کد خبر: ۴۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

سام بیات؛ برنده جایزه برترین وکیل بین المللی ۲۰۲۴

این مراسم از سال 2019 در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود. براساس اعلام رسمی هئیت اجرایی، هدف اصلی آن‌ها از راه اندازی چنین مراسمی حمایت و تجلیل از افراد شاخص در زمینه تجارت، صنعت، سیاست و مطبوعات بوده‌است. در این مراسم سام بیات جایزه وکیل برتر 2024 را دریافت کرد.

سام بیات؛ برنده جایزه برترین وکیل خاورمیانه در سال ۲۰۲۴ که در ترکیه برگذار شده بود. سام بیات یکی از ایرانی‌های موفق در کانادا است که توانسته این عنوان را کسب کند. در روزهایی که اخبار و گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده سیاسی ایران، عرصه خبرگذاری‌های داخلی و خارجی را پر کرده‌است، یک ایرانی برای نخستین بار موفق شد تا جایزه وکیل برتر خاورمیانه را از آن خود کند و بار دیگر درایت و توانمندی ایران و ایرانی را به جهانیان ثابت نماید. در مراسمی که به تاریخ ۱۴ می در شهر استانبول کشور ترکیه برگذار شد، از آقای سام بیات وکیل ایرانی و پایه‌گذار گروه حقوقی بیات در دو شاخه اصلی جشنواره تجلیل به عمل آمد. آقای بیات موفق شدند در این مراسم جایزه برند برتر و وکیل برتر سال در حوزه مهاجرت را دریافت نمایند. در ادامه نگاه کامل‌تری به این مراسم و زندگی‌نامه و شرح فعالیت‌های ایشان خواهیم داشت.

شرایط و ضوابط مراسم انتخاب برترین وکیل سال ۲۰۲۴

این مراسم از سال ۲۰۱۹ در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود. براساس اعلام رسمی هئیت اجرایی، هدف اصلی آن‌ها از راه اندازی چنین مراسمی حمایت و تجلیل از افراد شاخص در زمینه تجارت، صنعت، سیاست و مطبوعات بوده‌است. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های این مراسم مربوط به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با تاکید بر بهبود وضعیت زنان می‌شود. در یک نگاه کلی می‌توان گفت که این مراسم هر ساله با هدف حمایت از کسانی که در عرصه اجتماعی تحولی را رقم زده‌اند برگزار می‌شود، از آنجایی که فعالیت‌های آقای سام بیات و کمپانی ایشان نقش به‌سزایی در بهبود کیفیت فرایندهای اخذ و دریافت تابعیت ترکیه برای متقاضیان حضور در این کشور داشته‌است، در این مراسم از ایشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

سام بیات؛ برنده جایزه برترین وکیل بین المللی ۲۰۲۴

هئیت برگزارکننده مراسم در طول سال اقدام به بررسی و رصد فعالین حوزه‌های ذی‌ربط کرده و در نهایت عنوان برترین سازمان و برترین وکیل خاورمیانه به شخصی اهدا خواهدشد که در چهارچوب ضوابط قانونی و با رعایت تمام پیچیدگی‌های فعالیت‌های حقوقی بین‌المللی در راستای بهبود وضعیت متقاضیان حرکت کند.

میزبانی ترکیه از مراسم برترین وکیل سال ۲۰۲۴

در سال‌های اخیر و با رشد صنعت دریافت تابعیت در ازای سرمایه‌گذاری (CBI)، کشور ترکیه با ارائه قوانین حمایتی و ایجاد بستری که متقاضیان با شرایط متفاوت بتوانند تابعیت این کشور را دریافت کنند، به یکی از پیشگامان عرصه دریافت تابعیت دوم در خاورمیانه تبدیل شده‌است.

امروزه و در سال‌های اخیر دولت ترکیه گزینه‌های متنوعی را برای دریافت تابعیت خود در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که در حال حاضر خرید ملک در این کشور از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش‌ها، علل خصوص در بین متقاضیان ایرانی، برخوردار است. فعالیت‌های قانونی و سازنده گروه حقوقی بیات به مدیریت آقای سام بیات در این زمینه از چشم داوران و هیئت اجراکننده این مراسم دور نمانده و یک وکیل و مدیر موفق ایرانی توانسته‌است در یکی از قطب‌های مهاجرتی دنیا به عنوان وکیل برتر شناخته شود.

نگاهی به زندگی‌نامه و فعالیت‌های آقای سام بیات

آقای سام بیات تحصیل‌ کرده دکتری حقوق در استان کبک کانادا هستند که از سال ۱۹۹۲ (ابتدای دهه هفتاد شمسی)پس از مشاهده رشد چشم‌گیر تقاضا در زمینه مهاجرت تجاری و خلا وجود یک چهارچوب قانونی که متقاضیان را به مقصد دلخواه‌شان برساند، تصمیم به ایجاد نخستین دفتر حقوقی مهاجرتی خاورمیانه گرفتند. کمپانی که با نام گروه حقوقی بیات، امروزه توانسته است با بیش از یازده شعبه فعال در سراسر دنیا و فعالیت به عنوان نماینده رسمی بیش از شش کشور مختلف، به یکی از نام‌های شناخته شده و معتبر در عرصه فعالیت‌های حقوقی و مهاجرتی، اخذ تابعیت و اقامت بدل شود.

دیدار نخست وزیر دومینیکا و سام بیات

امروزه گروه حقوقی بیات در زمینه‌های مختلفی به متقاضیان خود ارائه خدمات می‌دهد اما آنچه وجه تمایز فعالیت این کمپانی با سایر فعالین این حوزه است، تمرکز و تعهد گروه حقوقی بیات در پیشبرد قانونی پرونده‌های موکلین خویش است، به نحوی که حتی با ایجاد چالش‌های حقوقی اجتناب‌ناپذیر در مسیر دریافت ویزا، بیات گروپ تا انتهای حل مشکل همراه متقاضیان خواهدماند و به عنوان یک پشتیبان امن در فرآیند پر پیچ‌وتاب اخذ ویزا به شمار می‌آید. آقای بیات به عنوان یک مدیر موفق ایرانی در عرصه بین‌المللی توانسته است با ایجاد شبکه‌ای از خبره‌ترین وکلای مهاجرتی در سراسر دنیا، بستری مطمئن را برای هم‌میهانان خود فراهم آورد تا بتوانند آزادانه به مقصد موردنظر خود سفر کنند و تجربه زندگی مانند یک شهروند جهانی را به دست بیاورند.

برچسب ها: وکیل
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
رؤیای شفاف، ارتباط دو انسان با یکدیگر در خواب رؤیای شفاف، ارتباط دو انسان با یکدیگر در خواب
اولین بار است که دو انسان در خواب با یکدیگر ارتباط برقرار کردند. این دستاورد مهم که محققان استارتاپ REMspace مدعی آن هستند، نشان می‌دهد رؤیای شفاف (Lucid Dream) می‌تواند ابعاد جدیدی از ارتباطات و پتانسیل را معرفی کند. در این آزمایش جدید، شرکت‌کنندگان در خانه‌های خود خوابیده بودند سپس دستگاهی امواج مغزی و داده‌های پلی‌سومنوگرافی آن‌ها را از راه دور ردیابی کرد. زمانی که سرور دستگاه تشخیص داد اولین شرکت‌کننده وارد وضعیت رؤیای شفاف شده، کلمه تصادفی تولید‌شده با زبان مخصوص Remmyo را از طریق ایرباد برای او در وضعیت خواب ارسال کرد.
۷ راز مهم در مورد مصرف میوه خشک که نمیدانستید! ۷ راز مهم در مورد مصرف میوه خشک که نمیدانستید!
اگر اهل پیروی از رژیم ‌های غذایی سالم باشید، حتما می‌ دانید که مصرف میوه خشک تا چه حد برای سلامتی مفید است. میوه‌های خشک مملو از مواد مغذی سالم هستند و بسیاری از آن‌ ها به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند، از نظر متخصصان تغذیه به ‌عنوان یک ابرغذا در نظر گرفته می‌ شوند. به همین دلیل مصرف این خوراکی در میان ‌وعده برای کودکان و بزرگسالان همواره توصیه می‌ شود. در ادامه شما را با 7 راز مهم درمورد مصرف میوه خشک آشنا خواهیم کرد.
هادی چوپان نایب قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ شد هادی چوپان نایب قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ شد
هادی چوپان نتوانست عنوان قهرمانی‌اش در مستر المپیا که دو سال پیش به دست آمد را تکرار کند.
فیگور‌های هادی چوپان در مقدماتی مسترالمپیای ۲۰۲۴ فیگور‌های هادی چوپان در مقدماتی مسترالمپیای ۲۰۲۴
هادی چوپان بامداد امروز در مقدماتی مسترالمپیای 2024 مقتدرانه حاضر شد و حالا ساعت 5:00 بامداد روز یکشنبه 22 مهر برای کسب قهرمانی مستر المپیا در فینال رقابت می‌کند.
رافائل نادال از تنیس خداحافظی کرد؟ رافائل نادال از تنیس خداحافظی کرد؟
رافائل نادال اعلام کرد که رسما بازنشسته شده و تنیس برای او به اتمام رسیده است.
کشف ۷ میلیارد تومان لباس قاچاق در تهران کشف ۷ میلیارد تومان لباس قاچاق در تهران
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳ هزار و ۲۴۹ ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۷ میلیارد تومان برآورد کردند.
۹ پرده از نبردی که تل آویو علیه تهران به راه انداخت ۹ پرده از نبردی که تل آویو علیه تهران به راه انداخت
لفاظی‌ها در تل‌آویو علیه ایران در شرایطی طی روزهای اخیر به‌صورت مستمر ادامه داشته است که مقام‌های این رژیم علاوه بر متحمل شدن ضربات سنگین ازسوی ایران در جریان عملیات «وعده صادق ۲»، در پیشبرد رویکردهای مدنظرشان در عرصه عملیات روانی نیز شکست خورده‌اند.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر