کد خبر: ۴۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
همزمان با افتتاح طرح‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان‌های مختلف انجام شد؛

بهره‌برداری از طرح بازسازی، توسعه و استاندارد‌سازی بخش‌های اورژانس و جراحی مردان بیمارستان دکتر غرضی ملایر

طرح بازسازی، توسعه و استاندارد‌سازی بخش‌های اورژانس و جراحی مردان بیمارستان تأمین‌اجتماعی دکتر غرضی ملایر به‌مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی و همزمان با مراسم متمرکز آغاز به کار پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان‌های مختلف کشور، در آیینی با حضور احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی، امیرعباس فضائلی مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی، حسن عروتی موفق مدیر درمان و جواد جمور مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان و جمعی از مسئولان شهرستان ملایر در این بیمارستان برگزار شد.
بهره‌برداری از طرح بازسازی، توسعه و استاندارد‌سازی بخش‌های اورژانس و جراحی مردان بیمارستان دکتر غرضی ملایر

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی ؛این مراسم همزمان با مراسم متمرکز افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان‌های مختلف با حضور مدیرعامل این سازمان در استان اردبیل و تماس ویدئو کنفرانسی با سایر استان‌ها برگزار شد.

در این مراسم احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری ویژه دولت با سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان این سازمان شد و گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان دومین تولیدکننده خدمات درمانی و اولین خریدار این خدمات در کشور، متولی تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از نیمی از جمعیت کشور است.
وی تأکید کرد: با توجه به مأموریت سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه ارائه خدمات سلامت به حدود ۴۷ میلیون نفر از جمعیت کشور، نیاز است دولت و مجلس در این حوزه از سازمان تأمین‌اجتماعی به‌صورت ویژه حمایت کنند و نیاز‌های این حوزه به‌ویژه در زمینه نیروی انسانی متخصص را در اولویت قرار دهند.
براساس این گزارش، دکتر حسن عروتی موفق مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان همدان نیز در حاشیه افتتاح این طرح، از توسعه و استانداردسازی بخش اورژانس این بیمارستان از ۱۰۰۰ متر مربع به ۱۵۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و بازسازی و استانداردسازی بخش جراحی مردان بیمارستان دکتر غرضی با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.
به گفته مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان همدان، پروژه توسعه بخش اورژانس این بیمارستان با مشارکت یکی از خیّران نیکوکار ملایری با اهدای ۶ میلیارد تومان و تأمین اعتبار نهایی از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی به انجام رسیده است.
دکتر جواد شمشیری رئیس بیمارستان تأمین‌اجتماعی غرضی ملایر نیز در حاشیه این مراسم گفت: بیمارستان تأمین‌اجتماعی ملایر در بین ۲۱ بیمارستان استان همدان، جزو پرکارترین و پویاترین مراکز درمانی به شمار می‌رود.
وی افزود: عملیات بازسازی و تجهیز پروژه اورژانس و تزریقات بیمارستان غرضی ملایر، با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در سال گذشته کلید خورد و به همت یکی از خیران حوزه سلامت، شش میلیارد تومان در این راستا هزینه شد. همچنین از منابع سازمان تأمین‌اجتماعی نیز مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و ساخت اورژانس بیمارستان غرضی هزینه شد و در حال حاضر مجموع تخت‌های اورژانس و تزریقات بیمارستان غرضی بعد از بازسازی شامل ۳۵ تخت (۲۱ تخت بستری و ۱۴ تخت مربوط به تزریقات) است.
رئیس بیمارستان غرضی ملایر در رابطه با پروژه بازسازی و تجهیز بخش جراحی مردان این مرکز درمانی نیز توضیح داد: این پروژه در سال گذشته کلید خورده است. مساحت بازسازی ۵۰۵ متر مربع بوده و کل اعتبار هزینه شده برای این بخش پنج و نیم میلیارد تومان بوده و تعداد تخت‌های این بخش پس از بازسازی به ۲۸ تخت رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: برای استانداردسازی بخش‌های مذکور حدود ۲۶ میلیارد تومان به انضمام ۱۰ میلیارد تومان به‌منظور نوسازی و بازسازی سیستم تهویه بیمارستان و هفت میلیارد تومان به‌منظور خرید دستگاه دیزل ژنراتور و همچنین سه میلیارد تومان به‌منظور استانداردسازی سیستم اعلان و اطفای حریق بیمارستان هزینه شده است.
شمشیری با اشاره به این‌که بیمارستان غرضی به بیماران تامین‌اجتماعی از شهر‌های مختلف شامل نهاوند، تویسرکان و خنداب خدمات ارائه می‌دهد، گفت: در حوزه بستری، ماهانه ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ بیمار در کل بخش‌های این مرکز بستری می‌شوند و به طور متوسط ماهانه قریب به ۴۰۰ جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد