کد خبر: ۴۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

رحیم سرهنگی: شهید سید علی سیدین نمونه شایسته یک روحانی دانا، متعهد و مردمی بود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی چهارمین سالگرد شهادت روحانی فعال اجتماعی، فرهنگی و ورزشکار حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی سیدین، روحانی که سال‌ها در جزیره کیش خدمت کرد و سرانجام در راه خدمت به مردم به شهادت رسید؛ گرامی داشت.
رحیم سرهنگی: شهید سید علی سیدین نمونه شایسته یک روحانی دانا، متعهد و مردمی بود

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش:ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهات حجت الاسلام و المسلمین سید علی سیدین به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهید مدافع سلامت کیش خیابانی به نام این شهید نامگذاری شد.

متن پیام رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی کسانی است که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراندند.

شکوه، عظمت و سر افرازی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در خدمت به مردم از جان گذشتند تا اهمیت دفاع و حمایت از جامعه ایران اسلامی را اثبات نمایند.

شهید سید علی سیدین نمونه شایسته یک روحانی دانا، متعهد و مردمی بود که چندین سال در لباس مقدس روحانیت در جزیره کیش به اقشار مختلف جامعه خدمت کرد و در برپایی باشکوه آیین‌های مذهبی و ترویج فرهنگ غنی دینی در میان نسل جوان خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت. او با روحیه جهادی زمانی که مردم درگیر یک واقعه جهانی و ترس از یک ویروس منحوس بودند؛ مردانه در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد. به همین خاطر مجاهدت، ایثار و فداکاری‌های او در یاد و خاطر مردم قدر شناس کیش به عنوان یک قهرمان زنده و جاودان مانده و مردم ولایتمدار کیش قدر افرادی که خالصانه و بی هیچ ادعایی برای رضای خدا و کمک به کیشوندان جان خود را فدا کردند را می‌دانند و یادش را گرامی می‌دارند.

هر جامعه با یاد و خاطره قهرمانان و اساطیر خود جان می‌گیرد و مادران داستان‌های آن‌ها را برای فرزندان خود تعریف می‌کنند تا این فتوت و جوانمردی در نسل‌های آینده تکثیر شود.

اینجانب نیز ضمن قدردانی و گرامیداشت خاطره ارزشمند ایشان، چهارمین ﺳﺎﻟﮕﺮﺩ عروج ملکوتی روحانی ربانی ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﯿﺸﮕﺎﻩ ﻣﻘﺪﺱ ﺣﻀﺮﺕ ﻭﻟﯽ ﻋﺼﺮ‏ (ﻋﺞ ‏)، ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﯼ ‏ «ﻣﺪﻇﻠﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﯽ‏»، کیشوندان عزیز، سلسله جلیله سادات ﺗﺴﻠﯿﺖ عرض کرده و اعلام می‌دارم که تا همیشه در راه سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش خواهم کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد