کد خبر: ۴۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

سه مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده پست بانک ایران ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود

سه مجمع عمومی عادی سالیانه، سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۴۰۲، مجمع عمومی فوق‌العاده برای افزایش سرمایه و عادی به طور فوق‌العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره پست بانک ایران روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
سه مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده پست بانک ایران ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از پست بانک ایران :مجمع بانک با حضور نمایندگان دولت، سهام عدالت، سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضای هیات مدیره این بانک‏، سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان سهام و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز چهارشنبه سیزدهم سال جاری در شهر تهران به نشانی: خیابان کارگر شمالی، روبروی سازمان انرژی اتمی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود؛ بنابراین گزارش، در مجمع عمومی عادی سالیانه، ارائه گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایان سال ۱۴۰۲، تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای چاپ آگهی‌ها و سایر موارد در دستور جلسه این مجمع قرار دارد.
همچنین، در مجمع عمومی فوق‌العاده بانک که از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در همان سالن برگزار خواهد شد، گزارش توجیهی هیات مدیره و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه و اطلاح مواردی از اساسنامه در خصوص افزایش سرمایه و در مجمع عادی به طور فوق العاده که از ساعت ۱۷ الی ۱۸ برگزار می‌شود، انتخاب اعضای هیات مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده قرار دارد مورد تصویب قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، سهامداران و نمایندگان قانونی آنان به منظور دریافت برگ ورود به جلسه مجمع می‌توانند از ساعت ۷ الی ۱۳ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه به همراه اصل و تصویر کارت ملـی و یـا وکالـت نامه معتبر یا معرفی نامه رسـمی از سـهامداران حقوقی بـه آدرس: تهـران خیابـان مطهـری - خیابان میـرزای شـیرازی جنوبی پالک ۲۰۴ طبقـه دوم واحد امور سـهام مراجعه کنند.
همچنین، سهامداران می‌توانند از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.postbank.ir نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه مجمع اقدام کنند.

برچسب ها: پست بانک ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت کلیسای فرانسه پس از حریق گسترده فروریخت
پس از اینکه کلیسای «سنت اومر» در فرانسه امروز طعمه حریق گسترده‌ای شد، سقف و بخش عظیمی از سازه این کلیسا فروریخت
فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ٢۶ بازیکن را برای دو دیدار برابر قرقیزستان و امارات به اردوی تیم دعوت کرد.
قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.
صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در مورد همسرش
این گفته اکبر عبدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، که « همسرش از شیطنت‌های او چشم‌پوشی کرده و البته این شیطنت‌ها را حق طبیعی هر مردی می‌داند»، بازتاب وسیعی در میان مخاطبان فضای مجازی داشته و مورد انتقاد قرار گرفته است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد