کد خبر: ۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود. A۷۲ با ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ افزایش قیمت اندکی را تجربه کرد و به ۱۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید.

به گزارش سرویس اقتصادی مخاطب ۲۴ به نقل از صدای ایران،  قیمت گوشی‌های آیفون امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ با روز گذشته تفاوتی نداشت. تنها تغییر در قیمت شامل آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت بود که امروز ۲۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان به فروش رسید. آیفون ۱۲ پرو مکس با ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت امروز ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آیفون ۱۳ مینی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع گوشی ۱۴۰۰/۱۱/۱۸

 


قیمت گوشی شیائومی REDMI NOTE ۸، ۲۰۲۱ امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ به پنج میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید. REDMI NOTE ۱۰S با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز شش میلیون و ۷۹۳ هزار تومان و REDMI ۹A با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید. امروز قیمت گوشی شیائومی POCO F۳، ۵G با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت هشت میلیون و ۲۹ هزار تومان و POCO M۳ پنج میلیون و ۲۶ هزار تومان بود.



قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود. A۷۲ با ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ افزایش قیمت اندکی را تجربه کرد و به ۱۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید. قیمت M۳۲، ۵G با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و A۱۲ بدون تغییر محسوس نسبت به دیروز چهار میلیون و ۶۳۵ هزار تومان به فروش رسید

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ


گلکسی A۱۲ مدل Nacho پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A۲۲ نیز با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت پشت سر گلکسی A۱۲ دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.



گلکسی S۲۰ FE نسخه‌ای از مدل پرچمدار گلکسی S۲۰ است و با وجد عرضه نسخه جدیدتر، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A۷۲ و گلکسی A۵۲ نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود.



همچنین گلکسی A۵۲s ۵G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A۵۲ می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S۲۰ FE، گلکسی A۷۲ وگلکسی A۵۲ باشد. همچنین گلکسی M۳۱ برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M۳۱ با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.



S۲۱ Ultra ۵G تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ
مدل قیمت


گلکسی A۱۲ Nacho (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۶۳۵ هزار تومان


گلکسی A۳۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۴۴۹ هزار تومان


گلکسی S۲۰ FE (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان


گلکسی A۷۲ (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۱۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان


گلکسی A۲۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۴۴۵ هزار تومان


گلکسی A۵۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۹۹۹ هزار تومان


گلکسی A۵۲s ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۹ میلیون و ۶۵ هزار تومان


گلکسی S۲۱ Ultra ۵G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان


گلکسی M۳۲، ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان


گلکسی A۳۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۴۹۹ هزار تومان




قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی


Poco X۳ Pro پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸، ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل‌های پرفروش دست و پا کند.

Poco M۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰T Lite ۵G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد. همچنین Poco F۳ گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبال ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به‌روزرسانی آن تا چند سال آینده باشد.


قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی
مدل قیمت


Poco X۳ Pro (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) شش میلیون و ۶۰۵ هزار تومان


Redmi Note ۸، ۲۰۲۱ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۸۰ هزار تومان


Poco M۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۲۶ هزار تومان


Redmi ۹A (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان


Poco F۳، ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۲۹ هزار تومان


Redmi Note ۱۰s (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۷۹۳ هزار تومان


Mi ۱۰T Lite ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۱۶۶ هزار تومان


Mi ۱۱ Lite ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۷۹۹ هزار تومان


Redmi ۹T (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۶۹۹ هزار تومان


Redmi ۹C (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) سه میلیون و ۹۲۰ هزار تومان


قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ ارزان‌ترین مدل پرفروش اپل در بازار موبایل ایران است. مدلی که با ظاهری شبیه به آیفون هشت دارد، اما از سخت‌افزار قوی‌تری در آن استفاده شده است. بعد از آیفون SE مدل ۲۰۲۰، آیفون ۱۲ پرومکس دومین مدل محبوب اپل در ایران محسوب می‌شود. با گذشت یک سال از زمان عرضه آیفون ۱۲ پرو مکس، هنوز طرفدارانش بابت این مدل پول زیادی می‌پردازند. آیفون ۱۳ آخرین مدل ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است.



نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ به محض ورود به بازار ایران طرفداران خودشان خود را پیدا کردند. آیفون ۱۳ پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه ۱۳ در بازار حضور دارد. آیفون مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد.

قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون
مدل قیمت


آیفون SE مدل ۲۰۲۰ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان


آیفون ۱۲ پرومکس (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


آیفون ۱۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان


آیفون ۱۳ پرو (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۲ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان


آیفون ۱۳ پرومکس (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۹ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان

آیفون ۱۳ مینی (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.