کد خبر: ۴۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
سوال بسیاری از کاربران این است که آیا همستر کمبات کلاهبرداری است یا واقعا لیست می‌شود؟ در ادامه پاسخ این سوال را خواهیم داد.

مخاطب۲۴- فصل بازی‌های تلگرامی با ورود پرقدرت نات کوین به پلتفرم محبوب پاول دورف آغاز شد و هم‌اینک در اوج آن قرار گرفته‌ایم. این روز‌ها کاربران زیادی به تلگرام ملحق می‌شوند تا از دور رقابت‌های ایردراپی جا نمانند و بعدا حسرت نخورند. یکی از همین بازی‌های قدرتمند و محبوب که بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر را گرد هم آورده، همستر کامبت است.

با توسعه دنیای وب ۳ و سرمایه‌گذاری روی بهترین بازی‌های درآمد دلاری، قرار است اتفاقات شگفت‌انگیزی در جهان کریپتو رخ دهد؛ ولی ظاهرا مردمان عادی که سررشته‌ای از چند و، چون ماجرا ندارند و سال‌هاست پروژه‌های مربوط به مارکت ارز‌های دیجیتال و بلاک چین را کلاهبرداری می‌دانند، با این توسعه و نوآوری، چالش جدی دارند!
همستر واقعا لیست می‌شود؟

اگر سری به خیابان‌ها بزنید و با مردم کف شهر صحبت کنید، به‌اتفاق معتقدند که بازی‌های تلگرامی مثل همستر کمبات و تپ سواپ کلاهبرداری هستند و عده‌ای قصد دارند حساب‌هایمان را خالی کنند؛ حال آن‌که می‌دانیم تمامی پروژه‌های دنیای کریپتو با چنین هدفی توسعه نمی‌یابند.
روزگاری مردم عادی، بیت کوین را یک شوخی خنده‌دار و مضحک می‌دانستند؛ ولی حالا برای به‌دست آوردن آن به هزار بازی گوناگون متوسل می‌شوند و برای استخراج یک واحد از آن کلی وقت و انرژی صرف می‌کنند! شاید داستان بازی‌هایی نظیر همستر کامبت و کتیزن و پیکسل ورس هم همین باشد!
آیا همستر کامبت کلاهبرداری است؟

بیشتر بخوانید

کاربران بار‌ها از ما پرسیده‌اند که آیا بازی همستر کمبات کلاهبرداری است؟ در ادامه به ذکر دلایلی خواهیم پرداخت که ثابت می‌کنند این بازی نمی‌تواند کلاهبرداری یا اسکم باشد:
۱. پایگاه جامعه همستر

یکی از مهم‌ترین مزایای بازی همستر کمبات، تعداد رو به افزایش کاربران و گسترده‌تر شدن جامعه آن است. پایگاه ۱۱۶ میلیون نفری این بازی گواهی است بر اعتبار آن و می‌تواند تا حد زیادی شک و تردید‌ها را از میان بردارد. اعضای وفادار یک جامعه می‌توانند اقدامات مفید و سازنده‌ای انجام دهند و بر اعتبار آن پروژه بیفزایند.
۲. همکاری با بلاک چین TON
از زمانی که همستر همکاری خود را با بلاکچین تون اعلام کرد، اعتماد کاربران به بازی افزایش یافت؛ چرا که TON بلاک چینی قدرتمند، محبوب و اثبات شده است. هم‌اینک امکان اتصال ولت تون کیپر به بازی همستر برقرار شده که از برکات وجود شبکه تون و پیگیری‌های مکرر تیم توسعه‌دهنده بازی است.

با این اوصاف هیچ‌گاه بلاک چین قدرتمندی نظیر تون از پروژه‌ای که بوی کلاهبرداری می‌دهد حمایت نمی‌کند؛ چه برسد به این‌که بخواهد با آن‌ها همکاری کند!
۳. همستر بر بستر تلگرام و دریافت تیک آبی

نشانه دیگری که ثابت می‌کند همستر کلاهبرداری نیست، حمایت تلگرام از آن است. دریافت تیک آبی این پیام رسان به‌منزله اعتباری است که آقای دورف به این پروژه داده و تقریبا می‌توان گفت تمامی بازی‌های معتبر تلگرامی این تیک را گرفته‌اند. همچنین موسس تلگرام عملا روی همستر و سایر پروژه‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده و سرمایه‌گذاران بسیاری به‌واسطه حضور قطعی دورف پایشان به این بازی باز شده و اگر همستر کلاهبرداری از آب دربیاید، عملا فاتحه تلگرام خوانده شده است!
۴. نقشه راه درست و منطقی

پروژه‌های معتبر حتما نقشه راه دارند و طبق آن مرحله به مرحله پیش می‌روند. با نگاهی به نقشه مسیر همستر کامبت به این نتیجه می‌رسیم تا به امروز تمام تسک‌هایی که بیان شده، مو به مو اجرا گردیده و به همین خاطر می‌توان به کلیت بازی اعتماد کرد. مرحله بعدی رویداد ضرب توکن خواهد بود.
۵. معامله در بازار پیش از عرضه

حتما بازار پیش از عرضه نات کوین را به خاطر دارید. در این بازار غیر رسمی، تعداد محدودی سفارش به ثبت رسید و قیمت احتمالی کشف شد. حالا نوبت به Pre-Market همستر کامبت رسیده و ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ قرار است نخستین معاملات غیر رسمی با امکانات محدود آغاز شود.
مراقب لینک‌های جعلی باشید

روز گذشته کاربری در شبکه اجتماعی ایکس با تبلیغات گسترده سعی داشت لینک جعلی یکی از بازی‌های تلگرامی را به سایر کاربران بدهد و از طریق اتصال به کیف پول آنها، موجودی حسابشان را خالی کند. توجه داشته باشید که ضربه زدن روی هر لینک ناشناسی ممکن است برایتان دردسرساز شود؛ به همین خاطر نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

از منابع معتبر و رسمی (کانال‌های تلگرامی بازی یا رسانه‌های معتبر) لینک بازی‌های تلگرامی را دریافت کنید.
به محض ورود به هر بازی ناشناسی، کیف پول خود را متصل نکنید و ابتدا راجع به آن تحقیق کنید.
کلید‌های خصوصی کیف پول غیر متمرکز خود را در اختیار هیچکس قرار ندهید.
برنامه‌هایی که ادعا می‌کنند با یک مرتبه بازی می‌توانید تون کوین یا تتر بگیرید امن نیستند.
پرداخت‌های درون برنامه‌ای را با احتیاط و مسئولیت خودتان انجام دهید.

لینک عضویت در بهترین و معروف‌ترین بازی‌های تلگرامی:

همستر کامبت – Hamster Kombat
تپ سواپ – Tapswap
ترونیکس – TRONIX App
یس کوین – Yescoin
کتیزن – Catizen
دات کوین – Dotcoin
مومو‌ای آی – MomoAI
بلوم – Blum
پیکسل ورس – Pixel Verse

تایم کوین – Timecoin
میم فای – MemeFi Coin
سی‌ای ایکس – CEX
وی کوین – W-Coin
گیمی – Gamee
چین گیم – Chain game
سایبر فایننس – CyberFinance
ورم فیر – Wormfare

برچسب ها: تلگرام
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
پویش یک دقیقه برای ایران با شهیندخت مولارودی title
با توجه به این که دکتر پزشکیان کاندیدای اختصاصی جبهه اصلاحات ایران هستند و برنامه‌هایی که برای ارائه دارند در چارچوب گفتمان اصلاح طلبی مورد وفاق و اتفاق نظر جامعه اصلاح طلبی است.
پویش یک دقیقه برای ایران title
از روز نخست اعلام كانديداتوري دكتر مسعود پزشكيان، موجي از اميدواري، شور و حركت جامعه را فراگرفت و هزاران نفر از اقشار مختلف، اعلام آمادگي كردند تا در اين رقابت تعيين كننده آينده ايران، نقش و سهمي ايفا كنند؛ «كارزار رسانه اي #يك_دقيقه_براي_ايران » هم يكي از آن هزاران است.
هوش مصنوعی از انسان باهوش‌تر است؟ title
پدرخوانده هوش مصنوعی: ۵۰ درصد احتمال دارد این فناوری از انسان باهوش‌تر شود
فضیلت و اعمال عید قربان title
روز دهم ماه ذی‌الحجه و عید قربان روز عید و خوشحالی و سرور است، زیرا علاوه بر این که بنده‌ای مخلص از آزمونی دشوار، سربلند بیرون آمد و بندگی خویش را در پیشگاه خدای بزرگ ثابت کرد، گروه عظیمی از بندگان مخلص خدا به او تاسی جسته، به زیارت خانه خدا می‌شتابند و مراسم منا و از جمله، قربانی را انجام می‌دهند.
ثروت بیل گیتس در کجا انباشته شده است؟ title
بیل گیتس، سرمایه‌گذار میلیاردر، ۸۷ درصد از سبد سهام (پرتفوی) ۴۵ میلیارد دلاری خود را تنها در پنج سهام در اختیار دارد.
عکسی از جشن تولد ۳۷ سالگی مجری مشهور تلویزیون title
پیمان طالبی، مجری مشهور تلویزیون عکسی از جشن تولد ۳۷ سالگی‌اش را در اینستاگرام منتشر کرد.
ستاره استقلال داماد شد title
مهاجم باتجربه استقلالی‌ها شنبه شب مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.
برگزیده
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد خاتمی: به دکتر پزشکیان رأی خواهم داد title
تقدیر رئیس دولت اصلاحات از ساده زیستی، پاکدستی، مردم گرایی، شجاعت و پایبندی پزشکیان به موازین اخلاقی