کد خبر: ۴۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۴
دو مورد از روش های پرطرفدار برای جوان کردن پوست، هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ که توسط جراح لیفت صورت با نخ انجام می شود، هستند. به همین دلیل، هر یک از این دو روش را برای شما معرفی خواهیم کرد و به مقایسه هایفو و لیفت صورت به وسیله نخ می پردازیم. با ما همراه باشید تا بتوانید به خوبی با ویژگی های هر یک از این روش ها آشنا شده و بهترین انتخاب را برای بازیابی نشاط و جوانی پوست خود، داشته باشید.

دو مورد از روش های پرطرفدار برای جوان کردن پوست، هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ که توسط جراح لیفت صورت با نخ انجام می شود، هستند. به همین دلیل، هر یک از این دو روش را برای شما معرفی خواهیم کرد و به مقایسه هایفو و لیفت صورت به وسیله نخ می پردازیم. با ما همراه باشید تا بتوانید به خوبی با ویژگی های هر یک از این روش ها آشنا شده و بهترین انتخاب را برای بازیابی نشاط و جوانی پوست خود، داشته باشید.

لیفتینگ در ناحیه صورت با روشی به نام هایفو

در این روش، از یک دستگاه مشابه دستگاه سونوگرافی استفاده می شود. به همین دلیل، هایفو یک روش ایمن و با حداقل تهاجم است که برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

هر آنچه برای تصمیم گیری بین هایفو و لیفت صورت به وسیله نخ باید بدانید

در این تکنیک، امواج فراصوت با قدرت زیاد به بافت های ناسالم تابیده می شوند. این امواج سلول های پیر را هدف قرار داده و تخریب می نمایند. بدن برای ترمیم این آسیب، کلاژن جدید تولید می کند. کلاژن، ماده کلیدی در حفظ جوانی و نشاط پوست است. بدین ترتیب با تولید کلاژن جدید، پوست دوباره جوانی خود را به دست می آورد.

این دستگاه، لایه SMAS پوست را مورد هدف قرار می دهد. SMAS همان لایه ای است که جراحان هنگام لیفت صورت آن را تنظیم می نمایند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی زیبایی دکتر فرزان نقشوار، از خدمات هایفو بهره مند شوید و بدون نیاز به جراحی و تحمل عوارض آن، پوست خود را دوباره جوان و خوش حالت بسازید.

آثار و نتایج حاصل از تکنیک هایفو

بنا بر اعلام انجمن جراحی زیبایی آمریکا، ین روش در خلق نتایج زیر کارآمد است:

  • کاهش افتادگی زیر چانه
  • افزایش سفتی پوست گردن
  • بالا بردن افتادگی پلک
  • صاف نمودن چروک های پوست

شما می توانید تمامی مزایای فوق را با انجام هایفو داشته باشید، روشی که هم ایمن است و هم به سهولت قابل انجام است و زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت.

چه مدت بعد از جوانسازی با روش بالا، نتایج قابل مشاهده هستند؟

در ابتدا ممکن است اندکی ورم را مشاهده نمایید. ساختن کلاژن و ترمیم پوست زمانبر است، بنابراین باید حداقل 2 ماه برای دیدن نتایج مطلوب صبر نمایید. البته پس از این زمان هم، همچنان تغییرات مثبت در پوستتان ادامه خواهند داشت.

میزان ماندگاری این تکنیک چقدر است؟

دیگر عامل مهم در مقایسه هایفو و لیفت کردن صورت به وسیله نخ، ماندگاری نتایج است. این مدت زمان برای هایفو، عموما بین 9 الی 12 ماه است. البته باید توجه داشت که این عدد می تواند برای افراد مختلف کمی متفاوت باشد و بسته به ژنتیک افراد تغییر کند.

مقایسه نتیجه نهایی کسب شده توسط هایفو با دیگر روش های جراحی

مهم ترین تفاوت هایفو و جراحی از نظر نتایج، در سرعت وقوع تغییرات است. نتایج هایفو طی چند هفته به شکل کامل دیده می شوند.

معرفی مطرح ترین روش لیفتیک صورت، تکنیک با نخ

در این روش به وسیله سوزن و نخ های قابل جذب، لیفت پوست انجام می گیرد. بنابراین نسبت به روش هایفو، مقداری تهاجمی تر است. در انجام این روش، از نخ های ویژه استفاده می شود. این نخ ها کاملا سازگار با پوست هستند و موجب التهاب و حساسیت شدید نمی گردند. PDO و PLLA معمول ترین نخ های استفاده شده در این روش هستند. در پایین به مقایسه این دو نخ می پردازیم.

هر آنچه برای تصمیم گیری بین هایفو و لیفت صورت به وسیله نخ باید بدانید

استفاده از PDO برای انجام لیفت کردن ناحیه صورت

این نخ کاملا به پوست جذب می شود و می تواند سبب تحریک تولید کلاژن تا 12 ماه گردد. این نخ بر لایه عمقی پوست یا درم اثر گذاشته و در برطرف کردن منافذ و چروک های پوست موثر است.

PLLA یا پلی ال لاکتیک اسید

این نخ نیز مانند PDO قابل جذب است اما نسبت به آن دو مزیت دارد. نخ PLLA کمتر سبب التهاب می شود. همچنین بیشتر از نخ های PDO ساخت کلاژن را تحریک می نماید.

نتایج حاصل از لیفت کردن ناحیه صورت به وسیله نخ

در مقایسه هایفو و لیفت صورت به وسیله نخ باید به مسئله میزان اثربخشی و زمان ایجاد نتایج نیز توجه داشت. برخلاف هایفو، نتایج این روش بلافاصله پس از جلسه قابل مشاهده خواهد بود. به طور کلی آثار این روش از 1 تا 3 سال باقی خواهد ماند که طولانی تر از هایفو است؛ اما توجه نمایید که کیفیت اثربخشی آن به اندازه هایفو نیست.

سخن پایانی

کلینیک تخصصی زیبایی دکتر نقشوار، با دارا بودن کادر مجرب و بهره مندی از به روز ترین تجهیزات جراحی زیبایی، شما را در بازسازی دوباره جوانی پوستتان یاری می نماید. تنها کافی است با دکتر نقشوار، بهترین جراح لیفت با نخ در تهران از طریق شماره تماس‌های ذکر شده یا صفحه رزرو نوبت در وب سایتشان در تماس باشید تا بدون معطلی و در کمترین زمان ممکن، نوبت خود را رزرو نمایید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
گل به خودی خنده‌دار ترکیه! title
گل دوم پرتغال به ترکیه توسط سامت آکایدین مدافع ترکیه به عجیب ترین شکل ممکن به ثمر رسید.
بررسی پیشرفته‌ترین جنگنده‌های آمریکا title
F-۱۶ Fighting Falcon و F-۲۲ Raptor چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
چرا پزشکیان دوباره ازدواج نکرد؟ title
مسعود پزشکیان نامزد تائید صلاحیت شده در چهاردهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری اسلامی ایران است که نامش با جهشی چشم‌گیر در گوگل در صدر لیست نامزد‌ها قرار دارد. برای بسیاری از افراد آشنایی با زندگی خصوصی کاندیدا‌های ریاست جمهوری جالب است.
کنسرت عجیب علیرضا قربانی در ۵۰ متری تخت جمشید! title
کنسرت علیرضا قربانی قرار است در فاصله ۵۰ متری تخت‌گاه تخت‌جمشید برگزار شود. علیرضا عسگری‌چاهوردی می‌گوید: به دلیل آنکه برنامه‌ریزی‌های کنسرت از قبل انجام شده بود امکان اینکه کنسرت در پردیس تخت‌جمشید و پارکینگ ستاره برگزار شود، فراهم نشد، اما اگر صدا‌ی باند‌ها به‌سمت تخت‌گاه منعکس شود در لحظه موسیقی را متوقف خواهیم کرد.
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت چیست؟ title
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت به صدا درآمد.
سقوط چترباز در ارتفاعات کلیبر title
یک چترباز در ارتفاعات روستای اوزی شهرستان کلیبر دچار حادثه شد.
واتساپ بروزرسانی شد title
واتساپ تماس‌های تصویری را با افکت‌ها، پس‌زمینه‌ها و فیلتر‌های واقعیت‌افزوده متحول می‌کند.
برگزیده
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد خاتمی: به دکتر پزشکیان رأی خواهم داد title
تقدیر رئیس دولت اصلاحات از ساده زیستی، پاکدستی، مردم گرایی، شجاعت و پایبندی پزشکیان به موازین اخلاقی