کد خبر: ۴۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

نتانیاهو ضبط نشست‌های امنیتی را ممنوع کرد

بنیامین نتانیاهو که از فوبیای افشای اطلاعات نشست‌های امنیتی‌اش رنج می‌برد، دستور داد از این پس نشست‌های امنیتی و نیز مشاوره‌های کابینه را که در مقر وزارت جنگ برگزار می‌شود، ضبط نشوند.
نتانیاهو ضبط نشست‌های امنیتی را ممنوع کرد

مخاطب ۲۴- روزنامه هاآرتص در گزارشی خبر داد، نتانیاهو به ارتش اسرائیل دستور داده است با توجه به اینکه جلسات کابینه و نشست‌های کابینه امنیتی اسرائیل در پناهگاه زیرزمینی "کریا" مقر وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو برگزار می‌شود، آن‌ها اجازه ضبط مذاکرات را نخواهند داشت و ارتش نیز با خاموش کردن دستگاه‌ای ضبط اتوماتیک موجود در اتاق جلسات به این دستور عمل کرده است.

هاآرتص در ادامه نوشت، با این حال نتانیاهو به این امر هم اکتفا نکرده و برای پایان دادن به نگرانی هایش از اینکه روزی این نشست‌ها علیه او استفاده شوند، بسیاری از جلسات خود را در دفتر خود در کریا برگزار می‌کند تا از نبود دستگاه‌های ضبط اطمینان بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید

این اقدام نتانیاهو در حالی صورت می‌گیرد که طبق قانون دفتر نخست وزیری، اسرائیل ملزم به تهیه صورتجلسه تمامی نشست‌های کابینه و کمیته‌های وزارتی است و باید به صورت ضبط شده و مکتوب آن را تهیه و آرشیو کند.

یادآوری می‌شود رسانه‌های عبری زبان از چند هفته پیش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را متهم می‌کنند برای فرار از بازخواست‌های بعد از پایان جنگ، دستور به عدم ثبت مذاکرات دوره جنگ داده است تا از آن علیه او در دوره پسا جنگ استفاده نشود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد