کد خبر: ۴۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه ستاد اربعین تاکید کرد

برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه باشکوه‌تر و شایسته به زائرین امام حسین (ع) در ایام اربعین تاکید کرد.
برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی

مخاطب24:دکتر حسین مدرس خیابانی در جلسه ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران که با حضور جمعی از معاونین، مدیران مجتمع‌های تولیدی و همچنین اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: راه امام حسین (ع) و منش ایشان باید الگوی رفتار و کردار همه ما باشد. انشاالله در ایام اربعین امسال شرکت ملی صنایع مس ایران بتواند خدمت‌گزار شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشد.
وی تصریح کرد: از آنجا که راهپیمایی اربعین یک حرکت بزرگ فرهنگی است، باید دقت داشت که در برنامه‌ریزی‌ها به همه جزئیات توجه شود و هر موکب بر اساس شرح وظایف و خدماتی که قرار است به زائرین عزیز ارائه کند، کم و کاستی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: اگرچه در بحث خدمت‌رسانی، برنامه‌ریزی برای اسکان، پخت غذا و مسائل بهداشتی زائران بسیار مهم است، اما به همان اندازه هم باید در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دقت داشت تا فضای معنوی این ایام به بهترین شکل حفظ شود.

وی در ادامه به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای موضوعات درمانی زائران اشاره کرد و گفت: با توجه به گرمای هوا و خیل جمعیت زائران، بحث بهداشت و درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است لذا انتظار می‌رود تدابیر لازم در این خصوص را هم مد نظر قرار دهند و هر طور که نیاز است، امکانات و تجهیزات لازم را در موکب‌ها مستقر کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به گزارشی که اعضای ستاد و مسئولان موکب‌ها در این جلسه ارائه کردند، برنامه‌ریزی بسیار خوبی در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران و تقسیم وظایف و تنوع خدمات بر حسب مجتمع‌ها و مکان‌های مختلف تدوین و برای برگزاری مراسم اربعین امسال صورت گرفته است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
کمیاب‌ترین گربه وحشی ایران تلف شد کمیاب‌ترین گربه وحشی ایران تلف شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیروان اضافه کرد: گربه پالاس پس از ۱۲ روز و با توجه به رسیدگی‌هایی این اداره تلف شد.
انقراض پرندگان به دست انسان‌ها انقراض پرندگان به دست انسان‌ها
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که فعالیت‌های انسانی در سال‌های اخیر باعث انقراض دست‌کم ۶۰۰ گونه از پرندنگان شده است.
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر