به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:معاون منابع انسانی و معاون پشتیبانی بانک در برنامه ارتباط تلفنی با کارکنان سراسر کشور به تماسهای تلفنی کارکنان پاسخ دادند و دستوراتی را در خصوص رسیدگی و پیگیری برخی موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان صادر کردند.
در این ارتباط تلفنی که روسای ادارات کل سرمایه انسانی، حسابداری مالی، رفاه و درمان و آموزش نیز حضور داشتند، همکاران از سراسر کشور به طور مستقیم و بی واسطه دغدغهها و مشکلات خود را درباره مسائل مختلف مطرح کردند.
حسن کاظمی معاون منابع انسانی گفت: حضور و پاسخگویی به مشتریان و همکاران فرصتی است تا از یک سو بازتابی از عملکرد بانک را دریافت کنیم و در جهت رفع موانع و گرهگشایی بیش از پیش امور مردم و مشتریان گام برداریم.
وی با پر رنگ خواندن نقش روابط عمومی بانک ملی ایران در ایجاد ارتباط مؤثر میان کارکنان و مشتریان با مدیران ارشد بانک، افزود: روابط عمومی، صدای گویای سازمان در بخشهای مختلف است و با ایجاد امکان گفت و گوی تلفنی با کارکنان در سراسر کشور، امکان شنیده شدن مشکلات و معضلات آنها را فراهم میکند.
کاظمی ضمن تأکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی کارکنان گفت: یکی از وظایف منابع انسانی، شنیدن صدای کارکنان و ارائه توضیحات لازم درباره مشکلات آنها است، از این رو همکاری تنگاتنگ روابط عمومی با منابع انسانی میتواند تأثیر بسزایی در رفع مشکلات کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها داشته باشد.
معاون منابع انسانی در ارتباط تلفنی با همکاران ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات، پاسخگوی سؤالات مطرح شده آنها در خصوص مشکلات محیط کار، سامانهها، امور معیشتی، خدمات درمانی، رفاهی و برخی دغدغههای شخصی همکاران بود.
جواد بخشی معاون پشتیبانی بانک نیز در حاشیه برنامه گفت و گوی تلفنی با اشاره به گسترده بودن شعب بانک در سراسر کشور و پراکندگی کارکنان بانک از نظر جغرافیایی، گفت: امروز با کارکنان بانک از اقصی نقاط کشور، حتی از دورافتادهترین نقاط گفتگو داشتیم. طبیعی است که در شرایط عادی شاید امکان شنیدن دغدغههای این عزیزان وجود نداشت، اما در این گفت و گوی تلفنی، این امکان به صورت عادلانه برای همه کارکنان به وجود آمد تا نقطه نظرات خود را مطرح کنند.
وی تأکید کرد: آشنایی با دغدغههای کارکنان نقش مؤثری در تصمیم سازیهای کلان بانک دارد و قطعاً همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها به کار خواهیم بست.
معاون پشتیبانی بانک ادامه داد: روابط عمومی، همواره در پیشانی و نوک برنامهها و عملکرد بانک ملی ایران قرار دارد و توانسته است در تقویت ارتباط مدیران و بدنه همکاران، نقش بالندهای را ایفا کند.
بخشی در پایان با تقدیر از کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک در راستای پاسخگویی به حجم انبوهی از سؤالات مشتریان بانک و همکاران، تنها نقطه ارتباطی رسمی بانک با مردم و مشتریان را این مرکز دانست.