کد خبر: ۴۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

جدیدترین تحولات جذب جانشین ترابی در پرسپولیس

باشگاه لخ پوزنان در فاصله ۲ هفته تا پایان نقل و انتقالات لیگ لهستان فعالیت گسترده‌ای خواهد داشت.
جدیدترین تحولات جذب جانشین ترابی در پرسپولیس

مخاطب ۲۴- حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در آخرین صحبت‌های خود توضیح وضعیت جذب علی قلی‌زاده ستاره ملی پوش لخ پوزنان و طولانی شدن این فرایند گفت: علی قلی‌زاده هم با لخ پوزنان قرارداد دارد و با توجه به درخششی که داشته، شرایط جذبش سخت شده و فعلا به ما گفتند صبر کنیم. وقت زیادی تا پایان پنجره نمانده و کار سخت است.

بادامکی تاکید می‌کند: تکلیف ما با قلی زاده کاملا مشخص است و مشکلی از این بابت نداریم، اما باشگاهش کار ما را سخت کرده و باید رضایت باشگاه را جلب کنیم.
بنابر آنچه مدیر ورزشی پرسپولیس می‌گوید: او فصل قبل کم بازی کرده و، چون این باشگاه برای جذبش هزینه زیادی متحمل شده، دوست دارد که این فصل از او بیشتر استفاده کند یا از این موضوع در مذاکرات به نفع خودش استفاده کند.

بادامکی درباره اعداد و ارقام مخابره شد در فرایند جذب علی قلی زاده، توضیح داد: باشگاه وقتی یک بازیکن خواهان دارد، مبالغ را بالا و پایین می‌کند، چون به فکر منافع خودش است. صحبت‌های خوبی انجام شده و حتی قبلاً هم گفتم که مشکل ما مبلغ رضایت‌نامه است. شرایط به تازگی بهتر شده بود، اما پاس گل علی در بازی قبلی خیلی بازتاب داشت و هواداران لخ پوزنان و مدیریت این باشگاه نظرشان عوض شد.

در این شرایط سایت «kkslech» لهستان در گزارشی درباره شرایط بازار نقل و انتقالات در لهستان در گزارشی جذب قلی‌زاده از سوی پرسپولیس را منتفی نمی‌داند.

طبق گزارش این رسانه، پنجره نقل و انتقالاتی لیگ لهستان تا تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) باز است و در بین چهار مدعی اصلی لیگ لهستان، انتظار می‌رود تنها باشگاه لخ پوزنان باشد که بخواهد در بازار نقل و انتقالات فعالیت گسترده داشته باشد.


در واقع این باشگاه لهستانی جدای از اینکه در ترکیب اصلی خود نیاز به یک هافبک مرکزی دارد، به تازگی قرار شده برای جذب یک وینگر راست هم فعالیت کند که این موضوع می‌تواند به مسئله جدایی قلی‌زاده از این تیم کمک ویژه‌ای کند.

علی قلی‌زاده گران‌ترین خرید باشگاه لخ پوزنان محسوب می‌شود، در شرایطی است که فصل گذشته به دلیل مصدومیت تعداد بازی زیادی برای این تیم انجام نداده و درخشش او در هفته‌های اخیر فصل جدید، عاملی بوده کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه نسبت به حفظ او برنامه خاصی داشته باشند.

نیلز فردریکسن سرمربی دانمارکی لخ پوزنان به علی قلی‌زاده اعتقاد ویژه‌ای دارد و این هم کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند. مگر آنکه قیمت مدنظر لخ، ۳ میلیون یورو را بپردازد که رقم سنگینی محسوب می‌شود.

با این شرایط هواداران پرسپولیس باید منتظر مشخص شدن فرایند نقل و انتقالاتی تیم لخ پوزنان باشند تا در صورت پیدا شدن جانشین علی قلی زاده، این باشگاه (شاید) برای جدایی این وینگر ایرانی رضایت دهد.

برچسب ها: علی قلی‌زاده
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد