کد خبر: ۴۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
در راستا تکمیل زنجیره پروزه‌های زیر ساختی بانک انجام شد؛

مرکز داده اصلی بانک کارآفرین افتتاح شد

در راستای اجرای پروژه‌های توسعه زیرساخت‌های بانک کارآفرین، فرآیند طراحی، ساخت و راه‌اندازی مرکز داده اصلی بانک کارآفرین به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های بنیادی بانک افتتاح شد.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک کارآفرین :روز گذشته و با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک، مرکز داده اصلی بانک کارآفرین در مساحتی بیش از ۲۵۰ مترمربع افتتاح شد تا مجموعه پروژه‌های زیر ساختی این بانک در حوزه فناوری اطلاعات تکمیل شود.

این مرکز که به آخرین استاندارد‌های حوزه فناوری اطلاعات، ساخت و امنیت مجهز است، این امکان را برای بانک کارآفرین فراهم می‌کند تا در بستر فراهم شده ارائه خدمات بهتر و متفاوت‌تری برای مشتریان بانک فراهم شود.
در مراسم افتتاحیه این مرکز، دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، با اشاره به افتتاح پروژه مرکز داده اصلی بانک کارآفرین و پروژه‌های زیر ساختی افتتاح شده بانک در یک سال گذشته گفت: خداوند را شاکر هستم که توانستیم در یک سال گذشته پس از مجمع عمومی، قول‌هایی که در آن مجمع داده شد، به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: پیش‌تر اشکالاتی در حوزه فناوری اطلاعات وجود داشت که به خوبی بر آن واقف بودیم و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در این یک سال پروژه‌های بسیار مهمی همچون پلت فرم دیجیتال بانک، پروژه مهاجرت سامانه اصلی بانک و مرکز داده اصلی بانک در راستای رفع این اشکالات اجرا و راه اندازی شد.

بهاروندی تصریح کرد: البته هنوز اول راه هستیم و در حوزه زیر ساخت و سخت افزار کار‌های زیادی باید انجام دهیم، اما با زیر ساخت‌های فراهم شده فعلی می‌توانیم زنجیره کامل‌تری از خدمات بانکی را به مشتریان خود عرضه کرده و به فکر ارائه محصولات جدید باشیم.

کارآفرین آماده تحول دیجیتال

در ادامه علی اصغر تقوی معاونت فناوری اطلاعات بانک نیز ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران و مدیران مجموعه هلدینگ نگاه، گفت: پروژه مهاجرت، پروژه پلت فرم دیجیتال بانک و مرکز داده اصلی بانک سه پروژه زیر ساختی حیاتی بانک کارآفرین بودند که در یک سال گذشته با تلاش‌ها و همراهی‌های همکارن بانک به ثمر نشست و در حال حاضر بستر تحول دیجیتال در بانک کارآفرین فراهم شده است.

تقوی
وی افزود: این تحول دیجیتال باعث طراحی محصولات نوآورانه و حتی ساختار شکنانه خواهد شد که نتیجه آن کسب سهم از بازار در شبکه بانکی خواهد بود.
تقوی با اشاره به مشخصات مرکز داده اصلی بانک کارآفرین تاکید کرد: مرکز داده اصلی بانک کارآفرین به آخرین استاندارد‌ها و تجهیزات فنی در شبکه بانکی کشور مجهز شده است و این قابلیت را برای بانک فراهم می‌کند که در این بستر حرکت پرشتابی را در ارائه خدمات بانکی تجربه کند.
معاونت فناروی اطلاعات، انتقال کامل سرویس‌های موجود، ایجاد ابر اختصاصی بانک کارآفرین، احداث دو مرکز داده اصلی بانک را از پروژه‌های دیگر این معاونت در حوزه زیر ساخت خواند که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

اجرای ۱۰۰ درصدی پروژه توسط هلدینگ نگاه
رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ نگاه یک دیگر از سخنران‌هایی بود که در این مراسم نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص مرکز مرکز داده اصلی بانک کارآفرین تاکید کرد: با تکمیل زیر ساخت‌های دیجیتال بانک مسیر برای تحول دیجیتال در بانک فراهم شده است و قطعا در آینده شاهد افزایش حجم مشترکان بانک و توسعه ارائه خدمات بانکی هستیم.

رضا حیدری
وی یکی از اتفاقات مهم در این پروژه را اجرای آن توسط بازوی فناوری اطلاعات بانک خواند و گفت: اجرای این پروژه به صورت طرح و پیمان توسط هلدینگ نگاه باعث کاهش قابل توجه هزینه‌های اجرای آن شد و با این پشتوانه می‌توانیم پروژه‌های دیگر بانک را نیز با تکیه بر توانمندی شرکت‌های زیر مجموعه بانک به ثمر نشاند.
در این مراسم ساسان صالح معاونت زیر ساخت نگاه بانک، شیرازی مدیرعامل شرکت طرح آسایش بعنوان مجری طرح، بهمن قیاس‌زاده رییس اداره ساختمان توضیحاتی را در خصوص روند اجرایی این پروژه ارائه کردند.

برچسب ها: بانک کارآفرین
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
قدردان و قدرشناس باشیم! title
‏در جنگل کامرون، شامپانزه‌ای از دست‌های عکاس فرانسوی کمک گرفت تا آب بنوشد و برای قدردانی، دست‌های او را شست.
عکسی که جهانی شد! title
عکسی در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که میلیون‌ها بار دیده شد.
گل به خودی خنده‌دار ترکیه! title
گل دوم پرتغال به ترکیه توسط سامت آکایدین مدافع ترکیه به عجیب ترین شکل ممکن به ثمر رسید.
بررسی پیشرفته‌ترین جنگنده‌های آمریکا title
F-۱۶ Fighting Falcon و F-۲۲ Raptor چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
چرا پزشکیان دوباره ازدواج نکرد؟ title
مسعود پزشکیان نامزد تائید صلاحیت شده در چهاردهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری اسلامی ایران است که نامش با جهشی چشم‌گیر در گوگل در صدر لیست نامزد‌ها قرار دارد. برای بسیاری از افراد آشنایی با زندگی خصوصی کاندیدا‌های ریاست جمهوری جالب است.
کنسرت عجیب علیرضا قربانی در ۵۰ متری تخت جمشید! title
کنسرت علیرضا قربانی قرار است در فاصله ۵۰ متری تخت‌گاه تخت‌جمشید برگزار شود. علیرضا عسگری‌چاهوردی می‌گوید: به دلیل آنکه برنامه‌ریزی‌های کنسرت از قبل انجام شده بود امکان اینکه کنسرت در پردیس تخت‌جمشید و پارکینگ ستاره برگزار شود، فراهم نشد، اما اگر صدا‌ی باند‌ها به‌سمت تخت‌گاه منعکس شود در لحظه موسیقی را متوقف خواهیم کرد.
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت چیست؟ title
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت به صدا درآمد.
برگزیده
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.