کد خبر: ۴۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵

معرفی بسته رومینگ ایرانسل برای ایام محرم

ایرانسل برای تسهیل ارتباطات زائران عتبات عالیات در ایام محرم، بسته رومینگ ویژه این ایام را معرفی کرد.
معرفی بسته رومینگ ایرانسل برای ایام محرم

به گزارش مخاطب 24 به نقل از روابط عمومی ایرانسل:با آغاز ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در محرم ۱۴۴۶، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بسته رومینگ ویژه‌ای را با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران عتبات عالیات در کشور عراق در نظر گرفته است.

بسته اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل، که با هدف رفاه و آسایش بیشتر و تسهیل در ارتباطات زائران در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، از طریق اپراتور‌های Zain و Asiacell در نظر گرفته شده است، شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت با مدت زمان استفاده ۱۴ روز و به قیمت ۳۰۰هزار تومان است که تا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳ قابل خرید و فعال‌سازی است.

بدین ترتیب مشترکان ایرانسل، علاوه بر اینکه نیاز به خرید سیم‌کارت و تغییر شماره ندارند، در هزینه اینترنت مصرفی‌شان در طول سفر صرفه‌جویی می‌شود و در مقایسه با تعرفه اپراتور‌های کشور عراق، مبالغ کمتری را می‌پردازند. دسترسی به خدمات بانکی، انجام تراکنش و کارت به کارت و دریافت پیامک‌های بانکی، امکان تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت پرسرعت با تعرفه‌های ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه درمقایسه با اپراتور‌های عراق، از جمله امکاناتی است که مشترکان با فعال‌سازی خدمات رومینگ و استفاده از بسته در نظر گرفته شده، می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بسته اینترنت رومینگ، ویژه ایام محرم، از طریق کد دستوری #۴*۱۱۱۱*، سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و وب‌سایت ایرانسل، قابل فعال‌سازی است.

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت بدون بسته

ایرانسل همچنین تعرفه‌های آزاد مکالمه، پیامک و اینترنت برای مشترکانی که در سفر به کشور عراق نیاز به استفاده از مکالمه، پیامک و اینترنت را دارند، اعلام کرده است که شامل هر دقیقه تماس با شماره عراقی و هر دقیقه تماس با شماره ایرانی با هزینه ۲۳هزار و ۵۰۰ تومان، هر دقیقه تماس دریافتی ۱۷هزار و ۵۰۰تومان و ارسال هر پیامک ۴هزار تومان است. همچنین دریافت پیامک برای مسافران کشور عراق که از سرویس رومینگ ایرانسل استفاده می‌کنند، رایگان است. هزینه مصرف آزاد اینترنت بدون فعال‌سازی بسته رومینگ، ۳هزار تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود.

فعال‌سازی خدمات رومینگ

فعال‌سازی خدمات رومینگ حتماً باید قبل از سفر و از طریق شماره‌گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت ایرانسلی و یا با استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من انجام شود. به این منظور، مشترکان ایرانسل لازم است در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، ابتدا به بخش «حساب من» وارد شوند، سپس در قسمت «پروفایل» و پس از آن قسمت «رومینگ»، سرویس رومینگ خط خود را فعال کنند. همچنین مشترکان برای نصب سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانند از کد دستوری #۴۵* استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل باید توجه داشته باشند که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، هنگام حضور در کشور عراق، قابل استفاده نخواهند بود و لازم است که در صورت تمایل، بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال کنند.

پیشنهاد می‌شود که مشترکان ایرانسل، پیش از ورود به کشور عراق، حداقل ۱۰۰ هزار تومان در سیم‌کارت اعتباری خود شارژ داشته باشند و اگر در طول سفر برای برقراری تماس، با مشکلی مواجه شدند، ابتدا از کافی‌بودن میزان اعتبار (شارژ) سیم‌کارت خود مطمئن شوند. پیشنهاد می‌شود که مشترکان دائمی نیز، به میزان مورد نیاز، حد اعتبار سیم‌کارت خود را افزایش دهند.

مشترکان ایرانسل در کشور عراق، می‌توانند علاوه بر استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با شماره‌گیری رایگان کد دستوری #۷*، سیمکارت خود را شارژ کنند. روشن کردن تلفن‌همراه در زمان رومینگ، هیچ هزینه‌ای ندارد. هزینه تماس ورودی و خروجی، بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه، محاسبه خواهد شد. بنابراین، در صورتی که تماس وارده، پاسخ داده نشود، هزینه‌ای بابت آن در تماس منظور نخواهد شد. همچنین دریافت پیامک برای مسافران کشور عراق که از سرویس رومینگ ایرانسل استفاده می‌کنند رایگان است.

مشترکان ایرانسل لازم است توجه داشته باشند که با روشن کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه، با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد؛ بنابراین بهتر است از غیرفعال بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه در اپلیکیشن‌های نصب شده خود اطمینان حاصل کنند. مشترکان ایرانسل باید در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند.

برچسب ها: ایرانسل
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر