کد خبر: ۴۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

زاکانی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پیامی انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت.
زاکانی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

مخاطب۲۴- علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز شنبه پس از انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران در پیامی به وی نوشت: اکنون که به مدد الهی و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت شکوهمند مردم عزیز ایران، در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین دیگری در تاریخ مردم سالاری دینی رقم خورد، شکرگزار درگاه الهی و سپاسگزار هموطنان عزیز هستم که به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پاسخ مثبت دادند و ولایتمداری خود را باردیگر به اثبات رساندند.

زاکانی در ادامه با تبریک به مسعود پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور همه مردم ایران، برای پزشکیان آرزوی توفیق و موفقیت درخدمت به مردم را خواستار شد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت‌ها، همه تلاش‌ها باید در راستای خدمت به مردم باشد و با توجه به نقش قوه مجریه در این خصوص، بنده نیز وظیفه خود می‌دانم با همکاری همه جانبه، راه خدمت به مردم عزیز را هموار کنم.

بیشتر بخوانید

زاکانی همچنین افزود: براساس اصول و مبانی انقلابی و در راستایی خدمت بی منت به مردم عزیز کشورم، برای تداوم راه رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی پا به عرصه انتخابات نهادم و به عنوان عضوی از جبهه انقلاب تلاش کردم با رقابت بر اساس کارنامه و برنامه‌ای مشخص در این فضا که الزامات خود را دارد حضوری مفید وموثر داشته باشم.

شهردار تهران تاکید کرد: اینک تمام برنامه‌هایم را که با پشتوانه جمع بزرگی از نخبگان نگاشته شده است به رئیس جمهور منتخب تقدیم می‌کنم و با علم به سنگینی بار دولت، توقع دارم رئیس جمهور منتخب با انتخاب کابینه‌ای قوی و توانمند، معتقد و مومن به مبانی انقلاب، پر کار و پر تلاش و دارای برنامه و نقشه راهی عالمانه، راه خدمت به مردم را پیش گرفته تا گره از مشکلات مردم گشوده شده و راه رسیدن به قله‌های امید و افتخار و پیشرفت و آبادانی ایران سربلند هموار گردد. ان شاء الله.

مسعود پزشکیان روز جمعه با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای به عنوان چهاردهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها مادرانه‌های «مهشاد» برای بچه یوزپلنگ‌ها
بهار ۱۴۰۳ بود که تصاویر «مهشاد» و چهار توله‌اش در پارک ملی توران استان سمنان پویایی جمعیت این گونه ارزشمند را نوید داد. مشاهده دوباره این خانواده پنج نفره در پاییز ۱۴۰۳ هر گونه نگرانی‌ را بابت سلامت این خانواده از بین برد و اهمیت مساله ارتقای امنیت غذایی و قلمرویی برای دفع رفع خطر انقراض این گونه را دوچندان کرد.
به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید
این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلتر‌های جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.
اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما اجرای آهنگ سیاوش قمیشی توسط مجری صداوسیما
در این ویدیو که پربازدید شده است پیمان طالبی به نحوی عالی آهنگ «فرنگیس» سیاوش قمیشی را می‌خواند که حاضران در سالن را به وجد می‌آورد و با او هم‌سرایی می‌کنند.
۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت ۸ سریال جذاب و متفاوت کره‌ای با موضوع مقاومت
در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که داستان آن‌ها در دوران اشغال کره توسط ژاپن در ابتدای قرن بیستم اتفاق می‌افتد؛ سریال‌هایی که با وجود مضامین متنوع عاشقانه، فانتزی یا مهیج، در یک موضوع با هم اشتراک دارند و آن هم مضمون مقاومت علیه اشغالگران است.
رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟ رشد گیاهان به کمک موسیقی بهتر می‌شود؟
یافته‌های پژوهشگران نشان می‌دهد صدا ممکن است فعالیت قارچ‌های تقویت‌کننده گیاهان را افزایش دهد.
خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟ خواب عجیب ناصرالدین‌شاه پیش از قتلش چه بود؟
«ماجرا آن‌طور‌ها که مردم شایع کرده‌اند، نیست. او در مسافرت جاجرود خواب عجیبی دید که بسیار ناراحت شد. فکر نمی‌کنم تا امروز کسی از این خواب آن‌طور که اتفاق افتاد، اطلاع داشته باشد.»
خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟ خوردن شیرینی باعث خوشحالی می‌شود؟
کربوهیدرات‌های سالم نقش اساسی در بهبود وضعیت هضم غذا دارند. با این حال، ما آنقدر به انواع خاصی از کربوهیدرات‌ها عادت کرده‌ایم که اجتناب از آنها برایمان دشوار است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر