کد خبر: ۴۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
سرپرست بیمه ایران در بازدید از شعبه فاطمی؛

التیام، آرامش و اقناع مراجعین باید سرلوحه خدمات پرداخت خسارت قرارگیرد

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در بازدید از شعبه دکتر فاطمی بر اهمیت خدمات پرداخت خسارت با رویکرد التیام بخشی و ایجاد آرامش و اقناع مراجعین تاکید کرد.
التیام، آرامش و اقناع مراجعین باید سرلوحه خدمات پرداخت خسارت قرارگیرد

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :سرپرست این شرکت با اشاره به ماهیت کار بیمه گری که همراهی با نظام اجرایی برای یاری رساندن و ایجاد آرامش بین مردم است، از همکاران واحد‌های خسارتی درخواست کرد تمام تلاش خود را برای ایجاد حال خوب مراجعین بکار گیرند.
مبرقعی با تاکید بر اهمیت کار همه همکاران خاطرنشان نمود: حتما تلاش و دلسوزی همکارانم در تمامی بخش‌های شرکت قابل تقدیر است، اما دلیل انتخاب شعبه فاطمی به عنوان اولین شعبه‌ای که در دوره سرپرستی بازدید میکنم تاکید به اهمیت پرداخت خسارت به مردم است.
وی ادامه داد: باید در شعبه‌های خسارتی به نحوی عمل کنیم که ابتدا مردم و بیمه گزاران التیام پیدا کرده و به آرامش برسند و در پایان از خدمات و برخورد ما اقناع شوند. این افتخاری برای بیمه ایران است که در اساسنامه در کنار وظایف تجاری، اما رسالت اصلی ما تامین آرامش مردم ذکر شده است.
سرپرست بیمه ایران افزود: اعتقاد دارم برای اینکه به مردم آرامش بدهیم باید همکاران خودمان نیز آرامش داشته باشند و این وظیفه مدیران است که ضمن همراهی با کارکنان و رصد حال آنها، اما با آموزش‌های لازم و کاربردی، مهارت‌های رفتاری ایشان را نیز بالا ببرند. لازم است در رویکرد‌های آموزشی شرکت از پرداختن صرف به مقوله‌های بیمه‌ای به سمت آموزش مهارت‌های رفتاری حرکت کنیم. این مهم است که همکاران بدانند در یک شرایط خاص مانند شعب خسارت می‌بایست چه واکنش موثری داشته باشند که منتهی به مدیریت بهینه حال آسیب دیدگان از حوادث شود.
وی تاکید کرد: بر روی مفاهیم التیام بخشی و اقناع به طور ویژه تاکید میکنم و برای همین لازم است در شعب خسارت همراه با آموزش به همکاران به موضوع مددکار بیمه‌ای هم توجه شود. کسی که در کنار آشنایی با اصول بیمه، اما در حوزه‌های رفتار فردی و روانشناسی هم تخصص داشته باشد. حضور مددکار به بهتر شدن حال همکار نیز کمک می‌کند ما باید مراقب حال همکاران خودمان باشیم مخصوصا همکارانی که در شعب خسارت فعالیت دارند. مدیران باید از مسائل همکاران مطلع باشند و برای حل آن پیشقدم شوند البته در خصوص نمایندگان پرتلاشمان تاکید دارم مسئولیت ما بیشتر است.
سرپرست بیمه ایران با اعلام اینکه مدیران استان‌ها هم بایستی حضور در میان همکاران و خصوصا همکاران خسارت را به جد دنبال کنند یادآور شد:مطمئن هستم اگر زنجیره ارزش گفته شده را به همکاران بیان کنیم و برای آنها مطرح کنیم حال خودمان و بیمه گزاران خوب خواهد شد. ارائه خدمت همراه با عزت نفس، پاکدستی، اخلاق و البته تخصص حتما به تجربه خوب بیمه گزار منتهی خواهد شد و همه اینها از خیرخواهی برای دیگران سرچشمه می‌گیرد.
شایان ذکر است در این دیدار که با همراهی مدیران کل امور شعب و استانها، حراست و روابط عمومی و مسئولین استان و شعبه همراه بود، سرپرست بیمه ایران از پروژه بازسازی شعبه فاطمی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت قرار گرفت.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد