کد خبر: ۴۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹

امکان ارسال پیام از واتساپ به سایر پیام رسان‌ها فراهم می‌شود

به گفته شرکت متا، به زودی کاربران اروپایی می‌توانند مستقیماً از واتساپ به سایر پیام‌رسان‌ها پیام ارسال کنند.
امکان ارسال پیام از واتساپ به سایر پیام رسان‌ها فراهم می‌شود

مخاطب ۲۴- شرکت متا اعلام کرده است که به زودی تغییراتی در نحوه عملکرد پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و مسنجر در اتحادیه اروپا ایجاد خواهد کرد. بر اساس این تغییرات، کاربران قادر خواهند بود تا پیام‌های خود را در یک صندوق ورودی مشترک با سایر پیام‌رسان‌ها قرار دهند یا آنها را جدا نگه دارند.

واتساپ به همه پیام رسان‌ها متصل می‌شود!
علاوه بر این، متا در حال کار بر روی اعلان‌های جدیدی است که به کاربران مسنجر و واتساپ اطلاع می‌دهد چه زمانی می‌توانند به چت‌های برنامه‌های دیگر متصل شوند. این شرکت با ارائه ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند واکنش‌ها، پاسخ‌های مستقیم و نشانگر‌های تایپ، تجربه ارتباطی کاربران را به سطح بالاتری می‌برد و مرز‌های ارتباطات دیجیتال را گسترش می‌دهد.
علاوه بر این، در سال آینده شاهد راه‌اندازی قابلیتی خواهیم بود که به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً از چت‌های شخصی با سایر اپلیکیشن‌ها، گروه‌های جدید تشکیل دهند. اما بلندپروازی‌های متا به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ این شرکت اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۷، پشتیبانی از تماس‌های صوتی و تصویری با دیگر برنامه‌ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

به دنبال تصویب قانون بازار‌های دیجیتال اتحادیه اروپا، شرکت متا موظف شده است تا امکان اتصال پیام‌رسان‌های شخص ثالث مانند آی‌مسیج، سیگنال و تلگرام به واتس‌اپ و مسنجر را برای کاربران اروپایی فراهم کند. این اقدام در راستای الزامات قانونی و با هدف افزایش رقابت در بازار پیام‌رسان‌ها صورت می‌گیرد.

همانطور که وب‌سایت ورج گزارش کرده است، متا با چالش‌هایی در اجرای طرح یکپارچه‌سازی پیام‌رسان‌ها روبرو است. یکی از این چالش‌ها، الزام سایر شرکت‌ها به استفاده از پروتکل سیگنال برای حفظ امنیت پیام هاست. در قرارداد پیشنهادی متا، این شرکت متعهد شده است که در صورت نیاز، پروتکل سیگنال را در اختیار شرکای خود قرار دهد.

برچسب ها: واتس اپ
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد