کد خبر: ۴۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
همزمان با افتتاح حدود ۲۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی؛

۳ پروژه توسعه‌ای در بخش درمان مستقیم استان اصفهان به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی و توسعه‌ای بخش درمان ملکی تأمین‌اجتماعی استان اصفهان، همزمان با برگزاری مراسم افتتاح متمرکز تعدادی از پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل این سازمان در استان اردبیل و تماس ویدئوکنفرانسی با سایر استان‌های دارای پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح، آغاز شد.
۳ پروژه توسعه‌ای در بخش درمان مستقیم استان اصفهان به بهره‌برداری رسید

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی ؛مراسم آغاز به کار پروژه‌های عمرانی بخش درمان تأمین‌اجتماعی در استان اصفهان، با حضور رسول بخشی نماینده حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی، مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر محمد رجالی مدیر درمان و مرتضی حاجی‌کاظمی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم، رسول بخشی نماینده حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و سالروز وفات امام سجاد علیهم السلام گفت: به دلیل علاقه‌مندی به سازمان تأمین‌اجتماعی در جلسه حاضر شدم و نکته جالب در این جلسه این بود که مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد ضمن تسویه بدهی انباشته بانکی این سازمان و با وجود توسعه خدمات، بدهی جدیدی توسط سازمان تولید نشده است.
بخشی افزود: از مسئولان تقاضا دارم که نگاه ویژه به استان اصفهان داشته باشند. مراکز درمانی اصفهان صرفاً به شهروندان اصفهانی تعلق ندارد و محل رجوع استان‌های دیگر بخصوص مردم برخی شهر‌های استان‌های چهارمحال و خوزستان است که لازم است برای این حجم از مراجعات، آمادگی و ظرفیت کافی برای خدمت‌رسانی مناسب وجود داشته باشد.
در این مراسم همچنین مهرزاد اکبرپور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در استان اصفهان با ۳ بیمارستان، ۲۸ مرکز درمانی، ۴۴ شعبه و ۱۵ کارگزاری، حدود ۷۲ درصد جمعیت استان، از بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی هستند.
اکبرپور افزود: فرصت‌های خوبی در اصفهان برای کار و تلاش بیشتر وجود دارد. اصفهان جزو استان‌های برتر در بسیاری از حوزه‌ها است و با وجود نسبت قابل توجه تعداد بیمه‌شدگان به کل جمعیت استان، ضریب پشتیبانی پشتوانه استان ۴/۳ است که از ۲/۴ میانگین کشوری کمتر است و ضروری است برای تقویت ضریب پشتیبانی به سمت به توسعه خدمت و افزایش تعداد بیمه‌شدگان برویم.
مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه درمان در دولت سیزدهم، کارنامه موفقی داشته است و یکی از ابعاد مهم این کارنامه موفق، توسعه فیزیکی و کیفی است که در استان‌های مختلف شاهد آن هستیم.
دکتر محمد رجالی ادامه داد: در استان اصفهان هم‌اکنون حدود ۴۰ پروژه در حال اجرا و طراحی است که ۱۰ پروژه آن با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و بودجه در دست اجرا است و با توجه به صدور مجوز ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در شهرک کشوری با پیش‌بینی بودجه حدود ۹ هزار میلیارد تومان، کار طراحی و مناقصه این بیمارستان در حال پیگیری است و حدود ۵ پروژه در دست شناسایی و تهیه زمین است که با توجه به مصوبات هیئت‌مدیره ان‌شاءالله پس از تهیه زمین این پروژه‌ها آغاز و اجرا خواهد شد.
وی در مورد ۳ پروژه عمرانی و توسعه‌ای بخش درمان تأمین‌اجتماعی استان که در این مراسم به بهره‌برداری رسید، توضیح داد: اولین پروژه آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد با متراژ ۵۴۰ متر است که در طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان ساخته شده است. پروژه بعدی، پروژه آی. سی. یو بیمارستان حضرت فاطمه زهرا با متراژ ۳۲۴ متر است که در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در پایان سال ۱۴۰۲ با مبلغ حدود ۱۰ میلیارد تومان به اتمام رسید و پروژه سوم؛ هتلینگ بخش بستری داخلی بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان با متراژ ۶۹۰ متر است که از فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و با اعتباری حدود ۱۱ میلیاردتومان در خرداد ماه ۱۴۰۳ پایان یافت. در مجموع حجم پروژه‌های عمرانی استان در این ۲ سال اخیر یعنی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ چه آن‌هایی که در حال اجراست و چه آن‌هایی که در مرحله برگزاری مناقصه است، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است که نشان‌دهنده توسعه بسیار عظیمی است که در بحث درمان مستقیم در استان اصفهان اتفاق افتاده و مدرکی است که نشان می‌دهد نگاه و برنامه مدیران ارشد سازمان تأمین‌اجتماعی و دولت سیزدهم، توسعه مستمر ظرفیت‌های خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد