کد خبر: ۴۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در هر شغل و صنفی ممنوع است

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع است.
به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در هر شغل و صنفی ممنوع است

مخاطب ۲۴- جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیرمجاز از مأموریت‌های اصلی فراجاست، گفت: ورود اتباع بیگانه به صورت غیر مجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع است.

سردار قاسم رضایی روز دوشنبه با حضور در استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت کلیه همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی و فرمانده مرزبانی استان بوشهر، بیان داشت: خوشبختانه فرماندهی انتظامی بوشهر را بر اساس شاخصه‌های اعلامی، مجموعه‌ای پویا در فراجاست.

وی افزود: بحمدالله در بازگشایی مدارس تجارب خوبی در مباحث طرح ترافیک و ساماندهی سرویس‌های مدارس و همچنین زمان تعطیلی مدارس داشته‌ایم، لذا  دغدغه‌ای در این خصوص نداریم و فراجا آمادگی کامل جهت اجرای این طرح‌ها را دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بحث جرایم سرقت که یکی از دغدغه‌های مردم است، خاطر نشان کرد: برابر آمار‌های ارائه شده بحمدالله استان بوشهر دارای کاهش وقوع سرقت می‌باشد. البته این توفیقات با همکاری و نقش موثر مردم و پشتیبانی دستگاه قضائی حاصل شده است.

وی استان بوشهر را پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر سابقه ۱۰۷ سال پیش را مثال بزنیم می‌بینید که یکی از مرزبان‌های معروف کشور به‌نام شهید رئیسعلی دلواری در این استان بوده است. اینک نیز اقدامات بسیار خوبی در بحث کنترل دریا و تردد‌های دریایی و مبارزه با قاچاق در این استان صورت گرفته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی مبارزه با ورود و نگهداری سلاح غیر مجاز را از اولویت‌های اصلی فراجا برشمرد و بیان داشت: از مردم تقاضا داریم با تحویل داوطلبانه هر نوع سلاح غیرمجاز به مراجع انتظامی یا اعلام خبر در خصوص نگهداری این کالای غیرمجاز به پلیس، ما را در تامین امنیت کشور یاری نمایند.

رضایی در ادامه تصریح کرد: ورود اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز جرم بوده و هر گونه به کارگیری از آنان در هر شغل و صنفی نیز ممنوع بوده و جرم تلقی می‌گردد. ورود کالای قاچاق، انتقال و جابجایی آن توسط خودرو‌های به اصطلاح شوتی ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود و همکاران ما در مجموعه فرماندهی انتظامی استان بوشهر با جدیت این موضوع را دنبال خواهند کرد.

سردار رضایی در پایان از دستگاه‌ها و مسئولان استانی درخواست کردند که ملی فکر کنند و ملی اظهار نظر کنند و از اظهارنظر‌های صنفی و محلی خودداری کنند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد