کد خبر: ۴۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

تست تصادف اور ریرا ایران خودرو

شرکت ایران خودرو ویدیو تست تصادف کراس اور ریرا را رسما منتشر و این کراس اوور بومی را ایمن‌ترین خودرو ساخت داخل معرفی کرد. در ادامه با تست ایمنی خودرو ریرا همراه شما خواهیم بود.
تست تصادف اور ریرا ایران خودرو

مخاطب۲۴- کراس اور ریرا از شرکت ایران خودرو، لقب لاکچری‌ترین محصول بومی ایران را یدک می‌کشد که همین موضوع، حرف و حدیث‌های زیادی را برای این محصول به وجود آورده است. از مهم‌ترین نکاتی که درمورد این خودرو مطرح می‌شود، بحث ایمنی و وضعیت آن در تصادف است که ایران خودرو، امروز به این سوال مهم پاسخ داد. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ ویدیو تست تصادف و آزمون ایمنی کراس اور ری را ایران خودرو خواهیم رفت و آن را تماشا خواهیم کرد.
کراس اور ریرا از شرکت ایران خودرو، لقب لاکچری‌ترین محصول بومی ایران را یدک می‌کشد که همین موضوع، حرف و حدیث‌های زیادی را برای این محصول به وجود آورده است. از مهم‌ترین نکاتی که درمورد این خودرو مطرح می‌شود، بحث ایمنی و وضعیت آن در تصادف است که ایران خودرو، امروز به این سوال مهم پاسخ داد. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ ویدیو تست تصادف و آزمون ایمنی کراس اور ری را ایران خودرو خواهیم رفت و آن را تماشا خواهیم کرد.
همچنین باید اشاره کنیم که تست تصادف ریرا در یکی از موسسات معتبر اسپانیایی انجام شده که این موسسه قبلا میزبان تست تصادف تارا ایران خودرو هم بوده است و شاید در آینده‌ای نزدیک، تست تصادف ریرا برقی هم در این موسسه انجام شود.
مشخصات فنی و ظرفیت تولید ریرا از زبان ایران خودرو
ظرفیت تولید خطوط ریرا ایران خودرو ۲۰ دستگاه در ساعت است که معادل ۱۱۰ هزار دستگاه در سال خواهد بود. ایران خودرو برای تولید این محصول، خطوط بدنه‌سازی، رنگ و مونتاژ را به طور کامل توسعه داده و از آخرین فناوری‌های روز دنیا در آن‌ها استفاده کرده است.
یکی از ویژگی‌های خاص ریرا ایران خودرو، استفاده از شبکه برق و الکترونیک اختصاصی ایران خودرو (IKBCM) است که برای اولین بار در کشور توسعه یافته است. این شبکه در آینده بر روی خودرو‌های دنا جوانان، تارا با موتور سه سیلندر و سایر محصولات ایران خودرو نیز نصب خواهد شد. کراس اور ریرا به موتور EF۷P TC با حجم ۱۶۴۵ سی‌سی و توان ۱۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور با حداکثر سرعت ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت مجهز شده است. این موتور که شتاب بالایی به خودرو می‌دهد، در آینده می‌تواند استاندارد یورو ۶ را نیز پاس کند.
از دیگر امکانات خودرو ریرا می‌توان به گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، ترمز‌های دیسکی در جلو و عقب، فرمان برقی، کیسه‌های هوا، سانروف، صندلی‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سیستم صوتی باکیفیت و … اشاره کرد. ایران خودرو برای اطمینان از ایمنی سرنشینان خودرو کراس اور ری را، دو مرحله تست تصادف را و بیش از ۱۵۰ آزمون را بر روی این خودرو انجام داده است. این شرکت با قاطعیت اعلام می‌کند که ری را، ایمن‌ترین خودروی ساخت داخل کشور است. قیمت ریرا ایران خودرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که این خودرو قیمتی پایین‌تر از ۱ میلیارد تومان داشته باشد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد