کد خبر: ۴۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴

بیانیه حزب مردم سالاری در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران

حزب مردم سالاری طی بیانیه‌ای درانتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از دکتر مسعود پزشکیان حمایت کرد.
بیانیه حزب مردم سالاری در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران

مخاطب۲۴- بیانیه حزب مردم سالاری در حمایت از دکتر مسعود پزش

کیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران به شرح زیر است:
در چشم‌انداز سیاسی همیشه در حال تحول ایران، حضور دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری، خبر از یک تغییر پارادایم بالقوه در حکومت‌داری کشور می‌دهد. دکتر پزشکیان با پیشینه‌ای قوی در سیاست و تعهدی تزلزل‌ناپذیر به اصلاحات، چراغ امیدی برای کسانی است که مشتاق ایران آزادتر، عادلانه‌تر و دموکراتیک‌تر همراه با شایسته‌سالاری هستند.
دکتر پزشکیان با حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران نه‌تن‌ها از نظر زمان‌بندی، بلکه از نظر ماهیت نیز حائز اهمیت است. در برهه‌ای که ایران با چالش‌های چندوجهی دست‌وپنجه نرم می‌کند _ از تحریم‌های اقتصادی و انزوای سیاسی گرفته تا نارضایتی داخلی و تقاضا برای آزادی‌های اجتماعی بیشتر _ برنامه‌های اصلاحی ایشان چشم‌اندازی جامع که ریشه در اصول استحقاق، عدالت و شایسته‌سالاری دارد و سنگ بنای چشم‌انداز نجات ایران را تشکیل و ارائه می‌دهد. توانایی علمی، همراه باتجربه عملی ایشان، ترکیبی منحصربه‌فرد از بینش نظری و درک عمل‌گرایانه مجهز می‌کند که برای پیمایش راه پر پیچ‌وخم سیاست‌ورزی ایران ضروری است.


سبک مدیریت دکتر پزشکیان بر استفاده از استعداد‌های فراگیر، قدرت خرد جمعی و اهمیت گنجاندن دیدگاه‌های مختلف در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌های خود با وجود فرهنگ‌ها، سنت‌ها و دیدگاه‌ها مختلف، ترویج فرهنگ گفتگو و همکاری، پر کردن شکاف‌ها و ایجاد جامعه‌ای متحدتر و هماهنگ‌تر تأکید دارد.
حمایت از دکتر مسعود پزشکیان علاوه بر تأکید و تأیید یک نامزد اصلح، فراخوانی برای عصر جدیدی در سیاست ایران و به‌رسمیت‌شناختن نیاز مبرم به اصلاحاتی است که می‌تواند به چالش‌های بی‌شمار پیش روی دولت و ملت رسیدگی کند و راه را برای آینده‌ای روشن‌تر هموار سازد. برنامه‌های جامع و آینده‌نگر ایشان، طیف گسترده‌ای از مردم ایران، به‌ویژه جوانان که نیروی بالقوه‌ای برای یک ایران مترقی‌تر و عادلانه‌تر و مشتاق تغییر و خوش‌بین به آینده‌ای روشن هستند، به‌سوی امیدی تازه هدایت کند.
حضور دکتر پزشکیان با چشم‌انداز تغییر در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در عصری جدید، گامی در جهت تحقق آرمان‌های ایرانیان بی‌شماری است که مشتاق حکومتی عدالت محور، شفاف، فراگیر و پاسخگو هستند؛ لذا تمام امکانات تبلیغاتی و رسانه‌ای حزب مردمسالاری و ستاد‌های انتخاباتی دکتر کواکبیان در سراسر کشور در اختیار تبلیغات ستاد‌های انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان قرار خواهد گرفت.
با امید و تلاش برای ایرانی سرافراز، پاینده و سربلند

آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
نامه خداحافظی جواد نکونام نامه خداحافظی جواد نکونام
در متن این نامه آمده است:هوادار استقلال بداند رقیب استقلال در درون استقلال است و شاید کسانی هم باشند که از بیرون برای ناکامی استقلال قدم برداشته و اقدام کنند که این هم یک امر طبیعی است اما ما امسال از درون استقلال ناکام شدیم!
ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی» ویدئو| مهدی کوشکی و همسرش در اکران فیلم «لختگی»
مهدی کوشکی و همسرش محیا مهدی‌زاده ساعاتی پیش در اکران فیلم «لختگی» با لباسی خاص در برابر دوربین ها ظاهر شدند.
کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی! کنایه عجیب پرسپولیس با پوستر یاغی!
یک روز بعد از شهرآورد پایتخت، همچنان کری‌خوانی هواداری بین طرفداران دو تیم ادامه دارد، اما حالا باشگاه پرسپولیس در اقدامی دور از انتظار با انتشار یک پوستر جالب از سعید مهری برای تیم رقیب رجز خوانده است.
متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متن کامل سخنرانی مسعود پزشکیان در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که بی عدالتی، ظلم، زیاده خواهی، فقر و جهل در منطقه‌ای حاکم باشد؛ جنگ و خونریزی ادامه خواهد داشت.
ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل ویدئو| پاسخ پزشکیان به خبرنگار رویترز به زبان ترکی درباره جنایت‌های رژیم اسرائیل
خبرنگار رویترز در حاشیه یک نشست به زبان ترکی شروع به گفت و گو با رئیس جمهور می‌کند و پاسخ جالبی دریافت می‌کند.
چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل چند قاب از سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل
موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.
ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان! ویدیوی تست انفجار بیسیم و پیجر در سی ان ان!
سی ان ان در گزارشی به تست مواد منفجره و قدرت انفجارش پرداخت و تحلیل تیم راستی آزمایی تابناک مبنی بر استفاده از پتن | PETN یا پینتریت را به عنوان ماده منفجره در ترور اعضای حزب الله لبنان با استفاده از انفجار بی‌سیم و پیجر تایید کرد.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد