کد خبر: ۴۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

سفر انتخاباتی جلیلی و پزشکیان به کرمانشاه

دو کاندیدای دور دوم انتخابات امروز و به‌طور همزمان در ادامه سفر‌های انتخاباتی به کرمانشاه سفر کردند.

مخاطب۲۴- سعید جلیلی و مسعود پزشکیان دو کاندیدای دور دوم انتخابات امروز، چهارشنبه، و به‌طور همزمان در ادامه سفر‌های انتخاباتی به کرمانشاه سفر کردند.

قرار است تا ساعتی دیگر این دو کاندیدا در جمع هواداران خود در دو سالن مختلف دیدار و گفتگو کنند.

سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از این به استان‌های خراسان جنوبی، قم، مرکزی، البرز، فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، گلستان و لرستان سفر کرده است.


یکی از اهالی روستای ده‌پهن در حاشیه بازدید سعید جلیلی از این روستا اظهار داشت: در ۸ سال دولت ناعدالتی شاهد بی‌تدبیری‌های زیادی بودیم و معاون استاندار دولت روحانی چشم طمع به زمین‌های این مناطق داشت، اما با روی کار آمدن دولت شهید رئیسی کار‌های خوبی در منطقه آغاز شد.

سعید جلیلی نیز در این بازدید گفت: به روستا‌ها و مناطق محروم می‌توان ۲ نوع نگاه داشت یکی نگاه حداقلی است، اکثر ساکنان روستا‌های کشور می‌توانند نه‌تن‌ها دست‌شان به‌سمت کسی دراز نباشد بلکه یک شغل خوب داشته باشند.

وی افزود: بیش از ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که هر روستا می‌تواند یک سلول جهش باشد یعنی هر خانه روستایی یک کارگاه تولید صنایع دستی و اشتغال باشد.

جلیلی با بیان اینکه پیگیری معیشت و رفاه مردم وظیفه دولت است، اما بیش از آن باید هر خانواده توانمند و قوی باشد که به بهترین شکل ایفای نقش کند، گفت: مناسبت غلط موجب شده است ۵۰ درصد مردم ما از تسهیلات استفاده نکنند و در مقابل ۹۰ درصد تسهیلات فقط به ۱۰ درصد افراد داده شده است.

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز پیش از این به استان‌های خراسان رضوی، قم، فارس، آذربایجان شرقی و کردستان، کرمان، اصفهان، یزد، گلستان و لرستان سفر کرده است.

پزشکیان در بدو ورود بر مزار شهدای کرمانشاه حاضر شد و با اهدای گل به مقام شامخ شهیدان این شهر ادای احترام کرد.

تجمع حامیان پزشکیان در کرمانشاه


مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

برچسب ها