کد خبر: ۴۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱

پیام تسلیت سازمان تأمین‌اجتماعی در پی شهادت اسماعیل هنیه

در پی شهادت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اقدام تروریستی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی، سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیام تسلیتی، تأکید کرد مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.
پیام تسلیت سازمان تأمین‌اجتماعی در پی شهادت اسماعیل هنیه

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی: متن کامل این پیام به این شرح است‌:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی که به پشتوانه حمایت‌های مدعیان دروغین حقوق بشر، تمام اصول و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته، در اقدامی تروریستی، میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران، مجاهد نستوه و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساند.
رژیم نامشروع و اشغالگر قدس با این اقدام رذیلانه، بیش از پیش جنایت و درنده‌خویی خود را بر همگان اثبات کرد و نشان داد که این غده سرطانی و حامیانش برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد. بی‌شک مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.
همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست که میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانیده، زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را فراهم ساخته است و خون پاک این شهید بزرگوار که در حریم جمهوری اسلامی به زمین ریخته شد، زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد ان‌شاءالله.
شهید هنیه، بزرگمردی بود که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت. ملت غیور فلسطین که در طول تاریخ اشغال سرزمین‌هایشان ثابت کرده‌اند که از خون هر شهید و فرماندهان مقاومت، هزاران مجاهد جان برکف و شجاع برخواهند خاست، قطعاً اجازه نخواهند داد بیرق مبارزه با جنایتکاران صهیونیست لحظه‌ای بر زمین بماند.
خانواده بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی شهادت این اسوه مقاومت را به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین، و همه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح ملکوتی این شهید عزیز، علو درجات و همنشینی با اولیاء‌الله را مسئلت می‌نماید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد