کد خبر: ۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
سرپرست شرکت عمران ، آب و خدمات، ورزش کیش را کانون تبلیغات این منطقه برای توسعه گردشگری برشمرده و بر اهمیت توجه جدی به این موضوع به عنوان یک ظرفیت کم نظیر برای توسعه گردشگری ورزشی تاکید کرد

به گزارش سرویس گردشگری مخاطب ۲۴ به نقل به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، محسن نظر پور عصر شنبه ۳۰ بهمن در جمع کارکنان و مدیران مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش با ابراز خرسندی از توانمندی‌های علمی، عملی و تجارب مربیان و کارکنان این مرکزکه نقش مهمی در ارتقاء عملکرد و خدمات ورزشی این مجموعه دارد بر اهمیت توجه جدی به ورزش کیش به عنوان یک ظرفیت کم نظیر برای توسعه گردشگری تاکید کرد و گفت: بیشترین موضوع حضور کیش در رسانه ملی مربوط به رقابت‌ها و مسابقات ورزشی است که به میزبانی این جزیره برگزار می‌شود و این بیانگر فرصت مغتنم تبدیل کیش به هاب گردشگری ورزشی منطقه است.

 

محسن نظرپور: توسعه گردشگری ورزشی در کیش


نظرپور با اشاره به استقبال روزافزون جوامع از ورزش‌های الکترونیک و سودآوری قابل توجه این رشته‌های تازه و پرطرفدار تصریح کرد: امسال ارزش جوایز رقابت‌های بین المللی ورزش‌های الکترونیک از اعتبار برخی وزارتخانه‌های کشور نیز فراتر بود و چنانچه زمینه لازم برای توسعه این رشته‌ها فراهم شود، جوانان باهوش کشور می‌توانند با درخشش در این رشته‌ها علاوه بر سودآوری، جایگاه کشور در رقابت‌های بین الملی را ارتقاء دهند.


وی با بیان اینکه از سال‌های آینده ورزش‌های الکترونیک در المپیک نیز سهمیه خواهند داشت، سرمایه گذاری در جهت ایجاد و توسعه این ورزش‌ها را فرصت مناسبی برای سودآوری و کسب جایگاه در رقابت‌های بین المللی ورزشی عنوان کرد.
محسن نظرپور ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و زمینه سازی برای جلب جوانان به ورزش را مهم‌ترین عامل حفظ سلامت روحی و جسمی افراد و کاربردی‌ترین راهکار پیشگیری از بزه و همچنین تقویت انگیزه کار و تلاش درجوامع برشمرد.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات بر ضرورت ارائه ایده‌های نوآورانه برای ایجاد درآمد پایدار نیز تاکید کرد و گفت: از صاحبان ایده‌های نو که بتواند سودآوری داشته و به رونق اقتصادی مجموعه کمک کند تجلیل می‌شود.
عزیزاله فرضی پور رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش نیز با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد این مجموعه در یک سال گذشته، این جزیره را مرکز ورزش‌ها و تفریحات دریایی و همچنین غواصی کشور برشمرد و تاکید کرد: کیش می‌تواند پایلوت ورزش مناطق آزاد کشور باشد.
فرضی پور با اشاره به اینکه توجه جدی به توسعه و بهسازی امکانات ورزشی کیش ارزآوری قابل توجهی را به همراه دارد افزود: تنها برگزاری یک دوره مسابقات آمادگی المپیک در جزیره کیش بجای کشور‌های همسایه، ۴۰ میلیارد تومان صرفه جویی ارزی برای کشورمان به همراه داشت.
رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش ارائه خدمات ورزشی مطلوب و ارزان قیمت به خانواده، جوانان و نوجوانان ساکن کیش را یکی از مهم‌ترین و با اهمیت‌ترین وظایف این مجموعه در جهت حفظ سلامت جامعه و نشاط جمعی برشمرد و گفت: جزیره کیش در زمینه ورزش‌های همگانی و قهرمانی جایگاه ارزنده و قابل افتخاری در کشور دارد.
وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد یک کمپ ویژه تیم‌های ملی در جزیره کیش بتوان سهم جزیره کیش را از بازارپرسود گردشگری ورزشی بین الملی افزایش داد.
در این نشست برخی کارکنان و مربیان مرکز ورزش پیشنهاداتی را در خصوص توسعه رشته‌های ورزشی از جمله سوارکاری و تکمیل امکانات برخی رشته‌ها مانند تنیس و اسکواش عنوان کردند. ساماندهی و تبدیل وضعیت استخدامی، بهره مندی از حق بیمه و بهبود شرایط کاری از دیگر مواردی بود که کارکنان مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش در این نشست مطرح کردند.
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات نیز با تاکید بر اینکه توجه جدی به بهبود شرایط معیشتی و استخدامی کارکنان و اصلاح چارت سازمانی از مهم‌ترین محور‌های فعالیت این شرکت خواهد بود، تاکید کرد: به طور قطع با همدلی و مشارکت همدلانه کارکنان مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش در جهت پیشبرد اهداف و بهبود عملکرد این مجموعه، فضای فعالیت نیز بهبود یافته و مشکلات تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.