کد خبر: ۴۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
در مراسمی در سنندج همزمان با بهره‌برداری متمرکز از ۲۰ پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی؛

ساختمان اداری شعبه یک تأمین‌اجتماعی سنندج افتتاح شد

ساختمان اداری شعبه یک تأمین‌اجتماعی سنندج در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی؛ همزمان با آیین بهره‌برداری متمرکز از ۲۰ پروژه عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی در ۹ استان که به‌مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در استان اردبیل و در قالب برقراری ارتباط ویدئوکنفرانسی با سایر استان‌ها برگزار شد، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
ساختمان اداری شعبه یک تأمین‌اجتماعی سنندج افتتاح شد

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی ؛در مراسم آغاز بهره‌برداری از ساختمان اداری شعبه یک و ممتاز تأمین‌اجتماعی سنندج، علاوه بر مدیران و مسئولان محلی استان، مهدی شکوری مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز حضور داشت.

براساس این گزارش در این در مراسم افتتاح، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی استان برای ارائه خدمات به مردم، بیان داشت: مؤلفه‌هایی از قبیل دقت، سرعت و صحت در انجام امور محوله در قبال ارباب‌رجوع، کیفیت خدمات ارائه شده و حسن رفتار و همچنین اطلاع‌رسانی مناسب از عوامل تأثیرگذاری است که تأمین‌اجتماعی را همواره سازمانی پاسخگو معرفی می‌کند.
وی احداث ساختمان اداری شعبه یک تامین اجتماعی سنندج را گامی دیگر در راستای ارتقای کیفیت خدمت به مردم ازسوی سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و هدف اصلی همه مسئولان و کارگزاران دولت را خدمتگزاری به اقشار آسیب‌پذیر جامعه با پاسخگویی صریح و شفاف و تکریم بهینه ارباب‌رجوع دانست.
عبدالله رشیدی‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان نیز در این مراسم با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع گفت: ایجاد فضای فیزیکی مناسب نقش بسزایی در تسریع و تسهیل ارائه خدمات و جلب رضایتمندی مخاطبان دارد.
محسن فتحی نماینده شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات تأمین‌اجتماعی، تصریح کرد: هدف اصلی دستگاه‌های دولتی و عمومی در نظام اسلامی، خدمتگزاری مطلوب به همه مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه با پاسخگویی صریح و شفاف و تکریم بهینه ارباب‌رجوع است.
وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها و مجامع کارفرمایی باید با تأمین‌اجتماعی در پرداخت بموقع حق‌بیمه‌ها و بدهی‌های خود همکاری داشته باشند تا شاهد تقویت هر چه بیشتر این سازمان بیمه‌ای باشیم چرا که سازمان تأمین‌اجتماعی پیشتاز ارائه تعهدات به قشر عظیمی از جمعیت کشور است. لازمه این همکاری و پرداخت بموقع حق‌بیمه‌ها ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و حفظ وضعیت موجود اشتغال در واحد‌های تولیدی و صنعتی است.
در این مراسم مهدی شکوری مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی، فضای فیزیکی اداری مطلوب را برای خدمات‌رسانی مناسب به جامعه تحت پوشش حائز اهمیت دانست و افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی سعی کرده با ایجاد فضای اداری در خور شأن مجموعه بیمه‌شدگان استان، موجبات افزایش هر چه بیشتر تعاملات و رضایتمندی شرکای اجتماعی را فراهم کند.

شکوری توسعه پوشش بیمه‌ای را یکی از راهبرد‌های اصلی مورد توجه در سازمان تأمین‌اجتماعی معرفی کرد و گفت: به موجب قانون تأمین‌اجتماعی و در اجرای سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، در دولت سیزدهم با اجرای طرح‌های مختلف در زمینه توسعه پوشش بیمه‌ای حدود ۲.۵ میلیون نفر به تعداد بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی افزوده شده است و مسیر توسعه پوشش بیمه‌ای که یکی از راهبرد‌های ایجاد تعادل و توازن بین منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی است، ادامه خواهد یافت.
سید صلاح قریشی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کردستان نیز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهارداشت: ساخت پروژه مذکور در زمینی به مساحت ۹۶۱ با زیربنای ۳ هزار و ۳۹۳ متر مربع از مرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و برای ساخت و بهره‌برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
قریشی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از جمعیت استان از خدمات بیمه تأمین‌اجتماعی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش و اهمیت بیمه تأمین‌اجتماعی در تضمین امنیت خاطر قشر مولد جامعه و با توسعه پوشش بیمه‌ای در قالب بیمه‌های حرف و مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان حمل بار و مسافر درون و برون شهری و ... تعداد بیمه‌شدگان اصلی استان کردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸/۵ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در حال حاضر ۱۰ شعبه فعال تأمین‌اجتماعی در استان کردستان وجود دارد و ارائه خدمات مطلوب به مردم استان نیازمند وجود امکانات و تجهیزات مناسب است که امیدواریم با بهره‌برداری از این ساختمان بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب‌تری به جامعه هدف سازمان ارائه دهیم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد