کد خبر: ۴۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

افزایش نجومی قیمت بلیت پرواز‌های عتبات عالیات

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قیمت بلیت هواپیما برای مقصد نجف به شدت افزایش یافته و سازمان هواپیمایی کشوری به‌عنوان حاکمیت نظاره‌گر این نابسامانی است.

مخاطب ۲۴- در آستانه تاسوعا و عاشورا حسینی قیمت بلیت پرواز‌های عتبات به شدت افزایش یافته و از حدود ۵ میلیون تومان هفته گذشته به بیش از ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به‌عنوان مثال پرواز تهران-نجف تاریخ ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ یعنی امروز جمعه با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان از سوی هواپیمایی کاسپین فروخته می‌شود.
هواپیمایی آسمان این پرواز را بیش از ۱۰.۵ میلیون تومان به‌صورت اکونومی به فروش می‌رساند. همین پرواز برای ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان توسط هواپیمایی زاگرس فروخته می‌شود.

قیمت بلیت پرواز تهران-نجف ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه هواپیمایی وارش ۱۰ میلیون و ۹۲۴ هزار تومان است. هواپیمایی آتا نیز در بین ایرلاین‌ها رکوردار قیمت‌ها امروز است؛ پرواز تهران-نجف این شرکت ۱۱ میلیون و ۲۶۱ هزار تومان برای صندلی اکونومی است.

بیشتر بخوانید

نرخ بلیت پرواز مذکور برای ۲۳ تیرماه یعنی فردا بین حدود ۹.۲ میلیون تا حدود ۹.۷ میلیون تومان است.

به گزارش تسنیم، این افزایش قیمت در حالی روی می‌دهد که به گفته برخی شرکت‌های هواپیمایی، پرواز‌های عتبات به چارترکنندگان واگذار شده است. این در حالی است که پرواز‌های داخلی و خارجی شرکت‌های هواپیمایی داخلی با سوخت جت تقریباً رایگان ۶۰۰ تومان انجام می‌شود.

لازم است سازمان هواپیمایی کشوری تا تعیین تکلیف وضعیت آزادسازی قیمت سوخت به‌عنوان حاکمیت وارد این ماجرا شده و نقش تماشاچی را نداشته باشند.

برچسب ها: عتبات عالیات
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
صابر ابر: جان من و خانواده‌ام در خطر است title
صابر ابر، بازیگر با انتشار پستی خبر داد که امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک دستخوش ناامنی شده است
پسر سید مهدی رحمتی به تیم اماراتی پیوست title
علی رحمتی پسر مهدی رحمتی رسماً به تیم اماراتی پیوست.
عاشقانه‌ای از دو بازیگر قدیمی title
سحر ولدبیگی یک عکس عاشقانه از خود در کنار نیما فلاح منتشر کرد.
محاکمه عاملان قتل پزشک معروف و همسرش title
آخرین جلسه محاکمه عاملان قتل یک پزشک معروف و همسرش در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
با حجت الاسلامِ فیتنس آشنایی دارید؟ title
خیلی از طلبه ها و روحانیون را می ببنیم که این روزها در فضای مهیای شبکه های اجتماعی، به دنبال ارائه تصویری نو و تازه از یک روحانی شیعه هستند؛ حتی به قیمت استفاده از فیلترشکن.
پیاده‌روی اربعینی سلبریتی‌ها title
پیاده‌روی ورزشکاران و هنرمندان در مسیر نجف به کربلا
چهره مادر اوشین در ۷۶ سالگی title
پینکو ایزومی مادر اوشین: بعد از استقبال شما کاربران از عکس بازیگران سریال اوشین بعد از گذشت این همه سال، نوبت به چهره مادر اوشین میرسد که با دیدنش احتمالا غافلگیر شوید. با عبور از سوالاتی همچون مادر اوشین کجا کار می‌کرد یا اینکه مادر اوشین چکاره بود میرسیم به تغییر چهره پینکو ایزومی بازیگر نقش مادر اوشین، این بازیگر زن شرقی که به جرات حالا در سن ۷۶ سالگی، جذاب‌تر شده است.
برگزیده
پزشکیان: ما در یک اصل با هم مشترک هستیم و آن چشم‌انداز سیاست‌های کلی و برنامه است title
مسعود پزشکیان رئیس جمهور پس از پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس و پیش از آغاز فرآیند رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس و هیئت مدیره آن، اظهار داشت: آنچه که ما امروز در این برهه از تاریخ به آن نیاز داریم وفاق، وحدت و انسجام داخلی است و قطعاً این به معنای آن است که خلایق را از دیدگاه‌ها و باور‌های خود برگردانیم، اما این هست که در چشم‌انداز و قانون و برنامه به یک زبان مشترک برسیم.
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه title
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد title
رئیس‌جمهور منتخب گفت: کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد و باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی مردم باشیم.
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا title
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
پیش بینی بورس امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۳ title
ارزش معاملات خرد سهام در دو روز ابتدایی هفته در سطح پایینی قرار گرفت. روز شنبه ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان بود و روز یکشنبه با رشد اندک ۴ درصدی به ۳ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید. ناظران مشکل کمبود برق صنایع را یکی از عوامل اصلی ریزش بازار و افت معاملات می‌دانند. مشکلی که با گرم‌تر شدن هوا در دو هفته اخیر جدی‌تر شد و با خبر قطع برق شرکت سایپا و تعطیلی خط تولید شرکت فولاد ارفع به سرتیتر اخبار رسانه‌ها رسید.