کد خبر: ۴۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
نگاه ویژه مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به رسانه و روابط عمومی:

نهادینه شدن مزایای صنعت بیمه در ذهن افراد هنر روابط عمومی هاست

دکتر بهاری فر مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه کشور، ضمن اشاره به چگونگی همراهی رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها گفت: وقتی رسانه‌های تخصصی به پشتوانه دانش و مهارت حرفه‌ای صنعت بیمه را درست و اصولی به چالش کشیده و مطالبه‌گری کنند قطعا صنعتی مفید چابک، شفاف، عاری از ابهامات و مهمتر از همه پاسخگو که همان هدف غایی روابط عمومی است، خواهیم داشت.
نهادینه شدن مزایای صنعت بیمه در ذهن افراد هنر روابط عمومی هاست

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت صبا؛دکتر بهاری فر مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه کشور، ضمن اشاره به چگونگی همراهی رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها گفت: وقتی رسانه‌های تخصصی به پشتوانه دانش و مهارت حرفه‌ای صنعت بیمه را درست و اصولی به چالش کشیده و مطالبه‌گری کنند قطعا صنعتی مفید چابک، شفاف، عاری از ابهامات و مهمتر از همه پاسخگو که همان هدف غایی روابط عمومی است، خواهیم داشت. در فقدان رسانه‌های تخصصی و گسترش رسانه‌های زرد روزنه‌های تنفس صنعت بسته شده و می‌شود آنچه نباید شود. دکتر بهاری فر با تاکید بر این موضوع که روابط عمومی‌های صنعت بیمه کشور در افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه نقش بسزایی دارند گفت: افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه یک موضوع با چندین راه حل است.

فارغ از تسهیل فرآیند بیمه‌گری از سوی سیاست‌گذاران، جمع شدن بساط انواع سنگ اندازی‌ها توسط نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف و پرداخت منصفانه و به موقع خسارت، بخش مهم و حیاتی تحقق این امر به روابط عمومی شرکت‌های بیمه از طریق بالابردن سطح آگاهی مردم، بازمی‌گردد. اینکه درصدی از اقشار جامعه از سر اجبار بیمه نامه‌هایی، چون ثالث و بدنه بخرند را نمی‌توان عملیات بیمه‌گری دانست. صنعت بیمه زمانی موفق است که مردم با علم، خود خواسته و از سر اشتیاق به سراغ انواع بیمه نامه، چون زندگی، مسئولیت، آتش سوزی و ... بروند. نهادینه شدن مزایای صنعت بیمه در ذهن افراد هنر روابط عمومی هاست که توسعه فرهنگ بیمه یا همان افزایش ضریب نفوذ را به دنبال دارد. ایشان با اشاره به دستاورد‌های همفکری و همکاری روابط عمومی‌های صنعت بیمه با سندیکای بیمه گران ایران تاکید کرد: سندیکای بیمه‌گران ایران به عنوان تشکل صنفی، حرفه‌ای و غیرانتفاعی شرکت‌های بیمه، ایجاد شده تا با مراجع قانونی ذیربط، برای خلق ایده‌های کارآمد، تصحیح سیاست‌ها، مبارزه با هرگونه فساد و تقلب در بازار بیمه و ایجاد ساز و کار‌های مناسب، همکاری موثر و نتیجه بخشی داشته باشد.

بهره بردن از پتانسیل ارتباطات سندیکا را بهترین دستاورد هفکری و همکاری روابط عمومی‌ها با این نهاد غیر دولتی می‌توان برشمرد. مدیران روابط عمومی با انتقال نظرات، نیازها، کاستی‌ها و انتقاد‌های برگرفته از بطن جامعه به سندیکا، می‌توانند تحول و تغییرات اساسی را موجب شوند. ایشان در پایان تصریح کرد: متاسفانه نه تنها درصنعت بیمه بلکه در بیشتر صنایع به روابط عمومی به عنوان واحد تخصصی نگاه نمی‌شود، از این رو بعضا شاهد حضور مدیران و پرسنل سفارشی ناکارآمدی هستیم که در تحقق اهداف عالی سازمان نقش چندانی ندارند. روابط عمومی‌ها با ایستادن در جایگاه اصلی و درخورشأن خود، به جای حاشیه باید در متن شرکت‌ها باشند، اینجاست که در نتیجه خلاقیت، ارتباطات موثر، معرفی درست و اثر گذار عملکرد شرکت‌ها، زمینه مشارکت مردم در فعالیت‌های تولیدی و خدماتی فراهم شده و اصطلاح قلب تپنده در خطاب روابط عمومی، معنا پیدا می‌کند

برچسب ها: بیمه حکمت صبا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
روحانی: مذاکرات مستقیم و در سطح بالا معمولاً مفیدتر است روحانی: مذاکرات مستقیم و در سطح بالا معمولاً مفیدتر است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دوره‌های یازدهم و دوازدهم در دیدار نوروزی گفت: اینکه مذاکره مستقیم باشد یا غیرمستقیم، در شرایط مختلف متفاوت است. من در تجربه خودم همواره دیدم مذاکراتی مفیدتر است که مستقیم باشد.
هر یک نفر ۱۳۰ لیتر در شبانه‌روز هر یک نفر ۱۳۰ لیتر در شبانه‌روز
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب کشور از ابلاغ الگوی جدید مصرف آب برای ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: بر مبنای الگوی تعیین شده در سال گذشته، ۵۲ درصد واحد‌های خانگی و ساختمانی در کل کشور، کمتر از الگو و ۴۸ درصد بالای الگوی تعیین شده، مصرف آب داشتند.
عکس‌های نوروزی ۱۴۰۴ را به سبک استودیو جیبلی بسازید عکس‌های نوروزی ۱۴۰۴ را به سبک استودیو جیبلی بسازید
ساخت عکس به سبک استودیو جیبلی این روز‌ها به یکی از جذاب‌ترین ترند‌های دنیای دیجیتال تبدیل شده است. ترکیب جادوی انیمه‌های میازاکی با هوش مصنوعی مدرن، تجربه‌ای بی‌نظیر از هنر، تخیل و تکنولوژی را برای کاربران فراهم می‌کند.
عراقچی: نیت ما رسیدن به یک توافق منصفانه و شرافتمندانه از موضع برابر است عراقچی: نیت ما رسیدن به یک توافق منصفانه و شرافتمندانه از موضع برابر است
عراقچی وزیر امور خارجه گفت: نیت ما رسیدن به یک توافق منصفانه و شرافتمندانه از موضع برابر است. اگر طرف مقابل هم از همین موضع وارد شده باشد ان‌شالله شانسی برای یک تفاهم اولیه که منجر به یک مسیر مذاکراتی شود وجود خواهد داشت.
بازگشت مسی به بارسلونا منتفی شد بازگشت مسی به بارسلونا منتفی شد
اتلتیک خبر داد لیونل مسی در آستانه تمدید قراردادش با باشگاه اینترمیامی است.
پیغام مهاجم جنجالی سرخ پوشان به یک پرسپولیسی پیغام مهاجم جنجالی سرخ پوشان به یک پرسپولیسی
مهاجم جنجالی سرخ پوشان به یک پرسپولیسی پیغام داد.
شرط رونالدو برای تمدید قرارداد با النصر چیست؟ شرط رونالدو برای تمدید قرارداد با النصر چیست؟
کریستیانو رونالدو برای ماندن در النصر از مدیریت باشگاه خواسته است که تیمی قدرتمند را برای فصل آینده تشکیل بدهد.
برگزیده
رقم دقیق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد رقم دقیق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران جزئیات مربوط به رقم دقیق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی را تشریح کرد.
سقوط بی سابقه در ثروت ایلان ماسک سقوط بی سابقه در ثروت ایلان ماسک
آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که مدیرعامل شرکت‌های تسلا، اسپیس‌ایکس و ایکس (توییتر سابق)، در یک سقوط بی‌سابقه، ۱۲۱ میلیارد دلار از ثروت خود را در سال ۲۰۲۵ از دست داده است.
۶ راه تأمین مالی برای دانش بنیان‌ها طراحی شد ۶ راه تأمین مالی برای دانش بنیان‌ها طراحی شد
مدیر کل مرکز تأمین مالی معاونت علمی از طراحی ۶ الگوی تأمین مالی شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و به تشریح جزییات این برنامه‌ها پرداخت.
صفحه خبر بالای تصاویر