کد خبر: ۴۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

عضو هیات عامل بانک ملی ایران تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد

حمید رضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، احمد علیخانی رئیس اداره کل عملیات بانکی، معاونان و کارشناسان ادارات کل توسعه سیستم‌ها و شبکه و زیرساخت با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مشتریان و هموطنان از سراسرکشور بودند.
عضو هیات عامل بانک ملی ایران تلفنی به سوالات مردم پاسخ داد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:حمید رضا مختاریان با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، ضمن پاسخ به تماس‌های تلفنی، سوالات مشتریان و هموطنان که به حوزه کارت‌های بانکی، اپلیکیشن ها، خودپردازها، کارت خوان‌ها و سایر امور مرتبط بود؛ دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده و مطالبات از سوی تماس گیرندگان صادر کرد.
طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران برقرار شد، ده‌ها نفر خواسته‌ها و مسائل خود را مطرح کردند.
حمید رضا مختاریان در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک به کاهش مشکلات کمک خواهد کرد، اظهار کرد: اجرای این اقدام در راستای تعامل و تکریم مشتریان بانک است.
وی به اهمیت پاسخگویی صحیح و مناسب به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: این مرکز ضمن برقراری ارتباط دوسویه با مشتریان با استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی می‌تواند در معرفی خدمات و افزایش رضایتمندی هموطنان گام‌های بلندتری بردارد.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به حجم انبوه سئوالات مشتریان بانک و همکاران اشاره کرد و افزود: تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم، مرکز ارتباط با مشتریان بانک است و آنچه که باعث موفقیت این مرکز در جلب رضایت تماس گیرندگان می‌شود، بهره گیری از بانک‌های اطلاعاتی جامع و روزآمد، دانش بالا و اشراف کارشناسان مرکز به فعالیت‌های واحد‌های مختلف بانک است.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در همه روز‌های کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند، اما با این حال حضور مدیران ارشد بانک در این مرکز، می‌تواند مزیتی برای پیگیری هر چه سریع‌تر مسائل و دغدغه‌های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و همچنین راهی برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی باشد.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲ پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

برچسب ها: بانک ملی ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
پزشکیان می‌تواند با یک دستور فیلترینگ را بردارد پزشکیان می‌تواند با یک دستور فیلترینگ را بردارد
کامبیز نوروزی حقوقدان: متأسفانه فقط به استناد زور؛ برخی همواره از گردش آزاد اطلاعات هراسان بوده و این گردش را برنمی‌تابند.
دستگیری باند مخوف در تهران دستگیری باند مخوف در تهران
پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند مخوف مامورنما در پایتخت که با جعل عنوان نیروی انتظامی ارتکاب به جرایم می‌کردند، خبر داد.
مُهر پایان آب بر پیشانی تهران مُهر پایان آب بر پیشانی تهران
یک پژوهشگر حوزه آب می‌گوید: اگر بپذیریم که تهران به «روز صفر آب» نزدیک شده است؛ قطعا یکی از راهکار‌ها تعطیل کردن استخر‌ها و متوقف کردن آبیاری چمن‌های سطح شهر است.
کتابی که حسن روحانی را شگفت زده کرد کتابی که حسن روحانی را شگفت زده کرد
در ماه‌های آخر دولت دوازدهم، محمد شریعتمداری کتاب «تورم و اخلاق» را به حسن روحانی هدیه می‌دهد و توصیه به مطالعه آن می‌کند.
شهید شادمانی در تعقیب و گریز مستقیم اسرائیل به شهادت رسید + فیلم شهید شادمانی در تعقیب و گریز مستقیم اسرائیل به شهادت رسید + فیلم
دختر شهید شادمانی گفت که شهادت پدرش بر اثر بمباران اسرائیل نبود.
عاشق‌پیشه‌ای متهم به جاسوسی برای ایران عاشق‌پیشه‌ای متهم به جاسوسی برای ایران
بنا بر گزارش رسانه‌های اسرائیلی یک شهروند ایرانی‌تبار اسرائیلی هفته گذشته به جاسوسی برای تهران از طریق انتقال اطلاعات حساس متهم شده است.
چرا برای ارسال پول غذا به غزه از ما «تشکر» نشد! چرا برای ارسال پول غذا به غزه از ما «تشکر» نشد!
ترامپ در اسکاتلند در کنار اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا به این سوال که آیا اسرائیل باید برای رساندن کمک‌های کافی به قلمرو فلسطین که تقریباً با خاک یکسان شده است، اقدامات بیشتری انجام دهد؟ با شکایتی عجیب پاسخ داد.
برگزیده
صفحه خبر بالای تصاویر