کد خبر: ۴۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

سازمان فروش کارآمد از شروط افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی

میرعلی مطهری: یکی از فاکتور‌های قابل تاکید برای فروش بیمه نامه‌های عمر و جذب سرمایه، سازمان فروش گسترده و کارآمد است.
سازمان فروش کارآمد از شروط افزایش ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از بیمه پاسارگاد؛میرعلی مطهری معاون بیمه‌های اشخاص بیمه پاسارگاد در رویداد چشم اندازه ۴ ساله بیمه‌های عمر با ترسیم تصویری از وضع فعلی بیمه‌های عمرو تامین آتیه با نگاه به تجربه‌های گذشته گفت: بیمه پاسارگاد از بدو فعالیت خود با رویکرد تامین اجتماعی (بیمه نامه‌های بلند مدت) اقدام به طراحی و فروش محصول استراتژیک خود، بیمه عمر و تامین آتیه کرد. بر همین اساس در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از بیمه گذاران این محصول، بیمه نامه‌های بلند مدت با بازه زمانی ۲۰ ساله در اختیار دارند.

وی در ادامه گفت: باید به این موضوع توجه داشت که در حال حاضر مهمترین فاکتور برای افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ها بحث توسعه زیر ساخت‌های ارائه خدمات در صنعت بیمه است. باید بتوانیم نرم افزار جامع داشته باشیم تا خدمات بیمه‌ای را بر بستر این نرم افزار برای پاسخگویی بهتر به بیمه گذار و اجرای عملیات پشتیبانی و مالی اجرایی کنیم.

مطهری گفت: با همین رویکرد بیمه پاسارگاد اقدام به تاسیس شرکت ریتون با هدف تامین زیر ساخت‌های لازم کرده است، تا با در اختیار گرفتن CORE جداگانه پاسخگوی نیاز‌های بیمه گذاران باشد و محصولات جدید خود را در این بستر ارائه دهد. بیمه پاسارگاد در دو سه سال اخیر طرح‌های جدیدی را معرفی کرده است و امسال با توسعه زیر ساخت‌ها سه طرح جدید عرضه خواهند شد.

مطهری در ادامه گفت: از دیگر فاکتور‌های قابل تاکید برای فروش بیمه نامه‌های عمر و جذب سرمایه، سازمان فروش است. برای فروش بیمه نامه سازمان فروش باید به نحوی گسترده باشد تا با عرضه هر محصول بتوانند مخاطب آن را به سرعت جذب کنند.

وی در خصوص محل سرمایه گذاری اندوخته بیمه‌های زندگی گفت: بیمه پاسارگاد برای بروز رسانی خدمات بیمه نامه‌های عمرو تامین آتیه که اندوخته دار هستند، گزینه‌های متنوعی برای نحوه سرمایه گذاری منابع ایجاد کرده است. این اقدام به بیمه گذار کمک می‌کند تا با توجه به میزان ریسک پذیری، انتخاب کند اندوخته بیمه نامه در کدامیک از بازار‌های مالی شامل سهام، سپرده بانکی و یا طلا سرمایه گذاری شود.

برچسب ها: بیمه پاسارگاد
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
پخش آهنگ حبیب در صداوسیما پخش آهنگ حبیب در صداوسیما
قطعه «مرگ قو» حبیب محبیان در برنامه ققنوس صداوسیما با اجرای کامران نجف زاده پخش شد. این لحظات را می‌بینید
سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟ سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟
عمادالدین باقی از آزادی سعید مدنی، جامعه شناس، خبر داد و نوشت: این یکی از پاسخ‌های محکم به دشمنان ایران است که طمع بر اختلافات داخلی بسته‌اند.
وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد! وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد!
وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال گفت: تعدادی تندرو کافه‌ام را تعطیل کردند. دوست دارم در کنار یک مربی بزرگ کار کنم.
جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول
پلیس محلی اسپانیا جزئیات سانحه‌ای که منجر به مرگ دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول شد را اعلام کرد.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد
اسطوره پرورش اندام جهان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.
اتباع غیرمجاز همگی از ایران اخراج شدند؟ اتباع غیرمجاز همگی از ایران اخراج شدند؟
لایحه ساختار، وظایف و اختیارات سازمان ملی مهاجرت در حالی اسفندسال گذشته در مجلس اعلام وصول شد که پس از حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، دولت و مجلس بیش از گذشته نسبت به ساماندهی اتباع بیگانه اصرار دارند.
برگزیده
عطر ترامپ به بازار می‌آید عطر ترامپ به بازار می‌آید
«برای میهن‌دوستانی که هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنند»: عطر جدید دونالد ترامپ به‌شدت در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفته است.
خودرو زیر قیمت بازار می‌خواهید این مطلب را بخوانید! خودرو زیر قیمت بازار می‌خواهید این مطلب را بخوانید!
تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و هجوم واسطه‌گران در برنامه‌های فروش خودروسازان به واسطه تفاوت قابل ملاحظه بهای کارخانه و بازار، همواره مصرف‌کننده واقعی را از دسترسی به خرید از کارخانه محروم کرده است؛ به‌گونه‌ای که خرید خودرو از کارخانه تبدیل به سودآوردترین اقدام بدون کم‌ترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان برای سرمایه‌گذاران شده بود.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
صفحه خبر بالای تصاویر