کد خبر: ۴۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

محور چالوس مسدود شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور چالوس با توجه به انجام عملیات بازسازی به مدت یک هفته مسدود خواهد شد.
محور چالوس مسدود شد

مخاطب۲۴- ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ مرداد تا ساعت ۲۴ مرداد ماه مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین محور کندوان، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۳ مرداد تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، به صورت ۲۴ ساعته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.

محرابی نیا اظهار کرد: محور هراز، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۳ مرداد تا ۲۰ شهریور از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۴:۰۰ روز‌های چهارشنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه امکان‌پذیر است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو خبرداد و گفت: تردد روان در محور‌های فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های مهرگان، پایانه شهید کلانتری، استاندارد و ترافیک نیمه سنگین حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک سنگین است گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا، ینگی امام و مهرگان و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران ومحور شهریار – تهران محدوده زرنان را شاهد هستیم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد