کد خبر: ۴۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

عضو هیات عامل بانک ملی ایران تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد

حمید رضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، احمد علیخانی رئیس اداره کل عملیات بانکی، معاونان و کارشناسان ادارات کل توسعه سیستم‌ها و شبکه و زیرساخت با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مشتریان و هموطنان از سراسرکشور بودند.
عضو هیات عامل بانک ملی ایران تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:حمید رضا مختاریان با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، ضمن پاسخ به تماس‌های تلفنی، سوالات مشتریان و هموطنان که به حوزه کارت‌های بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوان‌ها و سایر امور مرتبط بود؛ دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران برقرار شد، ده‌ها نفر خواسته‌ها و مسائل خود را مطرح کردند.
حمید رضا مختاریان در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به کاهش مشکلات کمک خواهد کرد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک است.
وی به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی می‌تواند در معرفی خدمات و افزایش رضایتمندی هموطنان گام‌های بلندتری بردارد.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به حجم انبوه سئوالات مشتریان بانک و همکاران اشاره کرد و افزود: تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم، مرکز ارتباط با مشتریان بانک است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان می‌شود، بهره گیری از بانک‌های اطلاعاتی جامع و روزآمد، دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیت‌های واحد‌های مختلف بانک است.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روز‌های کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند، اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می‌تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع‌تر مسائل و دغدغه‌های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

برچسب ها: بانک ملی ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
واکنش زهرا رهنورد به حملات اسرائیل واکنش زهرا رهنورد به حملات اسرائیل
زهرا رهنورد نوشت: ‏زنان همچون همیشه نخستین قربانیان از میانِ غیرنظامیان هستند زنان این بار قربانیانِ تجاوز و بمباران، به دستِ جنایت‌کاری شدند که شهرهٔ زن‌کُشی و کودک‌کُشی در سطحِ جهان، از غزه تا ایران است.
نظر بابک زنجانی در خصوص بمب اتم نظر بابک زنجانی در خصوص بمب اتم
بابک زنجانی در توییتی خیلی عجیب از رونمایی بمب اتم در ایران گفت.
استقرار جایگاه سیار سوخت‌رسانی در شهر تهران استقرار جایگاه سیار سوخت‌رسانی در شهر تهران
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: ۱۷ جایگاه سیار سوخت رسانی در تهران استقرار یافت
خبر‌های جدید در خصوص پیامک‌های ارسالی حجاب خبر‌های جدید در خصوص پیامک‌های ارسالی حجاب
معاون زنان و خانواده پزشکیان درباره پیامک‌های حجاب سرنشینان ماشین‌ها توضیحاتی ارائه داد.
حقوق بازنشستگان دولت به موقع پرداخت می‌شود حقوق بازنشستگان دولت به موقع پرداخت می‌شود
معمولاً حقوق بازنشستگان در روز‌های پایانی ماه واریز می‌شود.
استفاد از تلفن همراه برای مسوولان ممنوع شد! استفاد از تلفن همراه برای مسوولان ممنوع شد!
فرماندهی امنیت سایبری استفاده مسئولان و تیم‌های حفاظت آنها از تمامی تجهیزات متصل به شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی عمومی را ممنوع کرد.
فعال شدن ایست‌های بازرسی و گشت‌های بسیج در کشور فعال شدن ایست‌های بازرسی و گشت‌های بسیج در کشور
یک مقام مسئول در سازمان بسیج گفت: این اقدام با هدف تقویت امنیت، مقابله با نفوذ دشمن و حفظ آرامش عمومی انجام شده است. همچنین، گشت‌های شبانه‌ی بسیج برای نظارت بیشتر و پیشگیری از هرگونه اقدام خرابکارانه تشدید شده‌اند.
برگزیده
صفحه خبر بالای تصاویر