کد خبر: ۴۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

تندیس "سفیر اقتصاد" مجمع جهانی دیپلماسی برند به بانک پاسارگاد اهدا شد

در "دومین کنگره سراسری برند ملّی، اقتدار ملّی و اولیـــن مجمع جهانی دیپـلماسی بـرنـد" پس از ارزیابی تخصصی انجام شده، تندیس "سفیر اقتصاد" به بانک پاسارگاد اهدا گردید.
تندیس  سفیر اقتصاد  مجمع جهانی دیپلماسی برند به بانک پاسارگاد اهدا شد

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد:در "دومین کنگره سراسری برند ملّی، اقتدار ملّی و اولیـــن مجمع جهانی دیپـلماسی بـرنـد" که در روز سه‌شنبه ۲۳ امردادماه ۱۴۰۳ به همت معاونت هماهنگی و محیط کسب‌و‌کار وزارت محترم صمت و با همکاری فنگاه صنعت، معدن و تجارت در محل سالن همایش‌های صدا و سیما ج. ا. ا برگزار شد، بانک پاسارگاد در تداوم موفقیت‌های خود پس از ارزیابی تخصصی، تندیس "سفیر اقتصاد" را کسب کرد.
این رویداد با توجه به لزوم نقش‌آفرینی فعال سازمان‌های سرآمد اقتصاد کشور در تقویت برند و تصویر ایران در سطح بین‌المللی، با همکاری کامل دولت و بخش خصوصی اقتصاد، با هدف معرفی برترین بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور به‌عنوان نمایندگان اقتصاد ایران به زنجیره‌های ارزش جهانی برنامه‌ریزی شده است. برگزیدگان این فرآیند به‌عنوان اعضای مجمع جهانی دیپلماسی برند و با هدف اعتلای برند ملّی ایران در سطح بین‌المللی در سال‌های پیش‌رو به نشست‌های راهبردی با چهره‌های علمی و سیاسی، دوره‌های تخصصی و شبیه‌ساز‌های توانمندسازی کلاس جهانی، نشست‌های B۲B و B۲G و نیز مجامع دیپلماتیک دعوت خواهند شد. لازم به توضیح است دبیرخانه دائمی این طرح در نظر دارد با همکاری دستگاه دیپلماسی کشور، دفاتر مراکز سازمان‌های بین‌المللی توسعه‌ای مستقر در ایران، سفارتخانه‌های خارجی و نهاد‌های دیپلماتیک و مجامع حرفه‌ای حوزه برند داخلی و خارجی و نیز سازمان‌هایی هم‌چون GS۱، ITC و WTO نسبت به توانمندسازی و توسعه ظرفیت اعضای مجمع برای سهم‌آفرینی در دیپلماسی اقتصادی کشور اقدام نماید.
بانک پاسارگاد در سال جاری موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به کسب تندیس و لوح مسئولیت‌های اجتماعی سازمان یونسکو، کسب رتبه ۲۱۸ در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان (TOP ۵۰۰ Banking Brands) در سال ۲۰۲۴ میلادی به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه‌بندی ۵۰۰ برند بانکی برتر جهان طبق اعلام نشریه معتبر بنکر، کسب نشان ملی حکمت و انتخاب مدیرعامل این بانک به‌عنوان یکی از رهبران اقتصادی موفق کشور در جشنواره ملی حکمت، کسب نشان ۵ ستاره مدیریت، لوح زرین و تندیس ملی برند‌های تأثیرگذار و مدیران کارآفرین، در سومین اجلاس ملی برند‌های تأثیرگذار و مدیران کارآفرین اشاره کرد که این روند هم‌چنان ادامه دارد.

برچسب ها: بانک پاسارگاد
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد