کد خبر: ۴۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

رونالدو قرار دوباره به ایران بیایید؟

آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای این مسابقات باید از امروز آغاز شود و بزرگ‌ترین چالش مدیریت پرسپولیس، آماده‌سازی یک ورزشگاه برای میزبانی از بزرگ‌ترین ستارگان فوتبال جهان در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا خواهد بود.
رونالدو قرار دوباره به ایران بیایید؟

مخاطب ۲۴- بر اساس سیدبندی لیگ نخبگان توسط AFC، در صورتی که سپاهان موفق شود از مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا صعود کرده و به مرحله نهایی برسد ایران سه نماینده در این مسابقات خواهد داشت و در آن صورت احتمال تقابل پرسپولیس و النصر عربستان زیاد می‌شود

در رقابت‌های لیگ نخبگان، هر تیم ۴ بازی خانگی و ۴ بازی خارج از خانه انجام می‌دهد و طبق قانون AFC دو تیم از یک کشور در این مرحله مقابل هم قرار نمی‌گیرند؛ بنابراین با توجه به صعود سپاهان، پرسپولیس باید بار دیگر به مصاف النصر عربستان برود.

پرسپولیس فصل گذشته در تهران با دو گل مغلوب النصر عربستان شد و البته رونالدو در آن بازی نتوانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.
دیدار برگشت دو تیم هم در حالی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید که النصر در خانه ۱۰ نفره شد و پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد، اما در نهایت نتوانست گلزنی کند و این تساوی، نقش زیادی در حذف زودهنگام تیم یحیی گل‌محمدی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت. به طور حتم تقابل احتمالی و دوباره این دو تیم می‌تواند برای شاگردان گاریدو جنبه انتقامی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

همچنین در صورت صعود سپاهان، تقابل پرسپولیس با الاهلی عربستان، الوصل امارات و الریان قطر قطعی خواهد شد. تیم‌هایی که پرسپولیس در زمان برانکو ایوانکوویچ با آن‌ها سابقه بازی دارد هر چند که اوضاع الاهلی با حضور ستارگانی، چون مندی، محرز، دمیرال و فیرمینو متفاوت است و پرسپولیس کار سختی در این دور از رقابت‌ها دارد.

با توجه به این موضوع، آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای این مسابقات باید از امروز آغاز شود و بزرگ‌ترین چالش مدیریت پرسپولیس، آماده‌سازی یک ورزشگاه برای میزبانی از بزرگ‌ترین ستارگان فوتبال جهان در چهارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا خواهد بود.

برچسب ها: لیگ نخبگان آسیا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد