کد خبر: ۴۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد؟

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه تعیین شده است. خانواری که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار می‌گیرند، مبلغ یارانه نقدی سی‌ام هر ماه به دست‌شان می‌رسد. همچنین، طبق روال ماه‌های قبل، انتظار می‌رود فردا، دوشنبه (هجدهم تیرماه) اعتبار کالابرگ مشمولان شارژ شود.
زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد؟

مخاطب ۲۴- جدولی که توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها در دسترس عموم قرار گرفته، نشان می‌دهد که یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود. مبلغ یارانه نقدی این گروه از خانوار، ۴۰۰ هزار تومان است.
بر اساس این جدول، یارانه نقدی و معیشتی دهک‌های چهارم تا نهم هر ماه در روز سی‌ام به دست‌شان می‌رسد. آنگونه که از سال ۱۴۰۱ مقرر شده، خانواری که در این دهک‌ها جای می‌گیرند، یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند. جدول سازمان هدفمندی یارانه‌ها در عین حال نشان می‌دهد که مستمری کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور، بیستم هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل ذخیره‌سازی سوخت از ابتدای ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

اعتبار کالابرگ چه زمانی شارژ می‌شود؟

علاوه بر واریز یارانه نقدی در هر ماه، از نیمه دوم سال گذشته، اعتباری به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان در قالب کالابرگ الکترونیک در حساب سرپرستان خانوار ایرانی شارژ می‌شود. اگر دولت سیزدهم طبق ماه‌های قبل عمل کند، انتظار می‌رود اعتبار کالابرگ فردا پرداخت شود.

استفاده از کالابرگ الکترونیک اختیاری است و شامل ۱۰ قلم کالا شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم‌مرغ به ارزش ۵۳۰ هزار تومان می‌شود. قیمت اقلام موجود در سبد کالابرگ، به نرخ شهریور ماه ۱۴۰۰ عرضه و مابه‌التفاوت قیمت کالا توسط دولت در طول دوره پرداخت می‌شود. کالابرگ الکترونیک، دهک‌های اول تا نهم معیشتی را دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید

برچسب ها: یارانه‌
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
انقراض پرندگان به دست انسان‌ها انقراض پرندگان به دست انسان‌ها
نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که فعالیت‌های انسانی در سال‌های اخیر باعث انقراض دست‌کم ۶۰۰ گونه از پرندنگان شده است.
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر