کد خبر: ۴۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷

قدردانی مدیر عامل بانک مسکن از حضور گسترده همکاران این بانک در تشییع پیکر رییس جمهور محبوب و دیگر شهدای خدمت

دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن در پیامی با تجلیل از حضور حماسی، دشمن شکن و تاریخی همکاران آگاه و قدرشناس این بانک در مراسم تشییع رییس جمهور مردمی و انقلابی و همرزمان شهیدش، تاکید کرد: «پیام روشن این حماسه عاشورایی، تجدید عهد با آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان و تداوم راه درخشان آن عزیز جمهور و همراهان خدوم ایشان تا نیل به قله رفیع «ایران قوی» است».
قدردانی مدیر عامل بانک مسکن از حضور گسترده همکاران این بانک در تشییع پیکر رییس جمهور محبوب و دیگر شهدای خدمت

به گزارش مخاطب24 به نقل از بانک مسکن :متن این پیام به این شرح است:» بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی مردم آگاه و قدرشناس ایران اسلامی در مراسم تشییع خادم محبوب و فداکار ملت، حضرت آیت الله شهید رییسی، عالم مجاهد، انقلابی، مردمی و خستگی‌ناپذیر و و همرزمان شهیدش، جلوه‌هایی ستودنی و وصف‌ناپذیر از شکوه و عظمت ملت ایران را در برابر دیدگان جهانیان به تصویر کشید.

بی‌شک این رستاخیر بزرگ و حرکت خروشان در سراسر ایران اسلامی، سرآغازی بر تداوم مسیر آن شهدای والامقام در خدمت خالصانه به ملت ایران در ظل عنایت و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، جضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» است.

پیام روشن این حماسه عاشورایی، تجدید عهد با آرمان‌های بلند انقلاب و شهیدان و تداوم راه درخشان آن عزیز جمهور و همراهان خدوم او تا نیل به قله رفیع «ایران قوی» است.

اینجانب با پاسداشت مجاهدت‌های بی‌نظیر آن مرد الهی و همرزمان شهیدش، از حضور گسترده اعضای محترم هیأت مدیره و‌هیأت عامل محترم و یکایک همکاران ارجمندم در بانک مسکن که شهدای محبوب و عالیقدر خود را بر بال آه و اشک و دعا تشییع کردند، صمیمانه سپاسگزارم.

امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه روشن شهدای خدمت و یاوران وفادار ولایت باشیم؛ بزرگ‌مردانی که بودنشان فرصتی مغتنم برای نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود و آرمانشان چراغ راه آینده ماست.

سید عباس حسینی

مدیر عامل بانک مسکن

برچسب ها: بانک مسکن
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر