت‌های واحد‌های مختلف بانک است.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روز‌های کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند، اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می‌تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع‌تر مسائل و دغدغه‌های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

برچسب ها: بانک ملی ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا تحریم بی‌سابقه کالاهای اسرائیلی در قلب اروپا
به اذعان روزنامه یدیعوت آحارانوت، تداوم نسل‌کشی در غزه، موجب شده که شرکت‌های زنجیره‌ای بزرگ در قاره سبز، برای حفظ مشتریان خشمگین از جنایات اسرائیل، تحریم‌های گسترده‌ای علیه کالا‌های اسرائیلی اجرایی کنند.
کرایه تاکسی افزایش یافت! کرایه تاکسی افزایش یافت!
سخنگوی شهرداری تهران گفت: افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در شرایط بحران و جنگ تخلف است و شهروندان می‌توانند تخلفات رانندگان را گزارش دهند.
دلیل کندی اینترنت نشانه جنگ سایبری است؟ دلیل کندی اینترنت نشانه جنگ سایبری است؟
طبق آمار رسمی شرکت ارتباطات زیرساخت، ایران در این روز‌ها با موج بی‌سابقه‌ای از حملات سایبری نوع DDoS روبه‌رو شده است.
مقتدی صدر خواستار انحلال و خلع سلاح فوری حشدالشعبی شد! مقتدی صدر خواستار انحلال و خلع سلاح فوری حشدالشعبی شد!
رهبر جریان صدر در عراق خواستار تحویل تمامی سلاح‌ها به دولت عراق و انحلال گروه‌های شبه‌نظامی شد.
تخت روانچی:: آیا ما می‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم؟ تخت روانچی:: آیا ما می‌توانیم به آمریکا اعتماد کنیم؟
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص تعلیق همکاری‌ها با آژانس گفت: این شورای عالی امنیت ملی ایران است که مسیر همکاری آینده ما با اژانس را مشخص خواهد کرد. سفیر ما در وین با مدیرکل اژانس در تماس است و این موارد را به او منتقل می‌کند.
توییت جدید رئیس‌جمهور پزشکیان توییت جدید رئیس‌جمهور پزشکیان
مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حضورش در هفدهمین اجلاس اکو، نوشت: در هفدهمین اجلاس اکو، با اعتراض به تجاوز به خاک ایران، از مواضع مسئولانه کشور‌های منطقه تشکر کردم.
حماس با آتش بس موافقت کرد! حماس با آتش بس موافقت کرد!
رسانه‌های رژیم صهیونیستی جزئیاتی از آتش بس احتمالی این رژیم با مقاومت اسلامی را منتشر کردند.
برگزیده
صفحه خبر بالای تصاویر