کد خبر: ۴۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹

مذاکره پرسپولیس با علیپور و آزادی گره خورد

با وجود اخبار و شایعات بسیار درباره نفرات خط حمله پرسپولیس هیچ چیز در این باره روشن نیست.

مخاطب ۲۴- ارنج خط حمله پرسپولیس و مشخصا آنچه در اسکواد این تیم برای فصل آینده در مورد پست مهاجم نوک وجود دارد، می‌تواند یکی از معادلات مربوط به این تیم در فصل نقل و انتقالات باشد. معادلاتی که با در نظر گرفتن اخبار، شایعات و تحرکات اخیر مربوط بازیکنان در روز‌های اخیر فوق‌العاده پیچ خورده و مبهم دنبال می‌شود.

واقعیت اینکه در سیستم مد نظر خوان کارلوس گاریدو که به احتمال فراوان ۳-۳-۴ خواهد بود پرسپولیس یک مهاجم نوک کلاسیک بیشتر در ترکیب اصلی نیاز ندارد، اما طبق قاعده حداقل یک مهاجم شاخص دیگر نیز روی نیمکت باشد تا در موقع لزوم به کمک تیمش بیاید و گره کار را باز کند.
با این وجود درست به موازات شروع مذاکره با علی علیپور، سر و کله مهدی عبدی هم در ساختمان باشگاه پیدا شد. با این حال از آنجایی که عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد فعلا او تنها مهاجم نوک شناخته شده سرخ‌ها به حساب می‌آید. در عین حال دایره مهاجمان نوک پرسپولیس با در نظر گرفتن اینکه بحث تمدید با عیسی آل‌کثیر مطرح است، مذاکره با علی علیپور ادامه دارد و اخیرا صحبت از جذب محمدرضا آزادی مطرح شده که می‌تواند موضوعی جذاب، اما پردردسر باشد.

جذاب از این جهت که هوادار پرسپولیس پیش خودش فکر می‌کند چقدر خوب می‌شود که اگر هر چهار مهاجم نام‌برده را در اسکواد فصل داشته باشیم، اما پردردسر اینکه نه سیستم مد نظر گاریدو نه لیست بزرگسال پرسپولیس چنین اجازه‌ای به مدیران باشگاه نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید

در عین حال پیرامون هر کدام از این مهاجمان و ادامه همکاری با آن‌ها مشکلاتی وجود دارد. عیسی آل‌کثیر پول بیشتری می‌خواهد و خواستار این است تا به اندازه بازیکنان رتبه یک تیمش پول بگیرد. علی علیپور نیز بالاتر از سقف باشگاه می‌خواهد و دنبال اعدادی نزدیک به آنچه ظاهرا تیم‌های دیگر به او پیشن‌ها داده‌اند، می‌گردد. در مورد مهدی عبدی و آینده‌اش هنوز ابهام وجود دارد و شاید به همین خاطر است که پرسپولیس دنبال محمدرضا آزادی رفته است. مهاجمی که نیم فصل لیگ بیست وسوم هم دنبالش رفت، اما نتوانست با مبلغ درخواست نساجی و تقاضای این باشگاه کنار بیاید.

از سوی دیگر پرسپولیس سه مهاجم شاخص زیر ۲۳ سال به نام‌های علیرضا خدادادی، محمد بادپا و ابوالفضل بابایی را هم در اختیار دارد و به عنوان بکاپ خط حمله می‌تواند روی آن‌ها نیز حساب باز کند، اما برای هواداران و احتمالا کادر فنی جدید برخوردرای از یک یا دو مهاجم شاخص همه چیز تمام شرط اساسی است.

حالا و با در نظر گرفتن شرایط فعلی جدا از مسئله دروازه‌بان اصلی، مدافع راست و تکمیل ترکیب مدافعان میانی، پرسپولیس در خط حمله هم دچار مشکل اساسی است و با توجه به گره خوردن مذاکرات با علیپور و انفعال در مورد آل‌کثیر و عبدی، این تهدید وجود دارد که در صورت به بن بست رسیدن مذاکره با آزادی ماجرای تکمیل کادر مهاجمان تیم چطور پیش خواهد رفت.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مزایا و معایب جنگنده‌های اف ۱۶ برای اوکراین title
اضافه شدن جنگنده‌های اف-۱۶ چالش‌های لجستیکی مورد نیاز برای حفظ آمادگی نظامی اوکراین را پیچیده‌تر خواهد کرد.
تصویری از بازیگر لیسانسه‌ها در آمریکا title
تصاویری از تغییر چهره و تیپ بهنام تشکر بازیگر نقش «فرید» در سریال لیسانسه‌ها را بعد ۸ سال و در آمریکا خواهید دید.
مالک تلگرام با این خبر دل همستر باز‌ها را شاد کرد title
به زودی، تیم همستر توکن خود را بر روی TON عرضه خواهد کرد و مزایای بلاکچین را به صد‌ها میلیون نفر معرفی می‌کند.
چند عکس جدید از سریال سلمان فارسی title
سریال «سلمان فارسی» این روز‌ها در شاهرود به فیلمبرداری خودشان ادامه می‌دهند و تا پایان شهریورماه به شهرک غزالی برخواهند گشت.
دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴ title
کریستیانو رونالدو به تبلیغات غیررسمی یک برند در جریان دیدار تیم ‏ملی پرتغال با اسلوونی متهم شده و ممکن است از طرف یوفا ‏مجازات شود. ‏
حرف‌های تند و طوفانی علیرضا بیرانوند title
با اظهاراتی جنجالی در مورد جدایی از پرسپولیس صحبت کرد.
نابغه‌های بازاریابی یا طنزپرداز؟ title
«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک‌های بی‌وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می‌کند.
برگزیده
پیام تبریک مقامات جهان به مسعود پزشکیان title
مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که دیروز (جمعه پانزدهم تیرماه) برگزار شد، با کسب اکثریت آرا پیروز و نهمین رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.
رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی تاکید کردند: اکنون ملت ایران رئیس جمهور خود را انتخاب کرده است. اینجانب با تبریک به ملت و به رئیس جمهور منتخب و به همه‌ی فعالان این صحنه‌ی حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستاد‌های انتخاباتی نامزدها، همگان را به همکاری و نیک‌اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه میکنم. شایسته است رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.
مسعود پزشکیان، نهمین رئیس‌جمهور ایران شد title
در پایان شمارش آرای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، مسعود پزشکیان با کسب ۵۳.۷ درصد آرا رئیس دولت چهاردهم شد.
پورمحمدی در کجا رای داد؟ title
محمدباقر قالیباف، محسنی اژه ای، محمود واعظی و همسرش، حسین دهقان و آملی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند.
رهبر انقلاب: مردم عزیزمان امروز بهترین را انتخاب کنند title
رهبر انقلاب گفتند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.