کد خبر: ۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
بازیکن محبوب و فوتبالیست معروف تیم پرطرفدار پایتخت به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد.

به گزارش سرویس اجتماعی مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو؛ این روز‌ها شکایتی از سوی وزارت بهداشت علیه یکی از فوتبالیست‌ها در مراجع قضایی صورت گرفته و در نهایت برای پیشکسوت محبوب یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت پرونده‌ای تشکیل و رای مهمی صادر شد. در سال‌های اخیر و به ویژه در دو دهه گذشته، برخی از فوتبالیست‌های معروف و یا کمتر مشهور شده در عرصه فوتبال، همزمان با حضور در این عرصه و یا پس از آویزان کردن کفش‌های شان اقدام به راه اندازی رستوران کرده و برای آینده و دوران بازنشستگی محل درآمدی ایجاد کردند.

 

سه ماه و یک روز حبس در انتظار بازیکن پرسپولیس

 


بیشتر بخوانید: دربی پرسپولیس و استقلال ۲۶ اسفند با حضور تماشاگران برگزار می‌شود


این در حالی بود که برخی دیگر از فوتبالیست‌ها با بردن سرمایه به دست آورده از فوتبال به کار ساخت و ساز ملک و یا راه اندازی فروشگاه‌های ورزشی و مشاغلی از این دست، سعی داشتند از درآمد حاصله بابت بازی فوتبال، آینده خود و خانواده شان را تامین و تضمین کنند.

 


اما در این بین تعدادی از فوتبالیست‌ها به شغل رستوران‎ داری علاقه بیشتری نشان دادند و طی این مدت با ورود به این عرصه، کسب و کار جدیدی را که البته هیچ ارتباطی با ورزش فوتبال ندارد راه اندازی کردند.

نکته جالب توجه درباره یکی از همین فوتبالیست‌های محبوب و مشهور سال‌های گذشته این بود که به تازگی و پس از حضور ماموران وزارت بهداشت - که عمدتاً بدون اطلاع قبلی و برای کنترل کیفیت وضعیت بهداشتی رستوران‌ها به این اماکن سرکشی می‌کنند - با حضور در آشپزخانه رستوران همین چهره معروف با صحنه غیرمنتظره‌ای مواجه شدند!

طبق گزارش اعلام شده به مراجع قضایی؛ پس از ورود ماموران وزارت بهداشت در آشپزخانه رستوران این فوتبالیست معروف در آن مکان یک موش مشاهده شده است. اتفاقی که جزو موارد خیلی مهم در بحث رعایت بهداشت محیط آشپزخانه به شمار می‌رود. این موضوع بلافاضله از سوی مأمور مربوطه به مراجع ذیصلاح منتقل و دادسرای مربوطه تاریخی را برای پاسخگویی مالک و مدیریت اصلی رستوران اعلام و وی را احضار می‌کنند. اما نکته حائز اهمیت در این باره عدم حضور فوتبالیست معروف در روز و ساعت تعیین شده از سوی دادسرا در محل رسیدگی به این پرونده بوده است! رفتاری که با ناراحتی کادر قضایی مربوطه مواجه شده و به صورت غیابی حکمی برای مالک رستوران صادر کرده که حالا باید حتما آن را تحمل کند و به هیچ وجه قابل خریدن نیست.

قاضی پرونده برای این فرد که نه خودش در محل دادرسی حضور یافته و نه وکیلش را به آنجا فرستاده حکم "سه ماه و یک روز حبس" را در نظر گرفته که ظاهرا لازم الاجراست.

ناگفته نماند؛ این فوتبالیست معروف جزو افراد بانفوذ در جمع اهالی فوتبال به شمار می‌رود و ظاهراً تا امروز با اتکا به همین موضوع و دوستانی که داشته نسبت به اجرای این حکم تَمرّد کرده و فعلا به زندگی عادی اش مشغول است، اما قطعاً باید برای اجرای این حکم باید به دادگاه برود و تکلیف آن را روشن کند.

شایان ذکر است؛ افراد مطلع در این ارتباط به خبرورزشی گفتند: «این احتمال که فوتبالیست معروف نسبت به رأی صادره اعتراض و در آن تخفیف بگیرد زیاد است، ولی این بستگی به انشای حکم از سوی قاضی دارد که آن را قطعی بدون تغییر درج کرده یا نه».

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.